Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Hurricane

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 15 van 20)

Topic: Janet Jackson bij Superbowl (2-2-2004 23:15:00)

Victor schreef:

Nou, hierop: www.drudgereport.com/jjt.jpg
Ik denk dat ik wel weet waar die afkorting jjt voor staat:

Janet Jacksons Tit misschien? laugh :D
Topic: Janet Jackson bij Superbowl (2-2-2004 22:16:00)

Victor schreef:

Nou, hierop: www.drudgereport.com/jjt.jpg
leuke close-up wink ;)
Topic: special effect (2-2-2004 19:06:00)

Ruud schreef:

sneeuw kotst men daar uit (andere feestjes draaide andere dixo, had altijd sneeuw bij maar da vond niemand leuk)
laat staan dat schuim bevalt...

maja
Tsja dan blijft er niet veel over behalve een laser happy :)
Topic: special effect (2-2-2004 18:37:00)
sneeuw kanon? Schuimkanon?
Topic: Janet Jackson bij Superbowl (2-2-2004 11:21:00)
Jezus, als Janet jackson door de metaaldetector heengaat op een vliegveld begint het ding gelijk te piepen happy :) Al dat ijzer in dr tietlaugh :D
Topic: rgb moving heads (1-2-2004 22:46:00)
leuke dingetjes. stonden er een aantal op de vakbeurs Theatertechniek in Den Haag. Ik meen in de Rolight stand. Echt fel waren ze niet. Wel grappig maar niet echt om serieus over na te denken om er een aantal aan te schaffen
Topic: Favo Nr. (1-2-2004 14:00:00)

Zixner schreef:

Da nu style hardhouse nummers:

Dj Zany & Pavo - Shutterspeed
Dj Zany - Sky high
Dj Zemtec - Kick it

Maar de beste nummers:
Faithless - Imsomnia , God is a dj
Delerium - Silence (Tiesto mix)
Jimmy the S. - M.O.D.U.L.O.
Echt weer een onnodige kick angry
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (29-1-2004 18:03:00)

Roytje schreef:

Omdat een loting willekeurig iemand kiest. En bij een selectie word er gekeken naar wat je kan! Dat is ook precies wat Sylvia en Peter al zeiden!
Jah nee sorry, ik bedoel dus de intakegesprekken. sorry zal ff veranderen
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (29-1-2004 17:47:00)
Nee maar vertel mij dan es waarom ik met in de intake gespreken nog 3 maand moest wachten tot ik bericht kreeg terwijl sommige gasten al echt gelijk waren aangenomen
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (29-1-2004 10:24:00)

wavesound schreef:

Ik doe ook de opleiding sound and vision / mediatechnologie en het bevalt mij ook prima schrijf je wel snel in want de plaatsen zijn beperkt. krijg je een uitnodiging neem dan wel iets mee om te laten zien van wat je kan. dan komt alles goed
Dat is ook gelul. Ik had een videoband mee en 3 referentiebrienven en ze hadden nog niet eens een videorecorder klaar staan. Dus veel heb je er niet aan. ok de loting klopt van geen kant. Er ziten gasten op school die nog nooit een mengtafel of par in hun leven hebben gezien. Waarom dan die strenge procedure? Al sla je me dood.