Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 15 van 20)
Topic: Vraag over Botex T-4 DMX T-Bar (12-8-2004 14:10:00)
ik heb nu gewoon 2 new-line windows open staan en dan kan ik gewoon door op het forum terwijl de andere staat te wachten. niet de oplossing maar dan kan ik tenminste door.Dus de hele brouwser heeft er nu last van?
Dan denk ik toch echt dat je internet ff last heeft van traagheid op het moment.Topic: Profiel openen duurt erg lang (11-8-2004 22:37:00)
het is alleen bij de profielen van leden van dit forum.Ik vind het raar dat het alleen bij profielen is...
Misschien ligt het aan het 'soort' scherm?
Probeer eens zo'n zelfde scherm ergens vandaan te toveren en als die ook langzaam gaat dan denk ik dat er een foutje in windows zit bij je (of linux of what ever).
Dat laatste lijkt mij trouwens wel onwaarschijnlijk.
Of toch echt even wachten tot morgen.
Heb je je pc al even gereboot? Wil ook nog wel eens helpen
Topic: Profiel openen duurt erg lang (11-8-2004 22:31:00)Behalve de profielen?
Probeer het morgen nog eens. als het dan nog zo is dan pas in paniek raken...
Topic: Profiel openen duurt erg lang (11-8-2004 22:28:00)
ben ik weer de enige
Ja.
Ik heb hier in ieder geval geen problemen mee.
Is het ook zo met andere website's of echt alleen met profielen openen?
Morgen nog eens proberen. Is het dan nog niet veranderd dan pas in paniek raken...
Topic: Remix/moderniseren clublied (10-8-2004 00:03:00)
Mijne wel hoor
met een beetje een geluids kaart van 20 euro kan het al zelfs... wat voor pc moet je dan ingodsnaam hebben wil het niet kunnen?
Topic: Remix/moderniseren clublied (9-8-2004 22:56:00)
Het beste is de orginele vinyl (heb ik begrepen) en die dan bij mij met sound forge digitaliseren op een goede draaitafel met een goed element.
Heb je dat zelf (kan je het zelf digitaliseren), kan je hem voor mij op een cd branden in WAV formaat, absoluut niet/nergens bewerken, maar wel zorgen dat de opname nergens clipt in Soundforge.
Dus opnemen onder de 0 DB.
Verder instellen:
44.100 Hz, 16 bit stereo
Geen vinyl restore gebruiken!
en aan me opsturen.
Denk er wel om dat je hem op lage snelheid brand.
O ja, een beat er in zetten kan je zelf ook achteraf doen.
Ik heb wel veel oude tape opname's en vinyl gedigitaliseerd, opgeknapt, verbeterd, en lettelijk gerestored, maar heb nog nooit het orgineel "verpest" met toevoegingen.
Wat ik wel doe is het geluid wat transparanter, helderder maken.16 bit stereo?
waarom geen 32 bit?
dat kan makkelijk want hij kan 5 ampere per kanaal aan en 20 intotaal.
1000 watt lamp is zo ff uit het hoofd 4,3A.
dus dat gaat wel ja.
Topic: Profiel openen duurt erg lang (11-8-2004 22:44:00)1000 watt lamp is zo ff uit het hoofd 4,3A.
dus dat gaat wel ja.
nijhuisr schreef:
reboot is al vaak gebeurd.ik heb nu gewoon 2 new-line windows open staan en dan kan ik gewoon door op het forum terwijl de andere staat te wachten. niet de oplossing maar dan kan ik tenminste door.
Dan denk ik toch echt dat je internet ff last heeft van traagheid op het moment.
nijhuisr schreef:
ach, ik heb het al de hele week. en in paniek raken valt wel mee.het is alleen bij de profielen van leden van dit forum.
Misschien ligt het aan het 'soort' scherm?
Probeer eens zo'n zelfde scherm ergens vandaan te toveren en als die ook langzaam gaat dan denk ik dat er een foutje in windows zit bij je (of linux of what ever).
Dat laatste lijkt mij trouwens wel onwaarschijnlijk.
Of toch echt even wachten tot morgen.
Heb je je pc al even gereboot? Wil ook nog wel eens helpen
nijhuisr schreef:
hmmm, keb adsl en alles werk op normale snelheidProbeer het morgen nog eens. als het dan nog zo is dan pas in paniek raken...
nijhuisr schreef:
het duurt bij mij 20 tot 30 seconde voordat ik het profiel van een lid te zien krijg.ben ik weer de enige
Ik heb hier in ieder geval geen problemen mee.
Is het ook zo met andere website's of echt alleen met profielen openen?
Morgen nog eens proberen. Is het dan nog niet veranderd dan pas in paniek raken...
Hahahaha hoe fout?
Topic: Bruiloft (9-8-2004 23:34:00)
Maar hoe willen jullie het dan hebben als je wel graag zo'n bruiloft wilt doen en het is je eerste keer?
Hoe zijn jullie daarmee begonnen dan?
Misschien dat we zo ietsje vooruit gang boeken in dit topic om toch die eerste stap te maken.
En ik niet gaan geloven dat iedereen in zijn/haar begin tijd maar met elke drive inn mee liep en dat dat dan meteen bij een bruiloft is.
So come on with the treu story
Topic: Remix/moderniseren clublied (9-8-2004 23:20:00)Hoe zijn jullie daarmee begonnen dan?
Misschien dat we zo ietsje vooruit gang boeken in dit topic om toch die eerste stap te maken.
En ik niet gaan geloven dat iedereen in zijn/haar begin tijd maar met elke drive inn mee liep en dat dat dan meteen bij een bruiloft is.
So come on with the treu story
Ik zelf neem hier thuis regelmatig dingen op van de radio.
Ook wel eens live setjes die mijn broer dan draait of vrienden ervan.
Dit doe ik dus zoals tom zegt met soundforge.
Ik heb em precies op 0 DB ingestelt.
Echt prima kwaliteit.
Alleen sla ik het vaak als mp3 op... Wat het dus weer verslechtert.
Wat is nu dan eigenlijk het beste om zo'n live set in op te slaan?
Topic: Remix/moderniseren clublied (9-8-2004 23:06:00)Ook wel eens live setjes die mijn broer dan draait of vrienden ervan.
Dit doe ik dus zoals tom zegt met soundforge.
Ik heb em precies op 0 DB ingestelt.
Echt prima kwaliteit.
Alleen sla ik het vaak als mp3 op... Wat het dus weer verslechtert.
Wat is nu dan eigenlijk het beste om zo'n live set in op te slaan?
Tom schreef:
niet iedere pc kan dat aan.Mijne wel hoor
Tom schreef:
Het probleem van mp3 is dat het geluid al eigelijk te veel afgebroken is.Het beste is de orginele vinyl (heb ik begrepen) en die dan bij mij met sound forge digitaliseren op een goede draaitafel met een goed element.
Heb je dat zelf (kan je het zelf digitaliseren), kan je hem voor mij op een cd branden in WAV formaat, absoluut niet/nergens bewerken, maar wel zorgen dat de opname nergens clipt in Soundforge.
Dus opnemen onder de 0 DB.
Verder instellen:
44.100 Hz, 16 bit stereo
Geen vinyl restore gebruiken!
en aan me opsturen.
Denk er wel om dat je hem op lage snelheid brand.
O ja, een beat er in zetten kan je zelf ook achteraf doen.
Ik heb wel veel oude tape opname's en vinyl gedigitaliseerd, opgeknapt, verbeterd, en lettelijk gerestored, maar heb nog nooit het orgineel "verpest" met toevoegingen.
Wat ik wel doe is het geluid wat transparanter, helderder maken.
waarom geen 32 bit?