Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rutger
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 15 van 20)
Topic: K112 of vibe 12 (19-10-2005 16:15:00)
uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw)
[... schreef:en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw )Lekker compact systeem ja! Heb je toevallig ook een foto van de achterkant? Of is het alleen een inklapbaar voorfront? de hele bar wordt ingeklapt dus niet alleen het voorfront. zal van de week ff fotos maken. gr.
RutgerTopic: Dilemma i.v.m. meubel (23-5-2005 11:37:00)
mvghe,
Een mac 500 geeft wel meer licht, maar voor een disco show voor 500 man kan je net zo goed de movitecs pakken ( waar ook veel licht uitkomt ).
GR,
Rutger
ja kijken of ik dat kan regelen..
gr,
Rutger
Topic: K112 of vibe 12 (19-10-2005 14:47:00)gr,
Rutger
?
Topic: K112 of vibe 12 (18-10-2005 22:31:00)he heb nu nog een opti erbij nl. namaak nexo ps10 toppen.
zouden jullie voor deze toppen gaan of tog kiezen voor de vibe12\15
gr,
rutger
Topic: K112 of vibe 12 (17-10-2005 11:18:00)zouden jullie voor deze toppen gaan of tog kiezen voor de vibe12\15
gr,
rutger
he Bedankt voor alle reacties!
heb nu ook een aanbieding gekregen om een vibe 12 en 15 te mogen gaan besluisteren..
denk dat ik dat eerst ff doe en dan verder kijk.
is er mischien iemand geintreseerd om zijn dap k112 of k115 er naast te zetten???
Gr,
Rutger
Topic: K112 of vibe 12 (16-10-2005 18:59:00)heb nu ook een aanbieding gekregen om een vibe 12 en 15 te mogen gaan besluisteren..
denk dat ik dat eerst ff doe en dan verder kijk.
is er mischien iemand geintreseerd om zijn dap k112 of k115 er naast te zetten???
Gr,
Rutger
he bedankt voor jullie reacties,
Ik wil ze zowel fullrange en als top-kast gaan gebruiken ( onder dynacord f8).
omdat ik een 18 inch sub heb dacht ik automatisch aan 12inch top, maar vind de dap k115 ook een serieuze opti...
gr,
Rutger
Topic: K112 of vibe 12 (16-10-2005 12:17:00)Ik wil ze zowel fullrange en als top-kast gaan gebruiken ( onder dynacord f8).
omdat ik een 18 inch sub heb dacht ik automatisch aan 12inch top, maar vind de dap k115 ook een serieuze opti...
gr,
Rutger
He,
Op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen de dap k-112 en jb-systems de vibe 12.
De k112: heeft goede recenties.. is een stuk goedkoper.
De Vibe 12: niet heel veel over gehoord.. is wel wat duurder.
Is er iemand die deze speakers beide heeft gehoord?
gr,
Rutger
Topic: Bose 802+ bassen op hardstyle feest (7-6-2005 23:41:00)Op dit moment ben ik aan het twijfelen tussen de dap k-112 en jb-systems de vibe 12.
De k112: heeft goede recenties.. is een stuk goedkoper.
De Vibe 12: niet heel veel over gehoord.. is wel wat duurder.
Is er iemand die deze speakers beide heeft gehoord?
gr,
Rutger
ik denk dat het wel goed zit met deze set. zeker met die bose!Achter in de zaal hoeft het toch ook niet altijd hard te beuken?! mensen die willen beuken staan meestal toch vooraan!
gr,
Rutger
Topic: Dilemma i.v.m. meubel (23-5-2005 13:51:00)gr,
Rutger
Max schreef:
rutvanelk schreef:
wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus!uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw)
[... schreef:en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw )
Rutger
he,
wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus!
uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw)
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02808.jpg
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02832.jpg
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02896.jpg
en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw )
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02754.jpg
succes!
Rutger
Topic: fuif voor 500 Personen (23-5-2005 11:21:00)wij hebben een ``klapbar`` laten maken bij onze flightcasebouwer. bespaard heel veel ruimte in de bus!
uitgeklapt ( rechts op de foto, blauw)
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02808.jpg
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02832.jpg
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02896.jpg
en ingeklapt ( ff zoeken maar hij is blauw )
https://home.planet.nl/~elk00152/bigimages/DSC02754.jpg
succes!
Rutger
DJ_SCARAViLii schreef:
(is er veel "opvallend" verschil tussen vb een setje van 4 mac (500) of 4 movitecs(sl-250) geven de macs echt veel meer licht, of valt dat nog mee. En zijn er veel meer mogelijkheden met de macs ?)mvg
Een mac 500 geeft wel meer licht, maar voor een disco show voor 500 man kan je net zo goed de movitecs pakken ( waar ook veel licht uitkomt ).
GR,
Rutger