Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Martyndegraaf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 159 bijdrage(n) van Martyndegraaf (Pagina: 15 van 16)

Topic: Wind-ups voor 4 meter truss (4-4-2004 21:17:00)
even dit topic maar weer aan gang zwengelen:

Ik heb sinds kort truss delen van 3 meter aangeschaft.
Maximaal kan ik er 4 aan mekaar maken, dit geeft dus 6, 9 of 12 meter.

Op dit moment heb ik 2 ManFrotto's te leen. Dit zijn ideale dingen maar €590,-- vin ik toch echt te gek....

Vraag 1: Waarom is Manfrotto van deze webshop afgehaald?

Vraag 2: Wat zijn de verschillen tussen de "echte" en deze:www.new-line.nl/v/4171 ?

Zijn qua specificaties vrijwel gelijk, maar zit het hem gewoon in de kwaliteit?

Ik hoef er nie wekelijks mee een vrachtwagen in en uit te sjouwen, is gewoon voor drive in en af en toe verhuren.

Leek mij een idela oplossing? Iemand.....

mvgr Martyn
Topic: Rookmachine reinigen (22-3-2004 23:36:00)
of gewoon van die via-kal (of hoe heet die troep) verdunt in mikken. Dat is gemaakt om te ontkalken.

Zou het idd maar buiten doen voor je je eigen vergast wink ;)
Topic: Heel fout (22-3-2004 19:23:00)
16kW aan parren, paar kW geluid.....en 2 groepjes shocked 8O Ik zet dat niet weg in een huiskamer hoor sad :(

Beetje event met dit soort materiaal heeft wel een fatsoenlijke aansluiting. Maar gewoon in je contract mee opnemen. Indien te weinig vermogen in huis, klant een (gestabiliseerde) ageregaat in rekening brengen.......
Topic: Heel fout (21-3-2004 22:24:00)
zoal je ziet hoeft "zo'n blauwe stekker" niet perse 16A te zijn.

Net als de 3fase CEE's zijn de 1fase uitvoeringen ook gewoon in 16-32-63 en 125 ampere te krijgen. Alleen zijn dan gewoon de pennen dikker, en hoort ook de kabel een grotere diameter te hebben.
Topic: versterker JB SYSTEMS PA940 MK2 (8-3-2004 21:37:00)
ow ...

gewoon naar de site van conrad gaan, eidigt op .nl

en dan bij :product zoeken" (links boven) "pa 940" intypen.....

dat ding is inderdaad al wel 80 duizend keer van merk/uitvoering veranderd sad :(
Topic: versterker JB SYSTEMS PA940 MK2 (8-3-2004 21:03:00)
www1.nl.conrad.com/scripts/wgate/zcop_nl/~flN0YXRlPTI3MTczMDU3Ng==?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=A_B2C_NL&p_init_ipc=X&~cookies=1

dit is die uitvoering van Mc Crypt (rillingen over mn rug wink ;) )

Technische spec.: Sinusvermogen 2 x 150 W/4 W, 2 x 100 W/8 W Voila

Gr Martyn
Topic: Heel fout (7-3-2004 12:50:00)
Als de kabel beveiligt wordt tegen kortsluiting middels een B32 automaat is de maximale lengte va de beveiliging als volgt:

1,5mm2 37mtr
2,5mm2 61mtr
4mm2 98mtr
6mm2 146mtr

bron: NEN 1010, deel5 tabel 53Y
Topic: Heel fout (5-3-2004 20:26:00)
voor de zekeringen wel iig.

erachter volstaat 2,5 qmm
Topic: JB-systems "the winner" scan (5-3-2004 20:24:00)
ik werk zelf regelmatig met zowel de oude (4kanaals, heb ik zelf) en de nieuwe (5kanaals)

Toch moet ik zeggen dat die oude wel een stuk lekkerder werken..... (voor die prijs vind ik het overigens toch al uitstekende bakken, nog geen spijt van gehad. Ik ging een keer met zo'n ding langst een dealer voor een controler en die zijn nu ook JB Systems gaan verkopen daardoor laugh :D )

verder ben ik geen fan van Jan Bruijns Systems alleen dees springen er echt wel uit!
Topic: Heel fout (27-2-2004 21:11:00)
heb hier 16A en 32A chassisdelen met bajonetvergrendeling liggen, zal wel eens een fotootje maken

Btw over die ene post van een paar paginas terug: In een 63A patroonhouder kun je een hulpstukje inshuiven om patronen van max ik geloof 35A kan steken, dit is eigenlijk niet meer dan een stukje alu gevouwen in een driehoek.

Owja, mijn eerste reactie op de foto laugh :D LOL, maar idd, fout bezig......

En Thiemen legt het iig stukken beter uit, al kun je nooit exact een kortsluitstoom van te voren geven als je alle factoren voor de kabel- cq kortsluitberekening niet weet...