Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 15 van 20)
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 11:21:00)Dat zou ik nooit doen, gewoon een losse terminator, want zo zit je altijd aan vast dat die scanner de laatste is, en niet meer kan doorlussen.Topic: examenstress (17-6-2004 19:38:00)
www.jura.nl/nl/f50_popup.jpg
Staat erg mooi (in de kantine en in de keuken ;-)
Volautomaat espresso (15 bar, rvs binnenwerk). 100% arabica erin en drinken maar!Ja, en wat is hier dan de prijs van... Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (16-6-2004 20:05:00)
Fossaltaomdat je het zo lief vraagt
Topic: De nieuwe limited edition: Technics SL1200RED (10-6-2004 10:55:00)
Joris van Baalen schreef:
2. Kan ik ook een 110Ω weerstand in de laatste scanner solderen? (voorgoed tussen pin 2 en 3).gefeliciteerd allemaal!
Topic: biertjehhh??? tijdens het draaien... (16-6-2004 20:18:00)Dré schreef:
Senseo??? Naah!www.jura.nl/nl/f50_popup.jpg
Staat erg mooi (in de kantine en in de keuken ;-)
Volautomaat espresso (15 bar, rvs binnenwerk). 100% arabica erin en drinken maar!
Dat zou hier goed staan, een senseo apparaat naast zo'n ander ding voor frisdrank en daarnaast zon beertender
Topic: Problemen Axis 9-CR (16-6-2004 08:46:00)Topic: New-Line chatbox [test] (15-6-2004 21:37:00)
we meoeten eigenlijk een vituele beertender inbouwen, fos?
Topic: New-Line chatbox [test] (15-6-2004 20:45:00)Fossalta schreef:
Voor degene die net als ik geen zin hebben om naar het voetbal te kijken dat zojuist begonnen is: fossalta.xs4all.nl/newline
Fossalta
Leert ie eindelijk zijn ware ik kennen
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-5-2004 21:34:00)
Tja, ik snap niet wat je moet met mh's als je geen fatsoenlijke geluidsset hebt. Geluid is de basis, een discofeest kan zonder licht, maar niet zonder geluid.
Voor de rest moet je het zelf weten, ik heb je dit advies gegeven, dus als je verstandig bent koop je eerst een goede geluidsset.
Topic: Wat kosten jullie nou? (30-5-2004 21:25:00)Voor de rest moet je het zelf weten, ik heb je dit advies gegeven, dus als je verstandig bent koop je eerst een goede geluidsset.
Wat heb je in godsnaam aan 2 Mh's op een feestje in een huiskamer. Deze worden bij de meeste standaard shows niet gebruikt.
4 parren met controller kost je helemaal niet zoveel geld, ik weet het niet precies.
Dus verbeter eerst je dj setje, dan kan je thuis ook nog eens oefenen. En huur de rest gewoon bij, dat kost echt niet meer als rotzooi kopen, zoals een looplicht!
4 parren met controller kost je helemaal niet zoveel geld, ik weet het niet precies.
Dus verbeter eerst je dj setje, dan kan je thuis ook nog eens oefenen. En huur de rest gewoon bij, dat kost echt niet meer als rotzooi kopen, zoals een looplicht!