Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 15 van 20)
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (11-10-2010 16:05:00)
Net even de plattegrond gecheckt
Standjes aantal loopt steeds meer op en begint er goed uit te zien :)
Volgens mij moet er vast wel weer iets leuks te scoren te zijn!!
Groeten Stijn
Topic: Stagehands gezocht (6-10-2010 18:57:00)
Standjes aantal loopt steeds meer op en begint er goed uit te zien :)
Volgens mij moet er vast wel weer iets leuks te scoren te zijn!!
Groeten Stijn
Mja dacht ik inderdaad al .
Zou me graag als 15 jarige aanbieden ;)
Maarssen licht hier trouwens vlak bij!
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (23-9-2010 20:32:00)Zou me graag als 15 jarige aanbieden ;)
Maarssen licht hier trouwens vlak bij!
Bedankt voor jullie tips enzo.
Ben benieuwd wat het gaat worden, zou het wel heel jammer vinden als het uiteindelijk geen licht en geluid gaat worden, ook al gaat het niet vanzelf, z'n n&t profiel als nog ga ik er voor knokken
Ook al is wiskunde me slechtste vak, als je iets graag wilt moet je er ook voor gaan vind ik.
Dat wordt dus gewoon kei hard knallen
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (23-9-2010 19:38:00)Ben benieuwd wat het gaat worden, zou het wel heel jammer vinden als het uiteindelijk geen licht en geluid gaat worden, ook al gaat het niet vanzelf, z'n n&t profiel als nog ga ik er voor knokken
Ook al is wiskunde me slechtste vak, als je iets graag wilt moet je er ook voor gaan vind ik.Dat wordt dus gewoon kei hard knallen
Beste mensen.
Nou zit ik op het moment met een probleem waar ik al langer tegen aan hik.
Ik zit nu in havo 3 en moet uiteindelijk ook mijn profiel kiezen.
Ik wil echt heel graag Licht en geluid techniek doen alleen zit ik een beetje ermee welk profiel je daarvoor nodig hebt? en of dit anders is bij elke opleiding?
Zelf zijn mijn zwakkere kanten Wiskunde en Nask..
Ik zal binnenkort ook eens met mijn decaan gaan praten maar vroeg me af of meerdere mensen hier tegen aan liepen of meer informatie over dit hebben.
Ik hoop het graag te horen.
Stijn
Topic: Stagehands gezocht (20-9-2010 07:11:00)Nou zit ik op het moment met een probleem waar ik al langer tegen aan hik.
Ik zit nu in havo 3 en moet uiteindelijk ook mijn profiel kiezen.
Ik wil echt heel graag Licht en geluid techniek doen alleen zit ik een beetje ermee welk profiel je daarvoor nodig hebt? en of dit anders is bij elke opleiding?
Zelf zijn mijn zwakkere kanten Wiskunde en Nask..
Ik zal binnenkort ook eens met mijn decaan gaan praten maar vroeg me af of meerdere mensen hier tegen aan liepen of meer informatie over dit hebben.
Ik hoop het graag te horen.
Stijn
Is er toevallig nog een minimum leeftijd ?
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (19-9-2010 15:51:00)én wie zijn er nog meer van de partij!!??
@Joerie weten jullie al of jullie weer een standje hebben?
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (12-9-2010 14:20:00)
@Joerie weten jullie al of jullie weer een standje hebben?
Oke gaaf!
Hoop dat het binnenkort dan geüpdatet wordt.
Verder hoop ik weer dat het een leuke editie wordt met leuk spul.
Heb er zin in!
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (4-9-2010 22:55:00)Hoop dat het binnenkort dan geüpdatet wordt.
Verder hoop ik weer dat het een leuke editie wordt met leuk spul.
Heb er zin in!
Heey Allemaal!
Zat net eventjes te speuren op de musicasions site alleen snap er geen flauw benul van hoe de plattegrond in elkaar steekt?
Wie kan uitleggen welk hokje voor wat staat?.. (staat geen legenda bij) Misschien een van de mannen met een krampje op de beurs?
Thanks.
Topic: PA-markt 2010 (4-9-2010 22:53:00)Zat net eventjes te speuren op de musicasions site alleen snap er geen flauw benul van hoe de plattegrond in elkaar steekt?
Wie kan uitleggen welk hokje voor wat staat?.. (staat geen legenda bij) Misschien een van de mannen met een krampje op de beurs?Thanks.
Moeten we nog langer wachten
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (31-8-2010 22:01:00)
Pruimenplukker en diverse andere werkzaamheden