Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 15 van 20)

Topic: laten we het eens hebben over... (29-9-2004 18:44:00)

Rick schreef:

Die met die show van Adehade was Jochem Myjer,
Die is echt verschikkelijk goed(en druk).
En Najib Amhali mag ik ook wel graag horen.
Vooral wat hij met zijn stem kan is geweldig!
Ik heb de show van jochem Mijer nog op een *.avi bestand op mijn pc. Ik vind hem zeker goed razz :p .
Topic: DJ-nickname (28-9-2004 21:55:00)

calipso schreef:

ik heette voorheen (dj) calipso
ik wil calipso veranderen in Ferrox

ik heb Rob als voornaam en dit vervolgens veranderd in:
Rox (omdat ik de x een stoere letter vind wink ;) )
frox (geen idee kwam in me op)
ferrox (omdat ik frox iets teveel op frog vond lijken laugh :D )

Wat vinden jullie ervan en e.v.t. wat hints.. (want ik wil nu een "echte" goede naam hebben..
In het Latijn betekent 'ferox' 'wild, fel, woest', dus erg gepast als je de hardere stijlen draait, maar wie gaat daar nou op letten, wat een dj naam in het latijn betekent... Just a fact wink ;) razz :p
Topic: sensation (28-9-2004 16:09:00)
Woensdag avond (20:00-22:00) is er ook altijd het radio programma Q-Dance Radio op ID&T Radio.
Topic: sensation (27-9-2004 17:38:00)

Hurricane schreef:

dat zei ik wink ;)
Gamma razz :p
Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (20-9-2004 19:31:00)
Dan zou ik zeggen...: WELKOM! wink ;)
Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (20-9-2004 18:53:00)
Zou je wel even een keer de regels van dit forum willen door lezen?? Dan zul je denk ik haast altijd welkom zijn op dit forum (of je moet het natuurlijk écht bont maken wink ;) ).
Topic: Skytec luidsprekerset van Kijkshop (20-9-2004 18:42:00)
Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een speaker uit de VerTec serie van JBL wink ;) , kun je teminste paar jaartjes vooruit razz :p
Topic: Wat zetten jullie neer voor 300 man? (15-9-2004 19:21:00)

steijntje schreef:

Waarom hangt die Winnerscan op z'n kop? razz :p

www.netics.be/~net-dmees/yennick/SV300374.JPG
Schijnt trendy te zijn wink ;)
Topic: Problemen met Syrincs set (14-9-2004 16:38:00)
Nog één nachtje slapen...... wink ;)
Topic: Jows - Stop It! (13-9-2004 16:32:00)
Zeker lekker track Jows! Maar nou ben ik toch heel benieuwd of je al plannen hebt om deze ook echt op vinyl te laten persen en dat hij uiteindelijk in de platenzaak komt. En heb je al plannen om verder te gaan met producen (nieuwe track??) razz :p ?