Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 15 van 20)
Topic: pc aansluiten op versterker Xti4000 (13-7-2010 17:33:00)Sorry, had even verkeerde quote-zinnetje weggehaald, is aangepast!Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-7-2010 20:38:00)Dan baal je als het een aftermarket alarm is in combinatie met startonderbreking
.. ..én hij gaat loeien, én hij start ook nog es niet!
Ik ben ook niet helemaal wakker.. ..zit natuurlijk al een DSP in die versterkers
Topic: Connectorpaneeltjes maken met boutjes&moertjes i.p.v. popnagels (13-7-2010 17:32:00)
Dan pak je alsnog de accuboormachine
Topic: Connectorpaneeltjes maken met boutjes&moertjes i.p.v. popnagels (13-7-2010 16:28:00)
Hmm, ik denk dat ik maar eens makkelijker moet gaan denken
Topic: Connectorpaneeltjes maken met boutjes&moertjes i.p.v. popnagels (13-7-2010 16:15:00)
Gaatje was voor het poedercoaten waarschijnlijk 3mm, maar is door het verflaagje waarschijnlijk net te klein geworden. Gewoon even de accutol gebruiken?
Topic: pc aansluiten op versterker Xti4000 (13-7-2010 15:31:00)Een goedkope (En best oké-je) cross-over is de CX-2310 van Behringer, ook schijnt de processor best te doen te zijn (Alle waren naar z'n geld he!
)
Een interne geluidskaart met RCA heb je vast ook wel, moet je even bij Creative / Infinity kijken, maar deze hebben ze helaas niet in de webshop
, even googelen en je vind ze vanzelf!
Topic: pc aansluiten op versterker Xti4000 (13-7-2010 09:22:00)Topic: pc aansluiten op versterker Xti4000 (12-7-2010 18:28:00)
)Een interne geluidskaart met RCA heb je vast ook wel, moet je even bij Creative / Infinity kijken, maar deze hebben ze helaas niet in de webshop
, even googelen en je vind ze vanzelf!Verloopje van jack (klein, koptelefoongrootte) naar 2 * xlr Male bestellen en klaar is kees.
Beter zal het klinken met een fatsoenlijke geluidskaart (via usb bijvoorbeeld), en dan een kabeltje van tulp naar 2 * xlr male!
Succes
Topic: welke electrovoice versterker de p3000 of q1212 (10-7-2010 19:15:00)Beter zal het klinken met een fatsoenlijke geluidskaart (via usb bijvoorbeeld), en dan een kabeltje van tulp naar 2 * xlr male!
Succes
Heeft ie het niet over de 2 versterkers van de TS?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-7-2010 18:13:00)Watt-Xtra schreef:
Dit is niet juist gequot... dit is niet een stuk tekst welke ik getypt heb!!!ideedeluxe schreef:
...Ik had op een gegeven moment nog maar een halve klapsleutel van de bus in de hand, het deel met de AB was er door de warmte uitgevallen. Na lang zoeken wel weer teruggevonden, maar niet leuk....
.. ..én hij gaat loeien, én hij start ook nog es niet!