Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Stieno

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Stieno (Pagina: 15 van 20)

Topic: geluid voor in een feest tent (13-7-2011 11:42:00)
Die "vuistregeltjes" slaan in zo verre nergens op dat vermogen alleen helemaal niets zegt. Toch lijkt het in de praktijk wel aardig (globaal) overeen te komen met wat er zou moeten staan. Er is natuurlijk wel een verband tussen het aantal bezoekers, de oppervlakte van een zaal en het vereiste vermogen.
In praktijk wordt er toch wel een set neergezet die dat vermogen makkelijk kan leveren zodat er wat headroom blijft. Vuistregeltje voor aantal bezoekers per m2 vind ik niets mis mee.
Topic: geluid voor in een feest tent (13-7-2011 10:59:00)
Tent van 20 x 50 meter en dan max 900 man erin? Volgens mij is de vuistregel zo'n beetje 2 (tot 4) man per m2 bij drukte. Hier zouden dus meer bezoeker in KUNNEN. Hoe kom je aan dit aantal?
Het KAN natuurlijk zijn dat er achterin (sta) tafels staan , en dat de organisator een vastgesteld aantal kaartjes heeft.

Er zijn ook wel vuistregels voor vermogen ( 10 watt p.p. en / of 5 watt per m2 ) Echter zou ik een feesttent als buiten beschouwen (Zo'n beetje t dubbele vermogen) Je opgegeven vermogen lijkt dus wel in orde. Maar zoals Bomdes al aangeeft, hoe kom je aan deze gegevens.

Ik kijk nu op mijn computer speakers met maar liefst 300 watt muziekvermogen, al dat geweld wordt gevoed door een 500 mA 7,5 v adaptertje.. Vermeld het merk en type van je apparatuur, dan kunnen we er meer over zeggen.
Topic: Wanshi - Laser Display Systems - Groene diode defect (8-7-2011 17:17:00)
De laserdiode werkt op zwakstroom.
Topic: Welk merk truss zou dit zijn? (14-4-2010 20:48:00)
Klopt, het lijkt echter op installatietruss waar een adapter op is gemaakt die met een bout is bevestigd om vervolgens prolyte eitjes te kunnen gebruiken / de truss met prolyte comp. truss te kunnen koppelen.

Al nieuws?
Topic: Wil beginnen met een dj-set (8-4-2010 17:57:00)
een 2e hands hercules of behringer bcd moet wel onder de 100 euro te doen zijn.
Topic: Welk merk truss zou dit zijn? (23-3-2010 23:39:00)
Als er niets op de koppeling staat dan is het geen global of prolyte, (weet niet of eurotruss gegraveerde koppelingen heeft!)

Milos gebruikt ongegraveerde koppelingen.
Er zit geen ring in gegraveerd, dus milos ft valt af

de kleine buisjes zijn c.a. 15 mm? dan denk ik milos stb (highlite/showtec pt) de koppeling lijkt hier in elk geval sterk op.

(lijkt wel wie is het, van mb! heeft tie een jack en en een pet met een klep, dan is het JACK! laugh :D )
Topic: Pioneer CDJ-350 topic (23-3-2010 23:33:00)
Is de platter/ Jog touch sensitive? btw de cdj 400 is er ook in t zwart/ blauw.
Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (26-2-2010 11:21:00)
nou, de scans zitten op 1 tot 16, want hun losse controller, werkt ook maar van 1 tot 16 , daarmee zou ik t probleem verplaatsen naar de scans. liever niet dus.
Topic: Showtec LED Operator 4 en Led Commander (25-2-2010 23:45:00)
ok

ik heb zelf een tijdje lopen stoeien met deze controller maar ik kom er niet uit. Omdat ik oude scans gebruik, en deze kanaal 1 t/m 16 in gebruik hebben en ik mijn complete set via freestyler laat lopen, hebben mijn ledparren startadres 17 33 49 en 65.

Soms wil ik alleen de ledparren gebruiken of verhuren. Daarom heb ik een led opereator gekocht. Ze hoeven dan alleen maar rgb gebruikt te kunnen worden. Ik wil voorkomen dat ik steeds van alle parren de kanalen moet instellen als ik switch tussen freestyler of led operator.

De startadressen zijn af fabriek 1 9 17 en 25. Kan ik dit veranderen? Ik kom er niet uit.

Merci!
Topic: American DJ ST-132 (25-2-2010 22:35:00)
Ik heb 2 citroen 2cv's.. kortom, ik weet wat roest is happy :) Redelijke kwaliteit staal roest onbeschermd nauwelijks in een vochtvrije opslag. Ik denk dat je het toch moet zoeken in je opslag. Overigens ziet het er niet naar uit dat de roest de constructie heeft aangetast, dus even een staalborstel er over en hammerite werk prima.