Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 15 van 18)
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2009 01:27:00)
ik zelf overigens ook een ShockFog 2100 watt rookmachine met flightcase, werkt nog steeds super goed voor 50 euro ( kost nieuw 700 euro)haha ja, de mijne is nu ook wel aan vervanging toe
Met een f-80z vul ik ook niet alle zaaltjes
Ik ga dit jaar met een portemonnee gevuld met €500 euro op stap.
En dan toch opzoek naar zo'n 8 meter truss met statieven parren en rookmachine + de reut die je tegen komt.Topic: PA markt 2009 (29-12-2008 13:25:00)
ga eens voor de gein een uurtje bij de uitgang staan en vraag eens of men vind dat ze een goede deal hebben gehad. Wedden dat je dan heel vrolijk word?Het meeste truss wat aangeboden word is van de bekende merken,
logies, want het zijn voor 95% verhuurbedrijven.
Maar je moet evengoed wel goed opletten, want iedereen probeerd natuurlijk ook zijn troep te dumpen....
Voor truss materiaal raad ik je ook vooral even aan alles netjes in elkaar te schuiven om te kijken of alles nog recht is. Krassen is uiteraard niet zo erg, een enkle buts gaat nog wel, maar als er echt buigingen of deuken in zitten, dan kan je er vanuit gaan dat er grof mee omgesprongen is, en de draagkracht niet 100% betrouwbaar meer is.
Een maat van me heeft 3 jaar geleden 8 (4x2) meter splinternieuwe prolite inclusief tonnen en pennen voor 300 euro mee gekregen.
"Behaalde winsten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
Zo had ik vorig jaar ook 4x par 56 black short incl. lampen ( werken overigens nog steeds) voor 5 euro per stuk. Ik baal nog steeds dat ik niet heel die kar heb gekocht.
Topic: PA markt 2009 (29-12-2008 09:46:00)
Inclusief tonnetjes en pennen
Kijk zoiets wil ik dus
Ook prolyte?Topic: PA markt 2009 (29-12-2008 09:45:00)
Ik heb hier nog 5 mtr liggen voor €200,- bij interesse mag je mij een meeltje sturen.Een 3 meter stuk is toch echt te groot. Ik kijk eerst op de pa-markt en mocht ik dan nog 2x 1 meter nodig hebben dan hoor je het wel.Topic: PA markt 2009 (28-12-2008 19:48:00)Oke, dat is toch meer dan ik dacht. Ik hoop gewoon de koopjes tegen te komen en dan maar een mooie deal sluiten.
Topic: PA markt 2009 (28-12-2008 10:26:00)
*onder het mom van die heeft geen leven*
iemand die zich geroepen voelt?
*fijne kerst dan ook maar, heb er zelf een hekel aan (y)*
vooruit nog wat sterretjes:
**** ** ****** ********* mooi heaZal denk toch wel iemand doen
Iedereen een gelukkig nieuw jaar (tsja kerst is toch al bijna voorbij
)Topic: Filmpje lichtset (26-12-2008 11:36:00)
Iedereen een gelukkig nieuw jaar!
Topic: PA markt 2009 (29-12-2008 19:21:00)
djjon schreef:
haha leuk om te lezen al die mensen die koopjes hebben gekocht
ik zelf overigens ook een ShockFog 2100 watt rookmachine met flightcase, werkt nog steeds super goed voor 50 euro ( kost nieuw 700 euro)
Met een f-80z vul ik ook niet alle zaaltjes
Ik ga dit jaar met een portemonnee gevuld met €500 euro op stap.
En dan toch opzoek naar zo'n 8 meter truss met statieven parren en rookmachine + de reut die je tegen komt.
Tom schreef:
Aanbiedingen genoeg, mazzeltjes...ga eens voor de gein een uurtje bij de uitgang staan en vraag eens of men vind dat ze een goede deal hebben gehad. Wedden dat je dan heel vrolijk word?
zijkstra schreef:
Ook prolyte?logies, want het zijn voor 95% verhuurbedrijven.
Maar je moet evengoed wel goed opletten, want iedereen probeerd natuurlijk ook zijn troep te dumpen....
Voor truss materiaal raad ik je ook vooral even aan alles netjes in elkaar te schuiven om te kijken of alles nog recht is. Krassen is uiteraard niet zo erg, een enkle buts gaat nog wel, maar als er echt buigingen of deuken in zitten, dan kan je er vanuit gaan dat er grof mee omgesprongen is, en de draagkracht niet 100% betrouwbaar meer is.
Een maat van me heeft 3 jaar geleden 8 (4x2) meter splinternieuwe prolite inclusief tonnen en pennen voor 300 euro mee gekregen.
"Behaalde winsten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst"
Tom schreef:
Ik heb vorig jaar iemand met 4 nette stukken van 2 meter de deur uit zien gaan voor 200 euro.Inclusief tonnetjes en pennen
Ook prolyte?
TNT schreef:
zijkstra schreef:
Oke, dat is toch meer dan ik dacht. Ik hoop gewoon de koopjes tegen te komen en dan maar een mooie deal sluiten.
Philip_Janssen schreef:
En dat is ook nog eens afhankelijk van de lengte van de stukken die je zoekt. Korte stukjes zoals 1 of 1,5 meter zijn relatief een stuk duurder van delen van 3 meter (welke rond de 150 euro zitten, dus 50 euro per meter). Als je stukken van 1 of 1,5 meter zoekt, mag je gerust uitgaan van 70 euro per meter of meer.
Wat denken jullie dat de prijs voor prolyte x30d of milos truss per meter is?
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (26-12-2008 11:43:00)watje schreef:
nee wie om 0.00 post krijgt van mij een levens echt kaartje ;)*onder het mom van die heeft geen leven*
iemand die zich geroepen voelt?
*fijne kerst dan ook maar, heb er zelf een hekel aan (y)*
vooruit nog wat sterretjes:
**** ** ****** ********* mooi hea
Iedereen een gelukkig nieuw jaar (tsja kerst is toch al bijna voorbij
)En om het nou mooi te noemen.....
Topic: Filmpje lichtset (26-12-2008 11:25:00)