Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 15 van 18)
Topic: Halloween light show 2007 (20-9-2007 20:18:00)Topic: Post hier je logo! (16-9-2007 15:42:00)
Zo bedoel je hopelijk?
Onze drive-in naam is Venus Drive-in Show. En onze slogan is dan ook Hart for music.
Vandaar het hart als logo. Venus godin van de liefde. En we hebben een Hart voor muziek.
Dat is een beetje de gedachte erachter.
( sorry voor de foto ik weet niet helemaal of dit goed gaat)Is het dan niet 'Heart for music'?
Als ik naar het logo kijk denk ik niet 1,2,3 aan een drive-in maar meer aan een datingsite bijvoorbeeld...Topic: Drive in show meubel (26-8-2007 19:33:00)
Zit wel wat in 
Maar hij was benieuwd om een mening, en die heb ik ook gegeven.
Topic: Post hier je logo! (16-9-2007 14:50:00)
Maar hij was benieuwd om een mening, en die heb ik ook gegeven.
- De letters zijn gekarteld, niet mooi. Zeker dat stukje bij de 'S' waar zichtbaar is uitgeschoten
- Het uitroepteken is letterlijk 'met de losse pols' getekend
- Het 'sound and light'-deel is niet op één lijn neergezet
Het lijkt mij ook dat dit in paint is gedaan...
Topic: Post hier je logo! (8-9-2007 19:10:00)- Het uitroepteken is letterlijk 'met de losse pols' getekend
- Het 'sound and light'-deel is niet op één lijn neergezet
Het lijkt mij ook dat dit in paint is gedaan...
Sound by Ghost schreef:
KlikZo bedoel je hopelijk?
Onze drive-in naam is Venus Drive-in Show. En onze slogan is dan ook Hart for music.
Vandaar het hart als logo. Venus godin van de liefde. En we hebben een Hart voor muziek.
Dat is een beetje de gedachte erachter.( sorry voor de foto ik weet niet helemaal of dit goed gaat)
Als ik naar het logo kijk denk ik niet 1,2,3 aan een drive-in maar meer aan een datingsite bijvoorbeeld...
Dat moet ik sowieso, doe licht en geluid in m'n eentje.
Topic: Het verbruik (26-8-2007 18:39:00)
Als alles eenmaal aanstaat is er geen probleem.
Maar als je bijv. met lichteffectjes gaat switchen kan het wel eens op je luidsprekers storen.
Topic: Drive in show meubel (26-8-2007 18:37:00)Maar als je bijv. met lichteffectjes gaat switchen kan het wel eens op je luidsprekers storen.
Ik probeer de symmetrie in de set-up te houden, daarom staat de laptop in het midden. Deze wordt ook het meest gebruikt
.
De cases zijn even hoog, dus die komen dan gewoon links en rechts om de symmetrie te houden.
Topic: Drive in show meubel (24-8-2007 09:05:00)
.De cases zijn even hoog, dus die komen dan gewoon links en rechts om de symmetrie te houden.
Rookmachine zet ik meestal naast het meubel of onder een statief.
Denk niet dat ik deze er onder ga zetten.
Topic: Genoeg versterking ? (23-8-2007 16:16:00)Denk niet dat ik deze er onder ga zetten.
Als je boxen het niet meer leuk vinden gaan ze vanzelf k*t klinken en gekraak vertonen.
Topic: Drive in show meubel (23-8-2007 09:14:00)Doek is al binnen, lichtslangen wordt waarschijnlijk nog dit weekend geregeld.
Wanneer ik een foto in actie heb kan ik niet zeggen, maar wanneer ik deze heb zal ik die zeker posten.
Wanneer ik een foto in actie heb kan ik niet zeggen, maar wanneer ik deze heb zal ik die zeker posten.