Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Michael
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Michael (Pagina: 14 van 20)
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (12-1-2004 16:30:00)
Als je je subjes zo vertrouwd, doe dan het volgende eens:
Plaats 4 subjes in serie en sluit ze vervolgens op het lichtnet aan. Hierdoor zullen ze per stuk een continue stroom van ongeveer 400w krijgen, (230/32)*32 = 1650w, per stuk dus ruim 400w. Meet wel even van tevoren of er op 50hz niet toevallig een impedantiepiek ligt want dan gaat het feest niet door.
Als je speakers er niet meteen uitknallen, laat het dan een uurtje of 6 zo draaien. Als je niet in de herrie wilt zitten draai dan 2 van de 4 subs 180 graden in fase. Als het 6 uur gedraait heeft en het werkt nóg, dan neem ik onmiddelijk mijn woorden terug. Uiteraard doe je dit op eigen risico maar als je toch je drivers wilt vervangen kun je het voor de gein wel een keertje proberen.Wordt in overweging genomen
.
Ga wel eerst verder met mijn ombouwprojekt mits dat nog nodig is want de crossover verwijderen heeft al veel goedgemaakt. Als dit plan nog doorgaat of ik zit weer eens wat beter qua finacien dan owrdt dit zeer zeker in overweging genomen. Maken er dan wel een forumprojektje van. Hulp is dan altijd welkom
Maar nog steeds daag ik iedereen uit om een betere of gelijkwaardige baskast te presenteren voor hetzelfde geld als de behringer b-1800x
Topic: Behinger 1800x of zelfbouw Eminence Magnum PRO 18 (31-12-2003 18:13:00)
Ik geloof mijn ogen niet. Behringer bassen krijgen bij mij 550 watts bij 8 ohms gevoerd effectief 20-20 450 watts de hele avond door geen krimp.
mischien dat sommige mensen mij gewoon niet geloven dan maar uit een ander zijn mond:
citaat: (by powersound)
Heb laatst feestje gegeven voor een hoge school, iets van 300 man.
4 B1800X in een centercluster (2 op 2) en 2 toppen, elk op een speakerstatief links en rechts.
Amp voor toppen : QSC PL2 230 (2*600Wrms op 8)
Amp voor bascluster : QSC PL2 236 (2*1300Wrms op 4)
Geprocessed door DBX DRPA.
Goed ingesteld, soms een rood cliplampje. Gaf wel indrukkend veel druk voor zo'n budget baskastjes. Maarja, fatsoenlijke amps en processing zullen daarbij zeker helpen denk ik.
Nu mischien duidelijk. ME heb jij behringer bassen? Stefan heb jij behringer bassen?
ME grote woorden maar waar zijn de daden want wat jij me hier neerzet slaat toch echt op niks. Je bent pas een vent als je 800 watt op de speaker zet. Ik ben eerlijk nog niet gedaan maar zal het dit weekend zeker doen en wedden dat ze dan nog leven. Nog beter zet er wel de ep-1500's in breug op nog beter?
Lees dat topic van J&H eens goed door daar kun je nog een hoop van leren.
ME Wat je zegt is niet helemaal correct. Voor 300 euro heb je een speaker die de emince ook wegblaast. denk aan 18sound e.d. De topicstarter wil een leuke baskast kopen of zelf bouwen maar is niet zeker. We kaarten aan dat een behringer bas voor zijn geld erg goed presteert. Als er dan reacties komen van is maar 200 watt en dergelijke dan val ik echt van mijn stoel af. Zelfbouw is duurder dan 300 euro vergeet dat niet maar wordt mits goed gedaan wel beloond met een betere prestatie. Dat zinsloos rondschieten in de lucht is gewoon onzinnig en volledig nutteloos. Bijna elke fabrikant die op de kosten let heeft wel een opgefleurede spec er bestaat bijna geen enkele eerlijke spec sheet onder de budget merken simpel. Maar velen liegen zwaarder dan anderen. De specs van behringer zijn op waarheid gebouwd enkel worden de omstandigheden verzwegen. Als je naar dap kijkt dan zie je pas gelogen specs, een goed voorbeeld zijn de dap k serie speakers of de powerrange of de a class speakers enz..... Daar klopt de continu vermogens echt niet laat staan de spl's. Nu voor alle duidelijkheid behringer bassen kunnen gemakkelijk een 600-800 watt per speaker hebben en zijn zeer zeker 400 watts continu. de 98 db zijn ook zeker op waarheid gebouwd en de half space spl's zijn dan een 101 db of dergelijke van deze kast. Bijna elke fabrikant liegt of fleurt op want wat telt zijn de verkoopcijfers niks anders.
Ik weet ik steek hier mijn nek uit maar vergeet niet ik spreek hier uit ervaring met betrekking tot de behringers en velen zullen me dik ongelijk geven nou al die mensen nodig ik van harte uit om eens bij mij langs te komen voor een kopje stevige koffie en een demo en dan praten we nog eens verder en tot die tijd overtuig mij maar eens van het tegendeel. De behringer b-1800x baskast is een van de beste prijs/kwaliteit kastjes verkrijgbaar op de markt.
Me vergeet niet een bedrijf als behringer koopt letterlijk met de duizendtallen in direkt van de fabriek dus die drivers kosten hun gemakkelijk maar een 30-40 procent van de prijs die wij ervoor moeten neertellen.
En dat is ook niet zonder reden. De oudere t. amp modellen zijn kopien van een ouder zeck ontwerp. Sommigen hebben zelfs beweerd dat dit oem bakken afkomstig van zeck zijn. De ta's welke zo goedkoop zijn zijn wel degelijk uit China. Voor de geinteresseerden ga eens naar het J&H forum en tik eens t.amp in de zoekmachiene. Daar vind je een topic waar heeeeel veel over deze versterker is gesproken.
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (11-1-2004 21:05:00)Tja je bent ook niet de enigste die dat zo vindt.
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (9-1-2004 12:50:00)
Ik was begin vorig jaar van plan om de alleenmaar t.amps aan te schaffen. Dat had ik ook al gedaan. 4 stuks. waarvan drie ta modellen en een ouder model. Het begon al met de lange levertijd van de ta's die ander was snel in huis. Ik heb ze toen ook getest en was nu niet direkt ondersteboven van de amps. Natuurlijk de prijs is belachelijk dus dat compenseert voor veel. Toen bij mij een amp de printplaat helemaal doorging was de maat vol. ik heb beklag gedaan bij thomaan.de en de drie amps zijn retour gegaan. Thomann had wel beloofd om verbeteringen te maken aan deze amps en ik geloofde dat toen ook nog. Dit zijn oem bakken en zoals ze in het begin waren zijn ze nu nog steeds. Dap brengt deze oem bakken nu ook uit onder de palladium zoals iedereen weet en er zijn al veeel wonderverhalen over deze amp de wereld ingebracht. Het kan zijn dat wel ingeval deze oem versterkers weer een leuk prijs kwaliteit product hebben maar ik blijf mijn twijfels behouden net als cyberdance. Laat ze zich eerst maar eens bewijzen en dan zien we wel verder.
Wel zie ik een ontwikkeling in de pa markt waarbij budget apparatuur steeds meer bij het echte pa werk gebruikt worden. In Azie is steeds meer know how te vinden en de aziaten hebben al bewezen heel goed te kunne afkijken van de europeanen. Nu wordt de markt overstroom met budget apparatuur waar veel rotzooi tussen zit maar ook aardig wat mooie speeltjes welke ook werkelijk gebruikt kunnen worden voor serieus pa werk.
Topic: Behringer EP2500 (4-1-2004 15:12:00)Wel zie ik een ontwikkeling in de pa markt waarbij budget apparatuur steeds meer bij het echte pa werk gebruikt worden. In Azie is steeds meer know how te vinden en de aziaten hebben al bewezen heel goed te kunne afkijken van de europeanen. Nu wordt de markt overstroom met budget apparatuur waar veel rotzooi tussen zit maar ook aardig wat mooie speeltjes welke ook werkelijk gebruikt kunnen worden voor serieus pa werk.
Er zijn aanpassingen gemaakt na verloop van tijd aan de ep-1500. Ik heb een ep-1500 uit december 2001, en twee uit oktober 2002. De vierde is uit augustus 2003. Het 2001 model zet je op bridge en schakelt ook daadwerkelijk de hele kanaal 2 uit. Dus volume regelaar naar links en de clip limiters op off zetten. Dit staat ook heel duidelijk in de manual. Beide leds flikkeren dan altijd gelijktijdig zonder verschil ook de clip leds. Bij de nieuwere modellen vanaf oktober 2002 is dat anders. De leds flikkeren niet meer gelijk dat klopt maar aangezien ik dat fenomeen nog niet heb bemerkt moet ik daar toch eens verder naar kijken. De amps worden bij mij bijna nooit in bridge modus gebruikt maar wou het wel eens porberen om een ep-1500 in bridge op de b-1800 subs te zetten.
By the way, hoe bevalt je die dcx2496 precessor? Hij staat bij mij hoog in de verlanglijst maar weet het nog niet zo aangezien veel mensen altijd zeiden dat goedkopere speaker management systeempjes slecht werk leveren en tja een dbx drive rack pa kost nog maar 500 euro.
Topic: Behringer EP2500 (4-1-2004 13:06:00)By the way, hoe bevalt je die dcx2496 precessor? Hij staat bij mij hoog in de verlanglijst maar weet het nog niet zo aangezien veel mensen altijd zeiden dat goedkopere speaker management systeempjes slecht werk leveren en tja een dbx drive rack pa kost nog maar 500 euro.
Ze lopen bij behringer een beetje te hard van stapel. Het is gewoon niet meer normaal wat voor apparatuur bij hun wordt uitgeleverd aan bedrijven. Ik heb vakantiewerk bij volvo distributie gedaan en daar ook toen de v40 en v70 op de markt kwam was het opeens zo druk dat de kwaliteitscontrole voor twee weken niet goed heeft gelopen waardoor veel defecte onderdelen uit magazijn vertrok. Dit laatste gebeurt nu waarschijnlijk ook bij behringer. De ep-1500 versterkers waren een gigantisch succes en ze zijn bijna niet aan te slepen. De ep-2500 vaart mee op dit succes maar door de te late stop op de produktie van de ep-1500 (feit) is de produktie van de ep-2500 te laat begonnen (feit) en men had toch een deadline te halen (welke niet gehaald is (feit). Produktie overhaast = hoge foutenmarge welke weer terug is te vinden in het feit van het hoge aantal DOA's en mankementen bij de ep-2500. Ik denk dat ook behringer bij dit probleem overworked is en zo ontstaat het probleem van foute leveringen.
Powersound jij zegt dat je twee b-1220 op een ep2500 hebt lopen? Ik heb dat ook een keer gedaan (B-1520), gevolg was een kapotte hoorn (rest bleef heel) in een van de speakers. Ik heb dit gedaan als test maar ben dus toch tot de conlcusie gekomen dat 20450watts bij 8 ohms (20hz-20khz) toch echt iets teveel van het goede is. Wat me wel verbaast is dat je ep-1500 naar de andere wereld hebt geholpen, mij is dat nog niet gelukt en ik heb ze toch echt niet zachtmoedig behandeld soms.
Topic: Behringer EP2500 (3-1-2004 22:03:00)Powersound jij zegt dat je twee b-1220 op een ep2500 hebt lopen? Ik heb dat ook een keer gedaan (B-1520), gevolg was een kapotte hoorn (rest bleef heel) in een van de speakers. Ik heb dit gedaan als test maar ben dus toch tot de conlcusie gekomen dat 20450watts bij 8 ohms (20hz-20khz) toch echt iets teveel van het goede is. Wat me wel verbaast is dat je ep-1500 naar de andere wereld hebt geholpen, mij is dat nog niet gelukt en ik heb ze toch echt niet zachtmoedig behandeld soms.
Nou dat is het minste problem
meestal krijg ik een tak bij insteken op het stroomnet of bij uitzetten
de clip leds flikkeren dan met het getak mee. Daarom dat ze ook zijn geretourneerd
dit euvel is wel bij beide heeeeel snel verholpen (vier dagen) en de doa is omgeruild voor een werkende. Dus nu doenm ze het allemaal zoals het hoort. Nee de euvels zijn er nog niet uit. als je dat overkomt even terug naar de dealer. dit is een pure constructiefout. Als ze het eenmaals doen heb je ook een heeel leuke versterker.
Topic: Behinger 1800x of zelfbouw Eminence Magnum PRO 18 (2-1-2004 14:47:00)meestal krijg ik een tak bij insteken op het stroomnet of bij uitzetten
de clip leds flikkeren dan met het getak mee. Daarom dat ze ook zijn geretourneerd
dit euvel is wel bij beide heeeeel snel verholpen (vier dagen) en de doa is omgeruild voor een werkende. Dus nu doenm ze het allemaal zoals het hoort. Nee de euvels zijn er nog niet uit. als je dat overkomt even terug naar de dealer. dit is een pure constructiefout. Als ze het eenmaals doen heb je ook een heeel leuke versterker.
nee er onstaat geen gat
de metalen plaat zit los van de crossover
is gewoon even vier schroefjes wegdraaien en los is de crossover
aansluitingen doorlussen en klaar is kees
ziet het verschil niet
Ik maak gebruik van een behringer cx2310 en cx3400
Topic: Behinger 1800x of zelfbouw Eminence Magnum PRO 18 (2-1-2004 11:13:00)de metalen plaat zit los van de crossover
is gewoon even vier schroefjes wegdraaien en los is de crossover
aansluitingen doorlussen en klaar is kees
ziet het verschil niet
Ik maak gebruik van een behringer cx2310 en cx3400
Ik zie dit helemaal niet als een aanval ME. Dit forum is om meningen te uiten en iedereen heeft het recht om dat te doen. Echter ben ik hier zo zwaar ingesprongen niet omdat ik jullie je mening wil ontzeggen maar om enkele misopvattingen (volgens mij
) recht te zetten. Men denkt hier nog steeds van het principe een 170 euro woofer kan dat niet. FOUT! een 18sound 18lw800 kost inkoop 126 euro incl btw kan deze ook geen 400 watts rms bij 99db produceren? Ik denk het wel. Behringer krijgt nog veel grotere kortingen dan wie dan ook hier op deze aardkloot omdat ze in gigantische aantallen direkt bij de fabrikant bestellen. Daarbij nog eens duidelijk de stelling dat de woofer welke in de b-1800x namelijk de P-audio 18p400A8. dit is een speaker van een relatief goed merk met betrouwbare specs. Deze speaker heeft zich ook al in andere kasten bewezen zoals bijvoorbeeld bij de budget craaft ca basjes en de DAP A-18B als ik me niet vergis waar iedereen ook nog zo tevreden over was. Deze P-audio woofers kopen inkoop iets van 90 of 100 euro en behringer zal er echt niet meer dan 60-70 euro per stuk voor dokken als niet minder. Dat wil niet zeggen dat hij dit vermogen niet kan halen.
Toch ME als je aan het kijken bent voor een paar leuke budget speakers ik zeg dit nog steeds voor iedereen hier ik ben echt niet te beroerd om eens een dagje vrij te maken en om iedereen uit te nodigen om eens al dat Tehringer spul op de staart te trappen. Ruimte genoeg hier en niemand die zich hieraan stoort
.
Mischien een leuke forum meeting dag ervan maken
In het begin had ik vier bassen op een C-audio pulse 21100 (2*1100wrms bij 4 ohms) en ze leven nog steeds. Ze kunnen rustig met een zeshonderd wat belast worden en meer en nog overleven. Waarom zou het niet kunnen? omdat ze te goedkoop zijn? ONZIN!
Dat van die test met netvoeding ben ik best serieus over. Mits ik ook serieus geholpen wordt door ervaren personen op dit forum ben ik bereid om aan zoiets mee te werken. Al heb ik de balle verstand van zoiets dus ik hoop niet dat ik voor de gek wordt gehouden hierin
, mij klinkt het nogal erg riskant om speakers op 220 volt te zetten.
Nu iedereen voel jullie aub niet aangevallen. ik ben gewoon een grote fan van behringer ook vanwege de prijs maar vooral vanwege zijn prijs/prestatie verhouding en zal je altijd mijn ongezouten mening over deze produkten geven. Als ik over behringer produkten praat dan geloof me praat ik uit ervaring en niet van horen zeggen
Wat nog altijd het meeste telt in deze wereld is praktijk prestaties en niet theoretische specs welke voor geen meter kloppen. Wat doen ze in realiteit en is me die speaker dat geld dan wel waard of is er beter voor dit geld te krijgen. In geval van de b-1800X is het dus duidelijk. Er is geen betere speaker voor hetzelfde geld of minder. Zelfs zeflbouw kan dit niet evenaren. Wat wil je nog meer? Tuurlijk is het geen top speaker maar voor disco, cafe's, kleine bands weet ik niks beters.
pfffff hou maar weer even op anders ga ik nog een boek schrijven.
Mits interesse wil ik wel een demo dag organiseren heb toch behringer materiaal genoeg op voorraad.
Maar nog even voor de duidelijkheid. Iedereen die zich voelt aangevallen door kij sorry maar dat was absoluut niet de bedoeling
www.drive-in-show.be/forumfoto's/images/opslag%207.JPG
Topic: Behinger 1800x of zelfbouw Eminence Magnum PRO 18 (1-1-2004 22:18:00)
) recht te zetten. Men denkt hier nog steeds van het principe een 170 euro woofer kan dat niet. FOUT! een 18sound 18lw800 kost inkoop 126 euro incl btw kan deze ook geen 400 watts rms bij 99db produceren? Ik denk het wel. Behringer krijgt nog veel grotere kortingen dan wie dan ook hier op deze aardkloot omdat ze in gigantische aantallen direkt bij de fabrikant bestellen. Daarbij nog eens duidelijk de stelling dat de woofer welke in de b-1800x namelijk de P-audio 18p400A8. dit is een speaker van een relatief goed merk met betrouwbare specs. Deze speaker heeft zich ook al in andere kasten bewezen zoals bijvoorbeeld bij de budget craaft ca basjes en de DAP A-18B als ik me niet vergis waar iedereen ook nog zo tevreden over was. Deze P-audio woofers kopen inkoop iets van 90 of 100 euro en behringer zal er echt niet meer dan 60-70 euro per stuk voor dokken als niet minder. Dat wil niet zeggen dat hij dit vermogen niet kan halen. Toch ME als je aan het kijken bent voor een paar leuke budget speakers ik zeg dit nog steeds voor iedereen hier ik ben echt niet te beroerd om eens een dagje vrij te maken en om iedereen uit te nodigen om eens al dat Tehringer spul op de staart te trappen. Ruimte genoeg hier en niemand die zich hieraan stoort
.Mischien een leuke forum meeting dag ervan maken
In het begin had ik vier bassen op een C-audio pulse 21100 (2*1100wrms bij 4 ohms) en ze leven nog steeds. Ze kunnen rustig met een zeshonderd wat belast worden en meer en nog overleven. Waarom zou het niet kunnen? omdat ze te goedkoop zijn? ONZIN!
Dat van die test met netvoeding ben ik best serieus over. Mits ik ook serieus geholpen wordt door ervaren personen op dit forum ben ik bereid om aan zoiets mee te werken. Al heb ik de balle verstand van zoiets dus ik hoop niet dat ik voor de gek wordt gehouden hierin
, mij klinkt het nogal erg riskant om speakers op 220 volt te zetten. Nu iedereen voel jullie aub niet aangevallen. ik ben gewoon een grote fan van behringer ook vanwege de prijs maar vooral vanwege zijn prijs/prestatie verhouding en zal je altijd mijn ongezouten mening over deze produkten geven. Als ik over behringer produkten praat dan geloof me praat ik uit ervaring en niet van horen zeggen
Wat nog altijd het meeste telt in deze wereld is praktijk prestaties en niet theoretische specs welke voor geen meter kloppen. Wat doen ze in realiteit en is me die speaker dat geld dan wel waard of is er beter voor dit geld te krijgen. In geval van de b-1800X is het dus duidelijk. Er is geen betere speaker voor hetzelfde geld of minder. Zelfs zeflbouw kan dit niet evenaren. Wat wil je nog meer? Tuurlijk is het geen top speaker maar voor disco, cafe's, kleine bands weet ik niks beters.
pfffff hou maar weer even op anders ga ik nog een boek schrijven.
Mits interesse wil ik wel een demo dag organiseren heb toch behringer materiaal genoeg op voorraad.
Maar nog even voor de duidelijkheid. Iedereen die zich voelt aangevallen door kij sorry maar dat was absoluut niet de bedoeling
www.drive-in-show.be/forumfoto's/images/opslag%207.JPG
Stefan schreef:
Micheal je bent van harte uitgenodigd om hier een 600-800w continue op je behringer subjes te laten zetten
Als je je subjes zo vertrouwd, doe dan het volgende eens:
Plaats 4 subjes in serie en sluit ze vervolgens op het lichtnet aan. Hierdoor zullen ze per stuk een continue stroom van ongeveer 400w krijgen, (230/32)*32 = 1650w, per stuk dus ruim 400w. Meet wel even van tevoren of er op 50hz niet toevallig een impedantiepiek ligt want dan gaat het feest niet door.
Als je speakers er niet meteen uitknallen, laat het dan een uurtje of 6 zo draaien. Als je niet in de herrie wilt zitten draai dan 2 van de 4 subs 180 graden in fase. Als het 6 uur gedraait heeft en het werkt nóg, dan neem ik onmiddelijk mijn woorden terug. Uiteraard doe je dit op eigen risico maar als je toch je drivers wilt vervangen kun je het voor de gein wel een keertje proberen.
.Ga wel eerst verder met mijn ombouwprojekt mits dat nog nodig is want de crossover verwijderen heeft al veel goedgemaakt. Als dit plan nog doorgaat of ik zit weer eens wat beter qua finacien dan owrdt dit zeer zeker in overweging genomen. Maken er dan wel een forumprojektje van. Hulp is dan altijd welkom
Maar nog steeds daag ik iedereen uit om een betere of gelijkwaardige baskast te presenteren voor hetzelfde geld als de behringer b-1800x
Ik geloof mijn ogen niet. Behringer bassen krijgen bij mij 550 watts bij 8 ohms gevoerd effectief 20-20 450 watts de hele avond door geen krimp.
mischien dat sommige mensen mij gewoon niet geloven dan maar uit een ander zijn mond:
citaat: (by powersound)
Heb laatst feestje gegeven voor een hoge school, iets van 300 man.
4 B1800X in een centercluster (2 op 2) en 2 toppen, elk op een speakerstatief links en rechts.
Amp voor toppen : QSC PL2 230 (2*600Wrms op 8)
Amp voor bascluster : QSC PL2 236 (2*1300Wrms op 4)
Geprocessed door DBX DRPA.
Goed ingesteld, soms een rood cliplampje. Gaf wel indrukkend veel druk voor zo'n budget baskastjes. Maarja, fatsoenlijke amps en processing zullen daarbij zeker helpen denk ik.
Nu mischien duidelijk. ME heb jij behringer bassen? Stefan heb jij behringer bassen?
ME grote woorden maar waar zijn de daden want wat jij me hier neerzet slaat toch echt op niks. Je bent pas een vent als je 800 watt op de speaker zet. Ik ben eerlijk nog niet gedaan maar zal het dit weekend zeker doen en wedden dat ze dan nog leven. Nog beter zet er wel de ep-1500's in breug op nog beter?
Lees dat topic van J&H eens goed door daar kun je nog een hoop van leren.
ME Wat je zegt is niet helemaal correct. Voor 300 euro heb je een speaker die de emince ook wegblaast. denk aan 18sound e.d. De topicstarter wil een leuke baskast kopen of zelf bouwen maar is niet zeker. We kaarten aan dat een behringer bas voor zijn geld erg goed presteert. Als er dan reacties komen van is maar 200 watt en dergelijke dan val ik echt van mijn stoel af. Zelfbouw is duurder dan 300 euro vergeet dat niet maar wordt mits goed gedaan wel beloond met een betere prestatie. Dat zinsloos rondschieten in de lucht is gewoon onzinnig en volledig nutteloos. Bijna elke fabrikant die op de kosten let heeft wel een opgefleurede spec er bestaat bijna geen enkele eerlijke spec sheet onder de budget merken simpel. Maar velen liegen zwaarder dan anderen. De specs van behringer zijn op waarheid gebouwd enkel worden de omstandigheden verzwegen. Als je naar dap kijkt dan zie je pas gelogen specs, een goed voorbeeld zijn de dap k serie speakers of de powerrange of de a class speakers enz..... Daar klopt de continu vermogens echt niet laat staan de spl's. Nu voor alle duidelijkheid behringer bassen kunnen gemakkelijk een 600-800 watt per speaker hebben en zijn zeer zeker 400 watts continu. de 98 db zijn ook zeker op waarheid gebouwd en de half space spl's zijn dan een 101 db of dergelijke van deze kast. Bijna elke fabrikant liegt of fleurt op want wat telt zijn de verkoopcijfers niks anders.
Ik weet ik steek hier mijn nek uit maar vergeet niet ik spreek hier uit ervaring met betrekking tot de behringers en velen zullen me dik ongelijk geven nou al die mensen nodig ik van harte uit om eens bij mij langs te komen voor een kopje stevige koffie en een demo en dan praten we nog eens verder en tot die tijd overtuig mij maar eens van het tegendeel. De behringer b-1800x baskast is een van de beste prijs/kwaliteit kastjes verkrijgbaar op de markt.
Me vergeet niet een bedrijf als behringer koopt letterlijk met de duizendtallen in direkt van de fabriek dus die drivers kosten hun gemakkelijk maar een 30-40 procent van de prijs die wij ervoor moeten neertellen.