Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mathijs_promix

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 14 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 21:00:00)

djp schreef:

best zielig zo'n busje zonder stickers, als je hem altijd met stickers gewend bent sad :(

https://www.believe-in-music.nl/occasion/afbeeldingen/blanco.jpg
Die bus (fiat ducato?) verkoop je ook?(aangezien de url occasion bevat. Zoja.. heb je dan ook een linkje daar de site waar je m aanbied?;)
Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 21:18:00)

lj/dj cono schreef:

@mathijs:
Hoe bedoel je?
In gebruik en vervoer?
Qua vervoer ja;)
Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 19:28:00)
@ LJ/DJ Cono. Is zo'n meubel logistiek gezien niet erg onhandig?
Topic: wetgeving omtrend dj'en (11-4-2008 10:58:00)

damosfed schreef:

Mathijs_promix schreef:

Even de zoekfunctie gebruiken. Hier is al het een en ander over geschreven. Met name kvk e.d.
Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.
Ja maar het gaat over de wetgeving in België zoals hieronder vermeld staat ?
Klopt, niet naar gekeken!;)
Topic: wetgeving omtrend dj'en (10-4-2008 16:27:00)
Even de zoekfunctie gebruiken. Hier is al het een en ander over geschreven. Met name kvk e.d.
Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.
Topic: Drive in show meubel (9-4-2008 21:45:00)
Zeker een mooi meubel! Ziet er hartstikke mooi uit! Hoe heb je het tafelblad bevestigd? Rust die op blokjes hout oid? Heb je daar ook een foto van?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-4-2008 14:10:00)
Zo zat ik 2 week terug naar Cd speler 1 te kijken met nog 1.5 min op de teller. Ineens stopt de muziek, bleek dus dat CD speler 2 aan t spelen was! Whoeps laugh :D
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (8-4-2008 20:45:00)
Nee maar ik bedoel dat die lui daar in Frankrijk wel een drive in show in de buurt konden vinden. Maar het waren zeker Nederlanders? Met 'wat' geld? laugh :D
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (8-4-2008 17:15:00)

miel schreef:

Twee meter truss vergeten op een klus in Zuid-Frankrijk..

Enough said shut up :X
Daar hebben ze toch ook wel ergens verhuur bedrijven? En wat moet je nou weer in Frankrijk?? laugh :D
Topic: Probleem met ruimte DJ meubel & spullen (7-4-2008 23:01:00)
Zo'n matje dr onder? Die je ook wel in de auto hebt liggen voor op t dashbord voor spullen etc.