Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 14 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 21:00:00)
https://www.believe-in-music.nl/occasion/afbeeldingen/blanco.jpgDie bus (fiat ducato?) verkoop je ook?(aangezien de url occasion bevat. Zoja.. heb je dan ook een linkje daar de site waar je m aanbied?;)Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 21:18:00)
Hoe bedoel je?
In gebruik en vervoer?Qua vervoer ja;)Topic: Drive in show meubel (13-4-2008 19:28:00)
Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.Ja maar het gaat over de wetgeving in België zoals hieronder vermeld staat ?Klopt, niet naar gekeken!;)Topic: wetgeving omtrend dj'en (10-4-2008 16:27:00)
Enough said
Daar hebben ze toch ook wel ergens verhuur bedrijven? En wat moet je nou weer in Frankrijk??
Topic: Probleem met ruimte DJ meubel & spullen (7-4-2008 23:01:00)
djp schreef:
best zielig zo'n busje zonder stickers, als je hem altijd met stickers gewend bent
https://www.believe-in-music.nl/occasion/afbeeldingen/blanco.jpg
lj/dj cono schreef:
@mathijs:Hoe bedoel je?
In gebruik en vervoer?
@ LJ/DJ Cono. Is zo'n meubel logistiek gezien niet erg onhandig?
Topic: wetgeving omtrend dj'en (11-4-2008 10:58:00)damosfed schreef:
Mathijs_promix schreef:
Even de zoekfunctie gebruiken. Hier is al het een en ander over geschreven. Met name kvk e.d.Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.
Even de zoekfunctie gebruiken. Hier is al het een en ander over geschreven. Met name kvk e.d.
Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.
Topic: Drive in show meubel (9-4-2008 21:45:00)Edit: Probeer ook je tekst wat duidelijker te maken.
Zeker een mooi meubel! Ziet er hartstikke mooi uit! Hoe heb je het tafelblad bevestigd? Rust die op blokjes hout oid? Heb je daar ook een foto van?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-4-2008 14:10:00)Zo zat ik 2 week terug naar Cd speler 1 te kijken met nog 1.5 min op de teller. Ineens stopt de muziek, bleek dus dat CD speler 2 aan t spelen was! Whoeps
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (8-4-2008 20:45:00)
Nee maar ik bedoel dat die lui daar in Frankrijk wel een drive in show in de buurt konden vinden. Maar het waren zeker Nederlanders? Met 'wat' geld?
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (8-4-2008 17:15:00)
miel schreef:
Twee meter truss vergeten op een klus in Zuid-Frankrijk..Enough said
Zo'n matje dr onder? Die je ook wel in de auto hebt liggen voor op t dashbord voor spullen etc.