Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 14 van 20)
Topic: Het binden van kabels (30-7-2007 19:26:00)Ik zie net dat dit trusstikken ook zonder veiligheidsschoenen kan. Klik!Topic: Mysterieuze T-bar (28-7-2007 21:40:00)
Het is niet gebruikelijk om meters kabels in een ampcase te leggen. Een metertje xlr van crossover naar amp is al ruim voldoende, je hoeft dan echt geen rare capriolen uit te halen om dat dmv een lusje en een klittebandje netjes op te ruimen.
Topic: Het binden van kabels (30-7-2007 17:17:00)Ik zie niet in waarom je een kabel niet zou kunnen oprollen en vastbinden... is niks mis mee.
Topic: welke veiligheidsschoenen? (29-7-2007 17:38:00)Patrick Beuken schreef:
Als je een L, of een U model op de grond hebt liggen krijg je de pennen aan de grondzijde er niet uit. Je kunt de truss dan laten optillen en vervolgens tikken, maar ik leg hem dan gewoon op m'n stalen neuzen en dan kom ik overal aan met de hamer.Ik kan hier geen touw aan vastknopen. Ligt dit aan mij?
Topic: Confetti bommen (21-7-2007 14:04:00)@dj compact => Ik moet me verbeteren. Robin was er niet bij bij het bouwen en breken, maar wel tijdens de show zelf. (weer een beetje te snel getypt zonder na te denken
)
Topic: Confetti bommen (20-7-2007 22:59:00)
)Jup, in de Hanenhof. Het was een productie van Robin en Lars, maar Robin kon er helaas niet bij zijn.
Topic: Confetti bommen (20-7-2007 21:59:00)Geen filmpje van een zelfgemaakte shooter, wel een filmpje van shooters op een (voor mij) grote productie waar ik me bezig heb gehouden met de uitvoering.
Filmpje 1 [intro]
Filmpje 2 [confetti]
Je ziet 2x Magic Super Shooter Small van Magic Effects + 30kg witte slowfall confetti.
Topic: welke veiligheidsschoenen? (19-7-2007 18:02:00)Filmpje 1 [intro]
Filmpje 2 [confetti]
Je ziet 2x Magic Super Shooter Small van Magic Effects + 30kg witte slowfall confetti.
Ik vind stalen neuzen ook handig om truss uit elkaar te timmeren. Als je een L, of een U model op de grond hebt liggen krijg je de pennen aan de grondzijde er niet uit. Je kunt de truss dan laten optillen en vervolgens tikken, maar ik leg hem dan gewoon op m'n stalen neuzen en dan kom ik overal aan met de hamer. Ook gebruik ik ze als ik bijvoorbeeld een zware kist (waar ik met mijn handen onderin moet) even neer wil zetten. Dan hoef ik de volgende keer bij het optillen niet meer te vroeten om m'n vingers eronderin te krijgen.
Topic: Het bouwen van een case (17-7-2007 18:19:00)Ik vraag me af hoe handig dat hoge zijvak zo dicht naast de knoppen is.
Topic: Flightcase: prodjuser vs. dap (6-7-2007 00:29:00)Duidelijk verhaal :)
Alhoewel 3x1 meter wel een heel vreemde maat is voor een plaat
122 x 244 cm is gebruikelijker. Maarja, dat doet er verder niet toe.
Alhoewel 3x1 meter wel een heel vreemde maat is voor een plaat
122 x 244 cm is gebruikelijker. Maarja, dat doet er verder niet toe.