Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MG

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van MG (Pagina: 14 van 20)

Topic: Welke actieve luidsprekers? (13-11-2009 00:46:00)

tropexs schreef:

...want de hogetonen waren wel snel suk.

shocked 8O Hoe is dat gekomen? Daar heb ik werkelijk nog nooit iemand over gehoord. Ik heb wel een aantal keren DSP problemen gehad, maar sinds de nieuwe modules (zoals Dre beschrijft) geen klachten meer gehad hierover. Ook heb ik de laatste tijd last van loslatende lijm van de plopkap. Bij de D400 het meeste, omdat deze kast anders resoneert dan de T4A kastjes. Oorzaak kan de kwaliteit van de lijm zijn, of langdurig gebruik op het randje van de limiter. Als hij net niet ingrijpt kan je speaker best wel eens een lange tijd flink uitslaan.

D400's kun je bij mij altijd een keer komen zien en horen. Spare parts zijn er nog leverbaar bij enkele voormalige dealers hier in het zuiden en mijzelf, en de service van heuff, msc en bepaalde dealers is ook nog altijd ronduit goed te noemen.
Topic: Macbook of andere laptop (13-11-2009 00:39:00)

dj-nsp schreef:

Er moet sowieso een traktor programma of iets in die geest op kunnen.

Laptop van ongeveer 1.000 euro.

Snel, internet, usb poorten Geen hub nodig.

Nathan
Ik werk zelf met een MacBook Pro Unibody 15" model. Traktor DJ Studio draait er prima op, maar als je het nieuwste besturingssysteem Leopard Snow gebruikt moet je vooralsnog overschakelen op Traktor PRO (nieuwe software kopen of upgraden van Traktor DJ Studio naar Traktor Pro, zie de site van Native Instruments). Deze MacBook Pro's zijn nieuw niet voor 1000 euro verkrijgbaar, dan zou je tweede hands moeten gaan zoeken. Mijn MacBook heeft 2 USB poorten, voor mijn externe geluidskaart en externe harde schijf vooralsnog genoeg tijdens het draaien.

Ikzelf zou absoluut Mac verkiezen boven Windows, maar daarover zijn de meningen nog altijd verdeeld....
Topic: Het bouwen van een case (8-11-2009 06:14:00)
Weet iemand of de pennen in flightcase scharnieren van bijvoorbeeld afneembare deksel tbv Pioneer CDJ1000 cases los te krijgen zijn? Ik heb een case waar de pen uit het schanier is, waardoor het hele schanier dus niet meer gebruikt kan worden. Gelukkig zitten er wel twee scharnieren op de deksel....
Topic: Het bouwen van een case (8-11-2009 06:11:00)

LJ DaAn schreef:

Erg netjes geworden Tom, vooral die beschermstrips aan de onderkant zullen veel krassen op je hele speaker verkomen!!
Ik dacht dat die strips vooral bedoeld waren om makkelijker te kunnen stapelen?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (8-11-2009 06:07:00)

hewolar schreef:

onlangs een andere en grotere bus gekocht.

bak breedte 2.20 meter
bak lengte 4.10 meter
sta hoogte in bak 2.20 meter

met laadklep!

iveco
Houdt de versnellingsbak in de gaten. De mijne heeft het ook sneller dan verwacht begeven, zou 2000 euro gaan kosten om het euvel weer in orde te laten maken. Toen heb ik de bakwagen maar verkocht aan een stel Polen. En ikzelf en een collega hadden last van oliedruppels onder de wagen. De dealer in Voerendaal zij 'ach, er hangen wat druppels onder', maar dat zou eigelijk toch niet mogen vind ik.
Topic: In Memoriam: Martin (KVM) (19-10-2009 11:41:00)
Gecondoleerd namens Mathijs Gulpers en collega's van GulpersPRO, welke op het New-Line forum actief zijn.
Topic: Nieuw merk WORK audio en lighting (15-9-2009 21:37:00)
Ja, ik weet dat, maar weet niet of ik je dat hier mag vertellen? Het is die kleine, zoals eerder al besproken ;)
Topic: Fourbars ophangen in laadbak vrachtwagen (8-9-2009 11:37:00)
Foto zou ik even moeten maken, maar je krijgt links in de bus 4 houders, rechts in de bus 4 houders, en daar leg je 4 balken in. Op deze balken de truss, en aan de balken de parsets in haakse richting, that's all.
Topic: DJM-800 "opgeblazen" (31-8-2009 16:08:00)
Waarom had je de spanning nog op de mixer staan tijdens het vervangen van de fader eigelijk?
Topic: Fourbars ophangen in laadbak vrachtwagen (31-8-2009 16:04:00)
Ik heb in de sprinter maxi's links en rechts 4 u-vormige houders geschroefd, te koop in elke bouwmarkt. Hier past een 50x50 koker in. Ik heb dus 4 balken door de auto lopen, die ik er probleemloos uit kan haken.

Hier hang ik dan haaks de t-barren in, ik kan zo 8 dmx balken erin hangen (4 naast elkaar, 2 rijen achter elkaar). En bovenop schuif ik de truss, in totaal 36 meter en 8 parsets dus, en dan is de laadvloer zelf nog helemaal vrij.