Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TNT

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 14 van 20)

Topic: Het Punisher baskast topic (22-4-2007 21:13:00)
1500 man buiten, dan lijkt het mij beter om er 4 per kant neer te zetten, met 2 flinke hoorngeladen toppen (X-tro) per kant.
Ligt er ook aan wat voor feest, wat voor muziek.
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (22-4-2007 20:21:00)
Zo, weer thuis, en weer een stuk wijzer geworden.
Ik ben zeer onder de indruk van de waveguide top die ivo heeft gemaakt.
zeer helder en sprankelend geluid, en zeker niets agressiefs in te bekennen, kortom hi-fi op PA niveau.
De punishers en de Iven hibride kasten waren echt aan elkaar gewaagd, op korte aftand wint de hibride en op lange afstand de punisher.

Aan mijn toppen moet nog flink gesleuteld worden, tot de tijd dat Ivo een stel ''waveguide topjes'' voor mij gemaakt heeft wink ;)

@Webbie, de hoorns en filters zijn afgeleverd.
Topic: Numark Cue (18-4-2007 18:41:00)
Je kan ook een gewone mixer met 2 van deze gebruiken, dit is de zelfde kaart als in de numark mixers.
Topic: Numark Cue (17-4-2007 22:18:00)
Yep
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (15-4-2007 20:24:00)
hoe laat is de aanvang volgende week ?
Topic: Stroomschokjes (15-4-2007 17:01:00)
Gewoon al je kabels nakijken op breuk in de aarde, is gegarandeerd een aarde probleem.
als de kabels goed zijn zou ik toch gaan twijfelen over de elektra-installatie van de betreffende lokatie.
Topic: Numark Cue (12-4-2007 23:35:00)
Yep, de koptelefoon sluit je gewoon op de mixer aan, elke speler op je beeldscherm krijgt een kanaal op de mixer toegewezen.
Topic: Numark Cue (12-4-2007 22:10:00)
Cue is volgens mij niet anders dan Virtual DJ en dat werkt perfect met de door jouw aangewezen mixer.
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (30-3-2007 12:56:00)
Hoewel ik denk dat actieve systemen redelijk uit de toon vallen op deze dag
Ik ben anders wel benieuwd naar die LEM Pegasus-118 subs die je te koop hebt, als ze me bevallen heb je ze verkocht.

Wat betreft die ram-bux, die neem ik een mee, en wel de bux-5 icm 4x punisher.
Topic: submeeting 22 april (Emmen) (27-3-2007 21:22:00)
Kun je ook komen kijken als je niks meeneemt ? Ik neem niet aan dat jullie geinteresseerd zijn in mijn computer-monitorsetje?
7 post's geleden