Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pascal
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 14 van 20)
Topic: 4 versterkers aansluiten, hoe? (19-5-2009 04:20:00)Heeej, is DJ PEET weer terug??Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (13-5-2009 17:14:00)
standaard huis-tuin-en-keuken klittenband ja, maar niet de klittenband die in je speakerschuim zelf grijpt.
Kijk maar eens een of twee pagina´s terug in dit topic.
Groeten,
JoepHeb jij m'n acht Line Array kasten gezien dan??
Het foam zit er nog steeds netjes voor!
@Tom
En nee, Airco filters is op m'n monitoren erg goed gelukt.
Ayooo!Topic: hulp aankoop waterdicht 100V systeem (1-4-2009 19:13:00)
Peet schreef:
Dan gebruik je dus gewoon de XLR/Jack duurlus op de versterkers...Ja mee eens, ik snap het ook niet!
Je zegt dat hij die V-6001 moet houden en vervolgens heb je het over een onrelevante versterker vergelijking!!
Pascal
Topic: XLR Kabel "Mic kabel of Luidspreker kabel" (15-4-2009 03:25:00)Je zegt dat hij die V-6001 moet houden en vervolgens heb je het over een onrelevante versterker vergelijking!!
Pascal
Ik heb m'n Bassgitaar dus wel omgebouwd van Jack naar XLR, puur omdat dit veel betrouwbaarder is dan die verdomde Jack pluggen die GEEN enkele trekveiligheid hebben!
Ze fl****eren er zo vaak uit!!
Topic: afscheidslied(je) (12-4-2009 14:28:00)Ze fl****eren er zo vaak uit!!
Tjonge jonge, ik heb ooit een bruiloft gedraaid waarbij het stel zelf hun 'eigen' muziek mee namen en ik het aanvulden...
Nou, veel werd er gezopen en gevochten, maar niet gedanst...
Op het einde van de avond stonden de twee families rechtlijnig tegen over elkaar in de zaal...
Toen ik de laaste song startte was dit 'de druppel' denk ik....
Mieke Telkamp - " Waarheen leidt de weg..."
Echt gebeurt!
Topic: Speaker schuim plakken (2-4-2009 19:38:00)Nou, veel werd er gezopen en gevochten, maar niet gedanst...
Op het einde van de avond stonden de twee families rechtlijnig tegen over elkaar in de zaal...
Toen ik de laaste song startte was dit 'de druppel' denk ik....
Mieke Telkamp - " Waarheen leidt de weg..."
Echt gebeurt!
Dat hoeft dus ook niet, ik gebruik ook maar 1 kant van de klittenband en die plak ik in de kast.
Werkt perfect, kost geen drol..
Pascal
Topic: Speaker schuim plakken (2-4-2009 04:06:00)Werkt perfect, kost geen drol..
Pascal
joepurlings schreef:
Hallo Pascal,standaard huis-tuin-en-keuken klittenband ja, maar niet de klittenband die in je speakerschuim zelf grijpt.
Kijk maar eens een of twee pagina´s terug in dit topic.
Groeten,
Joep
Het foam zit er nog steeds netjes voor!
@Tom
En nee, Airco filters is op m'n monitoren erg goed gelukt.
Ayooo!
JBL Control 28T, Electro Voice Evid 6.2T
Geschikt voor buiten en niet zo duur!
Pascal
Topic: 4 subs (8 ohm) aansturen op bridge 4 ohm? (1-4-2009 19:09:00)Geschikt voor buiten en niet zo duur!
Pascal
Frank76 heeft gelijk,
Het vermogen bij bridge-mode is even veel als de twee kanalen bij elkaar opgeteld.
Soms is het onzin om te bridgen.
Ik gebruik een Crown XLS5000D, deze levert 2x2500W / 2 Ohm
Bridge levert deze max.5000W / 4 Ohm.
Het maakt mij dus geen zak uit of ik nu bridge of twee kanalen gebruik.
Geen probleem om 4 subs van 8 Ohm per kanaal (Parallel)op deze Crown te hebben.
Pascal
Topic: Speaker schuim plakken (1-4-2009 19:01:00)Het vermogen bij bridge-mode is even veel als de twee kanalen bij elkaar opgeteld.
Soms is het onzin om te bridgen.
Ik gebruik een Crown XLS5000D, deze levert 2x2500W / 2 Ohm
Bridge levert deze max.5000W / 4 Ohm.
Het maakt mij dus geen zak uit of ik nu bridge of twee kanalen gebruik.
Geen probleem om 4 subs van 8 Ohm per kanaal (Parallel)op deze Crown te hebben.
Pascal
De eerste de beste kleding en stoffen zaak heeft dit vast wel op voorraad.
Ten minste, hier op Aruba is dit makkelijk te krijgen met zelfklevend strippie erop!
Hiermee heb ik mooi de foam van Ivo op m'n Line Array bewerkt!
Dank aan Ivo!!
Pascal
Topic: 21 inch subwoofer bouwplan (30-3-2009 15:39:00)Ten minste, hier op Aruba is dit makkelijk te krijgen met zelfklevend strippie erop!
Hiermee heb ik mooi de foam van Ivo op m'n Line Array bewerkt!
Dank aan Ivo!!
Pascal
Bedankt Dre voor je bezorgheid.
Ik ga toch voor de 18sound ontwerp.
Nee, de 2241 is nog steeds in de maak, het wordt een hybride hoorn.
Helaas heb ik maar 1 speaker, de andere moet nog 'ergens' liggen...
Pascal
Ik ga toch voor de 18sound ontwerp.
Nee, de 2241 is nog steeds in de maak, het wordt een hybride hoorn.
Helaas heb ik maar 1 speaker, de andere moet nog 'ergens' liggen...
Pascal