Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 14 van 20)
Topic: Nieuwe lading behringer produkten (8-11-2005 13:53:00)Ja, ook wel cool! Zoiets was ik ook al van plan, maar je hebt daar zoveel koppelstukken enzo voor nodig
opzich maakt het me niet uit om dat erbij te kopen. Maar ik zou graag nog meer ideeën zien!als je het rode deel weglaat moet het wel lukken.. Topic: trussplan, wie heeft gave ideeën? (7-11-2005 16:57:00)Wil iemand uitleggen hoe die eraf gaat, ik kan het echt niet vinden. Handleiding al doorgelezen maar ik weet echt niet wat ik moet doen.Topic: Pioneer doet mee aan I-Pod hype? (1-11-2005 20:38:00)
ZO GOEDKOOP
, voor een 1600 watter dan. Presteren ze ook goed is de vraag. Waarom is het prijsverschil tussen de 2 kasten (oude + nieuwe) zo klein?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (8-11-2005 13:25:00)
, voor een 1600 watter dan. Presteren ze ook goed is de vraag. Waarom is het prijsverschil tussen de 2 kasten (oude + nieuwe) zo klein?Er zitten geweldige gobo's tussen, echt jammer dat hij 150 watt is (ookal valt het nog mee) De SCX 600 is weer wat te duur voor mij.
Topic: trussplan, wie heeft gave ideeën? (7-11-2005 17:39:00)roberto schreef:
MBF schreef:
Wat vond je van mij idee?
opzich maakt het me niet uit om dat erbij te kopen. Maar ik zou graag nog meer ideeën zien!Wat vond je van mij idee?
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (7-11-2005 16:30:00)Ik vind het een mooie serie, ook de super soepele stappenmotortjes. Zijn er al prijzen bekend?
Topic: trussplan, wie heeft gave ideeën? (7-11-2005 12:40:00)truss
Ook een beetje standaard. Het rode deel mag je zelf weten of je die erbij doet maar ik vind zonder het rode deel de truss mooier.
Gr
Topic: syrincs m3-220 probleem (3-11-2005 18:35:00)Ook een beetje standaard. Het rode deel mag je zelf weten of je die erbij doet maar ik vind zonder het rode deel de truss mooier.
Gr
Altijd eerst luisteren voor je iets koopt he
Topic: Denon HP1000 (3-11-2005 17:30:00)
Hij is aardig duur
Topic: Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe (3-11-2005 15:13:00)
Joost schreef:
Verder kreeg ik zo snel de HP split er niet van af. Erg irritant en ik hoop dat dit standaard is.Een CDJ 800 met harddisc lijkt me wel leuk