Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj joe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 14 van 14)
Topic: welke PRO speakers? (31-12-2005 01:22:00)
en men vader is verzekert buiten werktijden in die auto dus dat zit wel goed
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-12-2005 17:45:00)
cs400 versterker en heeft de hele avond flink staan te blazen en er is ook niks overhit geraakt, het lijkt me ook sterk dat de ax15 eerder ''overhit'' raken dan de ax12 ook omdat het redement van een ax15 hoger ligt.
hier wat foto's van het feest:
foto 1
foto 2Topic: Stel je even voor... (31-8-2005 11:31:00)
is dit niks voor je:
www.new-line.nl/v/13080
heb ze zelf ook en vind ze erg goed klinken vind ze persoonlijk beter dan de vibe15 van JB-systems
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-12-2005 22:01:00)www.new-line.nl/v/13080
heb ze zelf ook en vind ze erg goed klinken vind ze persoonlijk beter dan de vibe15 van JB-systems
En als jij een ongeluk maakt tijdens jou werk in je vaders bedrijfsauto's?
ik mag der nog niet in rijden ben pas 15
en men vader is verzekert buiten werktijden in die auto dus dat zit wel goed
vervoer meestal met jeep van de vriend van men oma en soms met Mercedes Vito van men vader's werk, bij grote feesten met truss en dergelijke nemen we een kleine mercedes vrachtwagen met laadklep ook van het bedrijf waar men vader werkt
Topic: Mijn eerste spulletjes (12-12-2005 19:56:00)
ben begonnen toen ik ong 8 jaar oud was met:
geluid:
2: Dap 100 watt rms boxen.
hifi versterker.
mengpaneel dap.
dap 600d dubbele cd speler
licht orgel.
en een spiegelblo.
ben nu 15 en heb:
geluid:
2: Dap pro ax15
1: versterker dap a700 (2x 200 watt bij 8 ohm)
1: 6 kanaals mengpaneel dap M5
1: cd speler Dap 750d
2: statieven
licht:
4: par 46
1: showtec twister scan
2: moonflowers
1: ShowTec Cyber-Beam
1: showtec wildmoon
1: 500 watt strobo
1: mini apollo
1: 700 watt rookmachine
2: statieven met T-bar
+ binnenkort:
8: par 56 short
2: scanners
3 meter triangle truss met wind-ups
Topic: DAP AX15B + AX12 een goed set ? (19-11-2005 10:55:00)geluid:
2: Dap 100 watt rms boxen.
hifi versterker.
mengpaneel dap.
dap 600d dubbele cd speler
licht orgel.
en een spiegelblo.
ben nu 15 en heb:
geluid:
2: Dap pro ax15
1: versterker dap a700 (2x 200 watt bij 8 ohm)
1: 6 kanaals mengpaneel dap M5
1: cd speler Dap 750d
2: statieven
licht:
4: par 46
1: showtec twister scan
2: moonflowers
1: ShowTec Cyber-Beam
1: showtec wildmoon
1: 500 watt strobo
1: mini apollo
1: 700 watt rookmachine
2: statieven met T-bar
+ binnenkort:
8: par 56 short
2: scanners
3 meter triangle truss met wind-ups
Waaromg een ax-15? De filter van de ax-15 raakt snel overhit alsje hem teveel belast daardoor vallen de drivers vaak uit.
ik heb zelf ook de ax15 en had laats een feestje waar ongeveer 150 mensen waren en ik had 2 ax15 met daaronder 2 aktieve HK actor subs en de tops stonden op een peaevey cs400 versterker en heeft de hele avond flink staan te blazen en er is ook niks overhit geraakt, het lijkt me ook sterk dat de ax15 eerder ''overhit'' raken dan de ax12 ook omdat het redement van een ax15 hoger ligt.
hier wat foto's van het feest:
foto 1
foto 2
hallo ik ben joey
ik ben 31 augustus jarig vandaag dus
ben nu 15 draai al sinds men 10de.
ik heb een eigen drive-in en draai een keer in de 2 weken in een jeugd discotheek
ik zit nog op school zit nu in het derde leerjaar ik heb licht en geluid altijd al interesant gevonden en wil daar voorlopig ook nog meer over leren.
dat was het wel zo'n beetje
je kunt ook op mijn site kijken
https://www.sensation-show.tk
Topic: Mijn eerste spulletjes (18-7-2005 15:28:00)ik ben 31 augustus jarig vandaag dus
ben nu 15 draai al sinds men 10de.
ik heb een eigen drive-in en draai een keer in de 2 weken in een jeugd discotheek
ik zit nog op school zit nu in het derde leerjaar ik heb licht en geluid altijd al interesant gevonden en wil daar voorlopig ook nog meer over leren.
dat was het wel zo'n beetje
je kunt ook op mijn site kijken
https://www.sensation-show.tkmijn eerste spullen waren licht: een lichtorgel een spiegelbol een mini strobo en een partyflower
geluid: een dap m5 mengpaneel een dap 600d dubbelle cd speler en dap 12'' boxen van de ces 4 set.
de dap m5 en de 600d gebruik ik nu nog steeds
gr joey
Topic: pure trance en techno klassiekers (31-5-2005 14:53:00)geluid: een dap m5 mengpaneel een dap 600d dubbelle cd speler en dap 12'' boxen van de ces 4 set.
de dap m5 en de 600d gebruik ik nu nog steeds
gr joey
dj dean - ballanation
the moon - blow the speakers
the moon - sushi
dit zijn wel vette nummers ;)
the moon - blow the speakers
the moon - sushi
dit zijn wel vette nummers ;)