Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Sietse
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 14 van 20)
Topic: basreflexbox (14-3-2005 13:49:00)Dus alle andere stijlen kan je hier maar niet zo goed op draaien? Beetje kort door de bocht vind je ook niet..Topic: geluidset (14-3-2005 13:42:00)Overbodige functies?? Als je voor minder geld een paar extra functies kan krijgen (denk aan parametrische eq's, limiters, delays) dan is dat toch alleen maar mooi? Wellicht heb je er nog eens wat aan. Voor de rest verwijs ik naar Michel's post.Topic: Advies voor Crossover, EQ, Limiter/Compressor (13-3-2005 13:53:00)
Een beetje reserve is altijd "prettig", want een clippende versterker worden je boxen niet vrolijk van.
Vergeet niet dat er bij de 2 x rms regel vanuit wordt gegaan dat de gebruiker over voldoende kennis van zaken beschikt EN dat bij de gebuikte speakers een eerlijk rms getalletje opgegeven is. Waarom en wat de gevolgen kunnen zijn kan je prima met de zoekfunctie vinden, maar ik heb het idee dat beide factoren hier niet optimaal aanwezig zijn...Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-3-2005 20:09:00)Goed genoeg in ieder geval
Topic: P-1200 of P-900 (10-3-2005 21:40:00)
4 Ohm bridge can always be considered Safe. Er wordt je door mensen met ERVARING afgeraden het te doen. En dat is (vooral in dit prijssegment) HEEL wat anders dan specs en beloftes van een fabrikant. Topic: P-1200 of P-900 (10-3-2005 19:11:00)Dan doe je toch lekker eigenwijs..
Geduld is en schone zaak..
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (14-3-2005 13:45:00)Powerbeat schreef:
in mijn opinie de speler voor dance/trance/hardstyle/hardcore. Scratch is daar niet belangrijk.Markje, heb je je ook al bedacht dat je geen enkele trap op gaat komen met die subs? Dat het zware overkill is als je voor 100 man wilt draaien? Je aanhanger dan meteen vol is? Je zware en DURE topkasten nodig gaat hebben om de labs bij te kunnen houden???
Topic: Advies voor Crossover, EQ, Limiter/Compressor (14-3-2005 01:41:00)Danny25 schreef:
@dj sietse er zitten een hoop overbodige fucties in vind ik hoor.Laat die crossover en equalizer achterwege en koop deze: www.new-line.nl/v/12662 Die heeft eerdergenoemde functies en nog veel meer, voor minder geld.
Topic: Goede keuze? (13-3-2005 12:47:00)Timmekuh87 schreef:
Wanneer je een versterker koopt zorg er dan voor dat hij 1,5 tot 2maal het RMS vermogen van je speaker kan leveren.Een beetje reserve is altijd "prettig", want een clippende versterker worden je boxen niet vrolijk van.

Beste Webbie,
Wij gebruikten hem altijd met de spiegel aan de bovenkant, maar het totale apparaat helde vaak wel wat naar voren. Je kan denk zelf beter even kijken wat het best uitkomt door naar de projectie van de spiegels in de zaal te kijken.
Als het goed is heeft Sebastiaan (DJ Bastisito) een keer bij F.A.L. de nodige gegevens opgevraagd, ook wat betreft de 0-10 V sturing. Hij zal je hier wel antwoord op kunnen geven.
Topic: Het bouwen van een case (11-3-2005 22:06:00)Wij gebruikten hem altijd met de spiegel aan de bovenkant, maar het totale apparaat helde vaak wel wat naar voren. Je kan denk zelf beter even kijken wat het best uitkomt door naar de projectie van de spiegels in de zaal te kijken.
Als het goed is heeft Sebastiaan (DJ Bastisito) een keer bij F.A.L. de nodige gegevens opgevraagd, ook wat betreft de 0-10 V sturing. Hij zal je hier wel antwoord op kunnen geven.
dj Jasper schreef:
Als de deksel op de kist zit, dan is de mixer toch vrij van stof?
Powerbeat schreef:
eigenwijs als het in de handleiding staat?
4 Ohm bridge can always be considered Safe. Dus let even op je uitspraken wil je. Als je me iets wil zeggen probeer het netjes te doen. Maar iig bedankt voor het advies en ik weet dat je het niet voor jou maar voor mij zegt. maar back on topic want ik heb geen vragen/opmerkingen meer
Tja, zoals ik al zei, zelf weten..Powerbeat schreef:
Het levert geen gevaar op,