Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djbidji

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 14 van 20)

Topic: audiofocus sub 118 (4-8-2005 23:17:00)
Zou iemand mij kunnen helpen met een bouwtekening van de audiofocus sub 118?

Of van een ander merk, maar wel hetzelfde model (vindt deze persoonlijk heel mooi sneaky :V )

Alvast dank bij voorbaat.

groeten
Topic: Ervaring: ALT-290 / ASD ALT-300 statieven (19-7-2005 15:40:00)
heb zelf ook de mobil tech versie van de alt 300 (sp1-TA) en hang daar zonder problemen 8 meter truss met 3 dmx barren en 4 mh (15 kg/st.) aan. hoogte is inderdaad niet bijzonder maar voor binnen is dit meestal geen probleem.

Wat betreft de manfrotto's: zijn zeker kwalitatief beter en gaan ook hoger! heb daar meestal 8 meter truss + 3 dmx barren + 4 martin mac 250+ + martin atomic strobo aanhangen en ook hiermee geen problemen mee gehad.

Wat je wel best doet is de lichten goed verdelen zowel in de breedte als in de lengte van de truss, hiermee bedoel ik: een mh op de voorste bar van de truss de tweede op de achterste, enz...
Topic: Martin Mac 500 (14-7-2005 22:35:00)
ja, maar deze zijn dan wel nieuw. ik weet niet hoe oud ze zijn, maar dat is toch wel een verschil. correct me if i'm wrong.
Topic: Martin Mac 500 (14-7-2005 15:00:00)
plus het feit, is het wel rendabel?
als je enkel met drive-in shows bezig bent duurt het heeel lang vooraleer je deze eruit haalt + je hebt er maar twee, dus voor de grotere shows moet je bijhuren (zodat je op zijn minst 4 hebt).
Topic: Martin Mania SCX500 scanner (30-6-2005 21:14:00)
heb ze zelf een week of 2 geleden gezien op een demo dag in merelbeke(belgië), de optiek is ok, maar zeker niet te vergelijken met een scan met een 250 halogeenpitje.

snelheid zit goed het aantal gobo's meer dan voldoende alsook de kleuren.

Als ik het zo zag, kon je het qua lichtopbrengst, vergelijken met een dynamo van jb, aan u de keuze.
Topic: Zwart werken als DJ (6-6-2005 21:15:00)
ikzelf ben ook zelfstandig als bijberoep en sta in de categorie: "het bieden van overig amusement, n.e.g.: circussen laugh :D , poppentheater shocked 8O ,rodeo's razz :p ,klank en lichtspelen, enz. Dus niet als artiest. Tevens val ik onder de vrijstellingsregel (dit kan tot een jaarlijkse omzet van max. 2.400 euro, afgerond.)

Zo is het althans in bij ons in belgië.
Topic: HQ-Power Exciter 250 (4-6-2005 13:46:00)
gisteren in een zaak geweest met 6 exciter in cirkeltruss, en moet zeggen ik ben onder de indruk, ga deze week er 8 bestellen! foto's volgen nog wel.

groeten,

bidji
Topic: Filmpje lichtset (3-6-2005 21:40:00)
als je deze tegen houdt komt hij automatisch terug naar zijn positie waar hij moet zijn, heb dit ook bij de martin mac's, en waarschijnlijk vele andere. dus het kan niet echt kwaad wink ;)
Topic: Kwaliteit van de duurdere Showtec producten (24-5-2005 22:28:00)
ik zie net op bovenvernoemde site, als je bij de drive-in foto's kijkt, onderaan de laatste update: 11/11/05!!! zijn dit foto's vanuit de toekomst?? shocked 8O shocked 8O
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (30-4-2005 17:47:00)
helaas is papi sanchez bij ons al laaaaang afgezaagd!