Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Xplod

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 14 van 20)

Topic: Wat kosten jullie nou? (16-5-2006 22:18:00)
Ik zou graag jullie mening willen weten over onze prijs voor 1 avond 'all in'.

Wat we dan neerzetten:

- PC met ongeveer 5000 nummers van verschillende genres
- Soundmate 1
- Geni FL-1800
- Colormoon
- Sennheiser E 815S
- Overige apparatuur (mixer, hp,....)
- 8 parren (huren we voorlopig nog)

Voor dit alles een volledige avond met DJ te huren vragen we ongeveer 165 euro. Als het echt laat wordt rekenen we 30 euro per uur meer aan.
Nu zegt hetgeen we meenemen nog altijd niet veel over onze 'prestaties', maar tot nu toe waren de klanten toch altijd zeer tevreden. happy :)

GRTZ

Bert
Topic: JTS mic's (25-4-2006 16:24:00)
Ik heb overal op gelet toen ik hem de eerste keer gebruikte. (heb het trouwens nog op een tweede set geprobeerd, en daar werkte het ook niet...) Toen had ik de mic al in de doos gelegd en wilde naar de winkel bellen waar ik hem gekocht heb. Ik heb daarvoor toch nog maar eens geprobeerd, en 'plots' werkte alles perfect! shocked 8O
Dus nu is alles in orde. happy :)
Bedankt nog voor de reacties.
GRTZ

Bert
Topic: Martin Mania Serie (22-4-2006 13:47:00)
Hoe heet het laatste nummer dat te horen is in het filmpje?
GRTZ

Bert
Topic: JTS mic's (22-4-2006 13:37:00)
Vandaag ben ik de E 815 S gaan halen, maar ik zit met een probleem... sad :(

Deze micro gaat ERG stil!

Ik heb hem aangesloten op mijn UMX via de meegeleverde kabel XLR->Jack, en voor een beetje geluid eruit te krijgen moet ik de gain volledig open zetten, de master op het mengpaneel volledig open zetten en de gains op mijn versterker volledig open zetten. Dit lijkt mij toch niet echt normaal? Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
GRTZ

Bert
Topic: JTS mic's (18-4-2006 19:34:00)

Niek schreef:

Lekker leesbaar zonder talenpakket, die site sneaky :V

Voor toespraken e.d. gewoon een Sennheiser pakken. Misschien is die JTS wel beter, goedkoper, whatever, maar voor toespraakjes heb je aan Sennheiser gewoon iets degelijks.

Als je trouwens serieus met drive-in e.d. bezig bent, spaar dan door en schaf in 1x iets goeds aan (Audix OM2 en hoger, Shure beta, etc.)
Dan ga ik de Sennheiser kopen. happy :) Misschien dat het zelfs nog een E 825 S wordt, omwille van het kleine verschil in prijs.
Over je laatste opmerking: ik ben nog niet zo lang bezig en heb iedere euro nogal hard nodig... happy :) Ik vond gewoon dat een micro onmisbaar is bij veel gelegenheden, en ik hoop dat ik dan met zo'n Sennheiser toch wel even verder kan happy :)
Bedankt nog!
GRTZ

Bert
Topic: JTS mic's (18-4-2006 17:21:00)
Ik kick even dit topic omdat ik ben op zoek naar een betaalbare micro, die af en toe gebruikt gaat worden om iets aan te kondigen ofzo.

Ik dacht dat de Sennheiser E 815 S wel goed was voor mijn doel, en ben dan juist naar een lokale winkel geweest. De verkoper zei dat ik voor ongeveer hetzelfde geld (ongeveer 65 euro) beter de JTS NX7 zou kunnen kopen. Is dit zo, of zijn er dan nog betere alternatieven?

Ik weet niet als het wat uitmaakt, maar de microfoon gaat aangesloten worden op een UMX SE.

GRTZ

Bert
Topic: Mengpaneel beginner (9-4-2006 11:50:00)
De DJX-700 zou ik niet kiezen! Waarom?--->zoekmachine!
Ik zou kiezen voor de MX 4, deze heeft ook "Dré's Choice".
GRTZ

Bert
Topic: Bling Bling party nummers. (2-4-2006 10:28:00)
Wij moesten vorige week zaterdag op een feest ook een tijdje R&B draaien, en een nummer dat zeker succes had was "Lorna - Papi Chulo"! Zeker eens proberen! razz :p
GRTZ

Bert
Topic: DAP Basskasten En Toppen (19-3-2006 18:38:00)
Heb je geen verdere gegevens over de kasten? Kan je de types misschien even posten?
Het aantal mensen je kan bespalen is ook afhankelijk van de locatie! Hou daar dus ook rekening mee....!
GRTZ

Bert
Topic: DJ-nickname (18-3-2006 11:42:00)
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een geschikte nickname. happy :)
Als bijnaam noemen ze mij wel's 'roos' (zie achternaam...) en mijn muziekstijl is harstyle, jump enz...
Iemand een idee...? razz :p
GRTZ

Bert