Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van OmErta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van OmErta (Pagina: 14 van 20)

Topic: Ruis op line-in laptop & spanning op mixer (23-6-2005 18:03:00)
voor je je in de kosten jaagt, kijk toch eerst even of er geen line ingang is want die is er bij de meeste laptops ook hoor.

mvg Alex
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (23-6-2005 12:25:00)

Tkima schreef:

Clay Paky ''Strobo bol'' Orion flitsbuis
Orion naast Dynacord CX14
Fal Condor bovenaanzicht
Fal Condor vooraanzicht
PS Mephisto 1
PS Mephisto 2
Lampo Corallo binnenin
Lampo Corallo zijaanzicht
Lampo Corallo bovenaanzicht
Sapro Spots
Links even verbetert: geen spaties gebruiken in bestandsnamen in het vervolg.
Topic: nieuwe merken op new line (22-6-2005 17:35:00)
had je die nu echt niet meteen door? laugh :D
Topic: Geslaagd?!?! (21-6-2005 21:44:00)
Vandaag nog een examen gehad maandag de laatste en 6 juli proclamatie dus dan weet ik mijn punten. Maar ik kan je nu al met vreugde (?) meedelen dat ik NIET geslaagd ben in 1ste bachelor informatica aan de UGent (Universiteit Gent).

mvg Alex
Topic: Trussing aan muur (21-6-2005 17:57:00)
hij bedoelt gewoon een u vormig profiel/houder waarbij het onderste streepje van de u tegen de muur hangt en door de twee beentjes van de u dan een bout die hij vastdraait. Hij hangt daar dan dus de truss in hij leunt dan op de onderste beentje van de u en wordt tegengehouden bij het naar voor schuiven door de bout.

mvg Alex
Topic: Fout met branden (17-6-2005 21:15:00)
lees de derde post en merk dan dat ik hier reeds aan het begin aan dacht maar als ik geen antwoord krijg of het een kopie is of origineel moet je niet verwachten dat ik me er verder mee ga bemoeien.

mvg Alex
Topic: Fout met branden (16-6-2005 12:08:00)
Ik hoop dus dat het een trial is die je gedownload hebt en geen één of andere illegale kopie? En verder: post je logje even.

grtz Alex
Topic: Behringer Truth monitors ophangen (15-6-2005 07:30:00)
Dat is inderdaad minder Reind. Maar ik ben in mijn vorige post niet helemaal duidelijk zie ik, ik bedoel gebruik gyproc-pluggen bestemd voor hollewand. Dus geen gewone schroeven maar pluggen voor een holle wand. Maar ik zal deze namiddag als ik zin heb even opzoeken hoeveel deze pluggen verdragen. Maar nu eerst examen haan maken dus zou kunnen dat ik achteraf geen zin meer heb wink ;). Reind was het bij jou met schroeven of met zo'n pluggen?

Mvg Alex
Topic: Behringer Truth monitors ophangen (14-6-2005 21:19:00)
Als het muurtje van gyproc is en die is op normale manier vastgeschroeft kan je met een gerust hart deze steun eraan schroeven met gyproc-schroeven. Ik raad wel aan om de originele gyproc-schroeven te gebruiken en geen één of andere goedkope schroef uit de praxis,...etc. Dan zouden die steunen wel 20 kg moeten kunnen verdragen.

Mvg Alex
Topic: alles wegdoen doen of niet (12-6-2005 20:40:00)
Ik zou stap voor stap alles vervangen door kwaliteit als je nu alles in één keer weg doet zal je nog niet meteen alles opnieuw kunnen kopen maar dan in kwaliteit dus ik zou stap voor stap werken zodat je steeds nog iets hebt om mee te spelen wink ;) . Je zal voor jezelf moeten uitmaken wat je eerst wil kopen.

Grtz Alex