Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van TimD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van TimD (Pagina: 14 van 20)

Topic: showtec led compact studio beam white (22-5-2012 10:53:00)
De compact tri heeft RGB leds, dus rood groen blauw. TS wil volgens mij wit licht hebben, dus zijn de andere kleuren overbodig. Er zijn inderdaad nu Compact Studiobeams, Studiobeams en Compact Par 36's beschikbaar. Dit zijn de zogenaamde 'smart white' apparaten, waarbij bij de Studiobeams cool white, warm white en amber gemixt kunnen worden tot de gewenste wittint (ook 3-in-1 leds) terwijl de Compact Par 36 kan mixen tussen coolwhite en warmwhite en het nog losse leds zijn.
Topic: Showtec SC-2412 (22-5-2012 10:12:00)
Tenzij je 2 types ledpar hebt waarbij rood bij de ene op kanaal 1 zit en bij de nadere op kanaal 3. Dan kun je ze dusdanig patchen dat ze beide onder schuif 1 zitten.
Topic: Pioneer MEP 4000 en DJM 4000 (1-5-2012 11:31:00)
Volgens mij zijn deze beide producten niet leverbaar in Europa, gezien de kleine lettertjes
Topic: ShowTec Phantom 50 LED Spot (27-3-2012 16:52:00)

Tom schreef:

Flightcase heb ik er ook bij laten komen.
Compact, handig ergens tussen te stouwen.
Is mooi afgewerkt, en alles past goed.
Er is wat ruimte over in de hoogte, de kopjes hangen met ongeveer 5 centimeter ruimte in de bodem vrij.
Minpunt is dat je geen trusklemmen kan laten zitten als je de kopjes op de huidige manier in de case stopt.
En trusklemmen opschroeven vind ik echt onnodig tijdrovend.

De oplossing:
Als je van de 5 centimeter speling, 4 centimeter inkort, door een beetje af te snijden van de kussens,
kun je wel twee keurige trusklemmen op de kopjes laten zitten. Ik heb deze niet van Showtech, maar van Doughty
Er zelfs nog een ruim middenvak over voor losse troep.
Dus ook wel een aanrader erbij.
De nieuwe, nette oplossingvan Highlite voor dit probleem wink ;)
Topic: Pioneer DJM-850 Topic (27-3-2012 12:37:00)
Ik heb het niet nagezocht, maar de 900 lijkt toch ook breder te zijn?

OT: Heb op de Messe even gespeeld met de 850, leuk dingetje! Is vooral een upgrade van de 800, o.a. andere color FX en ingebouwde geluidskaart. De color FX zijn leuk geworden, maar je hebt nu een (vrij fanatieke) white noise om te selecteren... gaat leuk worden in de clubs happy :) Verder moet ik zeggen dat de overall feeling van het apparaat prima is
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (16-3-2012 16:57:00)

ozzy schreef:

kusje gegeven
Hier ligt het aan
Topic: Pioneer RMX-1000 Remix Station (16-3-2012 15:47:00)
Overal zijn ze aan het zeuren over de prijs shut up :X Lijkt me wel een leuke toevoeging, maar eigenlijk vraag ik me af wat het echt toevoegt tov de gangbare dj software
Topic: Geluidsoverlast beperken horeca (17-2-2012 12:01:00)
Als je dan eens gaat experimenteren/rekenen met faseverschillen? Het is wel degelijk mogelijk om geluid flink te doven met 'tegengeluid', maar de precieze techniek erachter ken ik niet
Topic: Rookmachine kapot (15-2-2012 16:17:00)
Ik kan natuurlijk niet in je beurs kijken, maar deze rookmachine ziet eruit alsof hij al meerdere malen afgeschreven is. Ik zou overwegen om een nieuwe aan te schaffen, aangezien het toch een apparaatje is dat loeiheet wordt. Hoeft niet veel te kosten, vanaf 51 Euro
Topic: digitale dj mixer (Dap Ds mp 170) (15-2-2012 16:10:00)
Bekijk ook de interne mapping eens van je software. Staat de uitgang van je controller als main out? Daar kan het namelijk ook fout gaan.