Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 14 van 20)
Topic: Welke DMX sturing? (27-7-2006 23:10:00)
Overigens ben ik van plan in de toekomst het pakket ook te kopen vooral als martin LJ 3 mooi blijkt te zijn. Maar ik wil zo'n programma toch echt eerst even uittesten voor dat ik er zoveel geld in steek.
Heeft u misschien een antwoord op mijn bovenstaande bericht, over welke interface ik kan gebruiken zodat ik het in ieder geval een keer kan testen, en dat ik later op de echte versie kan overstappen?Mischien is het beter om het pakket dan een keertje te huren. Dan weet je zeker dat het vlekkeloos zal werken, want met een goedkope interface moet je eerst dingen gaan aanpassen in de .dll files. Dus ik denk dat het pakket een keertje huren gewoon de beste oplossing is.Topic: Zomerhit van dit jaar??? (24-7-2006 23:00:00)
Vooral de kleinere producties kunnen niet zonder!
Go go Par! Go go Par!
Als er een bandje staat te spelen op een plein, met een podiumpje eromheen, dan heb je meer aan parren dan aan intelligent licht. Als het overdag is, dan zie je bij eem Mh alleen een klein gekleurd rondje op de lens, de bundel zie je niet. Zelfs met rook is het effect overdag te verwaarlozen. Parren hebben gewoon een groot kleurenfilter dat je ziet oplichten. Ook daar hoef je de bundel niet van de zien, het effect is gewoon groter op dat moment. Daar zijn parren dus flink in het voordeel als het gaat om licht als de sfeermaker.Topic: waarom parren? (23-7-2006 15:29:00)
Je kan je moving heads, scans of wat dan ook gewoon een plek geven in de Offline Visualizer. Je opent een nieuwe scene, stelt de maten van de ruimte in, geeft het een leuke bekleding (qua muren, plafonds en vloeren) en je zorgt ervoor dat al je spots erin komen te staan. Als ze erin staan, dan klik je met je rechtermuisknop op een spot, en dan kan je (in meters) de positie van de spot aanpassen. Dit is best veel werk, maar het went en je krijgt er opzich leuke opstellingen van.
Topic: Welke DMX sturing? (25-7-2006 13:09:00)j.le.conte schreef:
Wat bedoelt u met de orginele controller? Martin Fingers?Overigens ben ik van plan in de toekomst het pakket ook te kopen vooral als martin LJ 3 mooi blijkt te zijn. Maar ik wil zo'n programma toch echt eerst even uittesten voor dat ik er zoveel geld in steek.
Heeft u misschien een antwoord op mijn bovenstaande bericht, over welke interface ik kan gebruiken zodat ik het in ieder geval een keer kan testen, en dat ik later op de echte versie kan overstappen?
Als 1e nummer zelfs
Topic: Geluidsinstallatie voor paardrij-wedstrijd (24-7-2006 18:27:00)Mischien staat Hier iets leuks tussen?
Topic: Sensation Black edition (24-7-2006 00:16:00)Ik vind de Sensation black Megamix wel errug goed
!!!
Topic: DMX Studio Professional (24-7-2006 00:11:00)
!!!Inmiddels een maand na de laatste post, en een half jaar na de laatste post van de Op, ben ik toch erg nieuwschierig naar het resultaat, en als het nog in de ontwikkelingsfase zit, ben ik benieuwd hoe het project vordert
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (23-7-2006 16:22:00)Topic: waarom parren? (23-7-2006 15:38:00)
Kees schreef:
Maar de wereld zou toch heel donker zijn zonder parren?Vooral de kleinere producties kunnen niet zonder!
Go go Par! Go go Par!
En hier staat Parabolic Aluminized Reflector.
En hier staat wéér Parabolic Aluminized Reflector
En hier staat het nog is een keer
Topic: Suggestie webshop en forum (22-7-2006 23:18:00)En hier staat wéér Parabolic Aluminized Reflector
En hier staat het nog is een keer
En aangezien dat nu ook een appart onderdeel in de shop is, vind ik het niet een heel slecht idee.
Ook omdat video steeds meer een onderdeel wordt van drive-in's e.d.
Ook omdat video steeds meer een onderdeel wordt van drive-in's e.d.