Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Magik77

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 151 bijdrage(n) van Magik77 (Pagina: 14 van 16)

Topic: ADJ heeft een nieuwe turntable. (12-4-2003 16:23:00)
Ff doorzieken

Een lbs of engelse pond is 454 gram, dus dan krijg je 29 lbs = 13 kg.
Of als het werkelijke gewicht 11 kg bedraagt 24 lbs
Topic: ADJ heeft een nieuwe turntable. (12-4-2003 16:20:00)
Torque van 4,5 kg??? Moeten we dat serieus nemen??? Ding trekt dus ontzettend hard.
Ik vind de torque van een SL1200/SL1210, PDT6000 enz. Gewoon genoeg.
En trouwens....ik haat die blauwe ledjes. En zeker een blauwe strobe....jakkie...
11 kg is heel licht. Daarom ziet hij er waarschijnlijk zo plastic-achtig uit. maar Looks ain't anything....
Mijn PDT6000 weegt iets van 17 kg, die staat wel als een huis.
Pitch adjustment 10%, 20%, 50% vind ik erg grote stappen.
Dat er geen stofkap leverbaar vind ik wel degelijk een nadeel.
500 Euro zonder element is best veel geld.

Maar ach wie weet, misschien is het wel een hele fijne tafel.
Topic: Muziekstijl niet draaien, om bepaald publiek te weren? (11-4-2003 14:48:00)
Een bepaalde muziekgenre trekt toch een bepaalt soort publiek. Hoewel er een heleboel mensen met nederlandse achtergrond van RNB houd, is het gros toch niet van Nederlandse afkomst. Niet dat dat erg is.....
Een feest als Tunderdome trekt weinig mensen die niet van Nederlandse afkomst zijn, en een RNB feest juist wel. Ja en??
Op alle soorten feesten Tunderdome, RNB, Mysteryland enz, zijn relletjes. En dat volgens mij altijd zo blijven, of het nou om huidskleur gaat, of om het voetbalteam (dat je zgn. support)
Zolang iedereen maar genoeg gelegenheid krijgt om naar de muziek te luisteren die hij/zij leuk vind, is het prima.

Marokanen Turken Antilianen enz. hebben toch een andere mentaliteit, en opvatting van bepaalde zaken. De een noemt het provocerend de ander noemt het agressief, ik noem het gewoon anders. Ik kan het me best voorstellen dat een eigenaar van een kroeg of uitgaanscentrum, liever een bepaalt publiek binnen wil hebben, als een ander publiek. Een mens voelt zich over het algemeen meer op het gemak tussen de mensen met wie hij zich kan vergelijken, en zich in kan herkennen. Andere mensen geven daar juist niks om, en gaan juist voor de muziek. Zolang deze de toegang tot een feest niet worden ontzegd, is er niks aan de hand.
Topic: Platen VS CD's (4-4-2003 07:45:00)
Draaien met platen ging helemaal vanzelf??? Vreemd, heb ik geen last van...jammer genoeg...
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (1-4-2003 08:28:00)
Ik heb de PDT6000, en hij bevalt meer dan prima. Ik gebruik ze alleen thuis, dus ze hoeven niet zo "road proof" te zijn. Als je jouw toekomstige TT's mee wilt nemen, kies dan voor de Technics. Voor thuis, tja 50-50. Technics hogere restwaarde, (maar wie zegt dat je hem al ooit wilt verkopen?) betrouwbaarheid reputatie. PDT6000 features iets hogere torque, master tempo, zeer stille motor. Tis net wat je voorkeur heeft boven het andere. Maar je zult zelf de keuze moeten maken. Mijn keuze is prima bevallen. Heerlijke tafel, en die overshoot...ach het went... Een kameraad van mij heeft SL1200's en die overshoot is idd minder.
Trouwens zowel de SL1200 als de PDT6000 klinken beide voortreffelijk. Keuzes maken valt nooit mee, maar als je goed kijkt naar wat je wilt, kun je niet echt een foute keuze maken.
Topic: beginner wil leuk setje (31-3-2003 12:04:00)
60 Euro is idd niet veel, Ik wou in het eerste geval een draaitafel hebben die direct drive was en een pitch slider. Budget ong. 200-250 Euro per tafel. Maar na veel informeren vragen en proberen van andere draaitafels bij bekende van me. Wist ik dat het niet de beste investering zou zijn. Dus maar doorsparen, ik heb nu 2 PDT6000 van elk zo'n 480 Euro, ligt ver boven mijn oorspronkelijke budget, maar op de lange duur, zal het wel een beter investering zijn, omdat ik nu minder snel over wil stappen op een betere draaitafel. Ik heb wel het geluk dat ik het me kan veroorloven. En ik ben het ermee eens als er word gezegd, dat als je niet zoveel hebt om te spenderen, dat je juist dan meteen iets goeds kan kopen.
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (24-3-2003 09:04:00)
Ik weet niet wat de prijs van de PDT5000 gaat worden, maar ik vermoed dat deze wel duurder zal zijn als de Q30. Q30 kost 279 Euro, ik schat (met puur de PDT6000 als indicatie) 350-400 Euro.
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (20-3-2003 07:23:00)
Ik dacht toch echt dat Dre zijn mening al had gegeven in de webshop. Kijk bij de PDT6000 en bij "Lees de ervaringen van gebruikers" En dan helemaal onderaan. tevens zijn ze nu helemaal niet duur meer zo'n 480 Euro per stuk. Ik heb er twee, en ze bevallen meer dan prima....
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (31-1-2003 09:45:00)
Ik heb zelf 2 gemini PDT6000. Die overshoot merk je wel, je went er wel aan, en het is niet superstorend. De PDT6000 gaat tot 35% pitch, en er zit een key adjustment op. Je kunt dus pitchen zonder verschil in toonhoogte. De faders zijn echt soepel (vind ik fijn, maar dat is een mening en geen feit) Ik heb er een "simpel" Ortofon OM Pro element opzitten, en het klinkt super...(laat staan met een beter element) de toonarm is goed in te stellen, wel even de speling laten verwijderen. sterke motor, sterker als Technics Sl1200. Gewoon een hele fijne draaitafel. Ik heb nog geen mindere kanten kunnen ontdekken. Maar misschien ben ik niet kritisch....
Topic: Reacties op het "welke draaitafel voor welk budget" topic. (30-1-2003 12:13:00)
Ik heb de mijne gisteren binnen gekregen, maar ik heb ze nog niet echt kunnen testen. Als je in de webshop kijkt, dan kun je al een review van Dré vinden, en nog een hele uitgebreide review meer. Maar de mijne bevalt tot nu toe perfect..