Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Djp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 14 van 20)

Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-7-2007 15:23:00)
wagenpark wink ;)

https://www.believe-in-music.nl/foto/Album_2007_zomerfeestenzutphen1/images/DSC05091.JPG
Topic: Dap Palladium Vintage 1200 blijft in "protect" (19-7-2007 18:35:00)
Om even terugtekomen op het alle led's aan probleem,
gisteren dus weer.

vandaag een mailtje weggedaan naar de TD van Highlite, ben benieuwd. houd jullie op de hoogte.
Topic: BUMA (8-7-2007 20:57:00)
wacht maar,

dan krijg je vanzelf de tweede razz :p en derde shocked 8O
Topic: Genoeg versterking ? (6-7-2007 00:44:00)

kevinos91 schreef:

naja, ik doe wel alsof ik 'prof' maar in feite ben ik newbie en ik leer aardig veel... alleen heb ik geen zin om het altijd op te zoeken (meestal wel, maar heb echt heel heeel heeeeel veel vragen)
ook daarbij zit een leermoment, je leert juist veel door het zelf op te zoeken je leest dan andere dingen erbij waarvan je denkt Oja,

op dit moment heb ik de indruk dat je graag alles voorgekauwd wilt hebben.
Topic: Dap Palladium Vintage 1200 blijft in "protect" (4-7-2007 22:25:00)
niet alleen jij heb er last van.

hier ook, en valt me op dat het alleen op de 2000 is op mijn 900 & 1600 die al 4/5 jaar meegaat (als ik me neit vergis) heb ik er nooit last van gehad.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-6-2007 13:13:00)
en je komt niet ff buurten wink ;)

ik heb het niet laten staan... heb mijn setje lekker meegenomen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-6-2007 11:01:00)

Martijn schreef:

(en appelflappen!) erbij. happy :)
flappen hou je tegoed wink ;) ;)

en Marc, helemaal goed gezien!
had daar bruiloftje, in de &*$#&#@!$#@! kelder!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-6-2007 23:20:00)
en toen de stickertjes erop:

https://img170.imageshack.us/img170/2162/dsc04285ff4.jpg
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-6-2007 22:01:00)
nou daar is die dan:

stickers zijn vanavond ook besteld.
dus nu nog blanco busje ;)

https://www.believe-in-music.nl/foto/album_2007_saskiamartijn/images/BSC04101.JPG

gaat uiteraard om de linker bus.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-6-2007 21:25:00)
beide, vind het zonde om e500,- neer te leggen voor een E rijbewijs dus heb dat bij een bus gelegd.