Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djp
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djp (Pagina: 14 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (26-7-2007 15:23:00)Topic: Dap Palladium Vintage 1200 blijft in "protect" (19-7-2007 18:35:00)ook daarbij zit een leermoment, je leert juist veel door het zelf op te zoeken je leest dan andere dingen erbij waarvan je denkt Oja,
op dit moment heb ik de indruk dat je graag alles voorgekauwd wilt hebben.Topic: Dap Palladium Vintage 1200 blijft in "protect" (4-7-2007 22:25:00)
flappen hou je tegoed
;)
en Marc, helemaal goed gezien!
had daar bruiloftje, in de &*$#@!$#@! kelder!Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (27-6-2007 23:20:00)Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-6-2007 22:01:00)
Om even terugtekomen op het alle led's aan probleem,
gisteren dus weer.
vandaag een mailtje weggedaan naar de TD van Highlite, ben benieuwd. houd jullie op de hoogte.
Topic: BUMA (8-7-2007 20:57:00)gisteren dus weer.
vandaag een mailtje weggedaan naar de TD van Highlite, ben benieuwd. houd jullie op de hoogte.
wacht maar,
dan krijg je vanzelf de tweede
en derde 
Topic: Genoeg versterking ? (6-7-2007 00:44:00)dan krijg je vanzelf de tweede
en derde 
kevinos91 schreef:
naja, ik doe wel alsof ik 'prof' maar in feite ben ik newbie en ik leer aardig veel... alleen heb ik geen zin om het altijd op te zoeken (meestal wel, maar heb echt heel heeel heeeeel veel vragen)op dit moment heb ik de indruk dat je graag alles voorgekauwd wilt hebben.
niet alleen jij heb er last van.
hier ook, en valt me op dat het alleen op de 2000 is op mijn 900 & 1600 die al 4/5 jaar meegaat (als ik me neit vergis) heb ik er nooit last van gehad.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-6-2007 13:13:00)hier ook, en valt me op dat het alleen op de 2000 is op mijn 900 & 1600 die al 4/5 jaar meegaat (als ik me neit vergis) heb ik er nooit last van gehad.
en je komt niet ff buurten
ik heb het niet laten staan... heb mijn setje lekker meegenomen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (30-6-2007 11:01:00)
ik heb het niet laten staan... heb mijn setje lekker meegenomen.
Martijn schreef:
(en appelflappen!) erbij.
;)en Marc, helemaal goed gezien!
had daar bruiloftje, in de &*$#@!$#@! kelder!
nou daar is die dan:
stickers zijn vanavond ook besteld.
dus nu nog blanco busje ;)
https://www.believe-in-music.nl/foto/album_2007_saskiamartijn/images/BSC04101.JPG
gaat uiteraard om de linker bus.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-6-2007 21:25:00)stickers zijn vanavond ook besteld.
dus nu nog blanco busje ;)
https://www.believe-in-music.nl/foto/album_2007_saskiamartijn/images/BSC04101.JPG
gaat uiteraard om de linker bus.
beide, vind het zonde om e500,- neer te leggen voor een E rijbewijs dus heb dat bij een bus gelegd.