Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dexter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dexter (Pagina: 14 van 20)

Topic: PSE-Audio (4-11-2011 19:02:00)
Acoustic line K2, K5, K22, TKE212, TK115.
Om maar zo een stel te noemen.
Topic: aanpassen geluidset? (4-9-2011 18:31:00)
@pvg ervaring of roepen me maar wat omdat ik zoiets hoor her en der?

De toppen gaan het wel redden denk ik maar op het laag gaat hij het niet redden dat durf ik nu al met zekerheid te zeggen, gezien de hoeveelheid mensen.
Topic: aanpassen geluidset? (4-9-2011 14:30:00)
ik zou sowieso 2 subs erbij zetten op een eigen versterker, de toppen gaat nog wel goed denk ik.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (24-8-2011 01:30:00)
Voorbeeld 1 van mn auto's draait bij 120 3500 toeren verbruik 1:16
mn andere auto draait bij 120 3000 toeren verbruik 1:14.
Mn broertje zijn zijn Fiat Ducato draait in de 6 2500 toeren bij 120
verbruik 1:11 als ik het goed heb.
In principe zegt dat niet zoveel over het verbruik, dat heeft ook oa met de
koppel en vermogens curve te maken, en kwa geluid ligt het er net aan hoe het met
de geluids en vooral contact demping van de desbetreffende auto is gesteld.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (23-8-2011 22:35:00)
Wat maakt het jullie uit hoeveel toeren een wagen draait bij 120 km/u???
Dit zegt totaal niets over het verbruik oidshut up :X
Topic: Live mixer (19-8-2011 16:23:00)
Om over de toonregeling van de GB serie maar te zwijgen, deze is ook niet alles...
Oa onder de 100Hz geen sweep meer alleen een low draaiknop, is allen en heath op dat vlak toch beter bezig.

Is ook beetje appels met peren vergerlijken de oude LX7 en de huidige GB serie...
Topic: Live mixer (19-8-2011 13:37:00)
@ bomdes, wat is er minder aan een LX7 dan?
volgens mij is het een gb serie tafel met minder subgroepen en minder auxen, toonregeling en dergelijke zijn precies hetzelfde (van de series 2 dan he)
Topic: Vervorming luidsprekers (+ hete versterker) (25-7-2011 11:06:00)
12volt pa klinkt als auto pa.
Topic: Onder de loep: de EAW FR129z 12"/1" topkast (16-7-2011 15:41:00)
Wat voor processor instellingen gebruik je dan voor deze set?
Heb het idee dat je te laag crosst omdat je op top te kort komt, wat mij sterk lijkt bij een combi als deze ongeacht het merk.
Topic: Onder de loep: de EAW FR129z 12"/1" topkast (14-7-2011 21:32:00)
Leuk topic! razz :p
Ik ben benieuwd hoe deze topkast zich houd als er een bandje over speelt en dan op flink volume.
Hoe zal hij dan nog klinken en waar zal hij het eerste op vastloopen.

Zijn deze toppen nog beetje redelijk te tillen kwa gewicht en handelbaarheid?
Wil ze misschien ooit in de toekomst ook hebben of wordt het dan toch de JF of JFX...