Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 14 van 20)
Topic: Beatmixen (16-10-2004 14:52:00)Best jammer
. Ik ben van numark eigenlijk de beste beatcounters (keepers ,hoe je ze ook wilt noemen) op de markt gewend. De bpm counter is dus ook niet automatisch? staat bij de product omschrijving maar hoop toch stiekem dat hij het wel is
Maakt de beatcounter stuk meer bruikbaar.Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (13-10-2004 22:31:00)
Gaat die beatcutter ooit in de fout? Eigenlijk een beetje benieuwd
,want anders zit er wel een retegoede bpm counter in die 800
(nooit met 800 gedraait ,wel met de eerste 1000 en dat vond ik al zon goddelijk ding
)
Topic: BUBBELING NUMMERS ?!? (15-10-2004 23:26:00)
,want anders zit er wel een retegoede bpm counter in die 800
(nooit met 800 gedraait ,wel met de eerste 1000 en dat vond ik al zon goddelijk ding
)Bubbeling kan fout zijn ,maar ik vind het nog steeds leuk hoe mensen er op reageren als je ineens zon plaatje door je mix gooit. Vaak kan zon "fout" nummer toch je publiek op de dansvloer zetten
maar je kan ook voor het zoveelste bubbelingtrutje uitgemaakt worden als er mensen binnen zitten die wat meer van de hardere stijlen houden
Topic: toevoeging aan lichtshow (15-10-2004 20:01:00)
maar je kan ook voor het zoveelste bubbelingtrutje uitgemaakt worden als er mensen binnen zitten die wat meer van de hardere stijlen houden
Ik zou er zoieso nog een stroboscoop bijhangen (hoewel je winners natuurlijk ook strobe hebben). Een simpel effect kan ook veel doen. Neem er bijvoorbeeld een derby bij
Voor de rest ga ik zeker met de andere reacties mee. Als je ons nog wat meer informatie geeft over je show zoals max al vraagt kunnen we misschien iets beter in de goede richting advies geven.
Topic: BUBBELING NUMMERS ?!? (15-10-2004 19:06:00)
Voor de rest ga ik zeker met de andere reacties mee. Als je ons nog wat meer informatie geeft over je show zoals max al vraagt kunnen we misschien iets beter in de goede richting advies geven.Eerder in dit topic stond een vraag over hoe je nummers kunt remixen ,en ik zag dat dit topic weer omhoog gekickt was dus ik denk ik moet ook even posten
. Als je je eigen remixes wilt maken kijk dan eens naar het programma acid ( mediasoftware.sonypictures.com/ ) . Tegenwoordig van sony ,maar ik heb de versie nog van sonicfoundry. Leuk programma dat zeer nauwkeurig kan beatmatchen ,en stukjes uit liedjes knippen ,ergens anders neer gooien en dat alles NIET realtime. Je kunt je remix dus zo uitgebreid maken als je wilt (denk aan retestrakke hotstarts enz). Leuk stukje software ,niet goedkoop maar het is de moeite waard!
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (15-10-2004 18:52:00)
. Als je je eigen remixes wilt maken kijk dan eens naar het programma acid ( mediasoftware.sonypictures.com/ ) . Tegenwoordig van sony ,maar ik heb de versie nog van sonicfoundry. Leuk programma dat zeer nauwkeurig kan beatmatchen ,en stukjes uit liedjes knippen ,ergens anders neer gooien en dat alles NIET realtime. Je kunt je remix dus zo uitgebreid maken als je wilt (denk aan retestrakke hotstarts enz). Leuk stukje software ,niet goedkoop maar het is de moeite waard!5 meter
Dat haalt mijn huidige dubbele cdspeler (jbsystems ,schaam
) bij lange na niet!! Ben al blij als dat 50 cm is
Topic: kwaliteit wharfedale (15-10-2004 18:47:00)
Dat haalt mijn huidige dubbele cdspeler (jbsystems ,schaam
) bij lange na niet!! Ben al blij als dat 50 cm is
Die gevoeligheid zegt anders wel hoe hard je speakers zullen draaien op maximale belastbaarheid (als spl er bij staat is gevoeligheid idd zinloos).
En wist het alleen van max dat hij ook warfedale draaide
Zou dit nou echt toeval zijn of hebben jullie gewoon ook allemaal in de begintijd geshopt bij de radiobeurs in de heuvelstraat?
(wat ben ik dan toch blij met newline ,was laatst bij radiobeurs. Jeez wat zijn zij dan duur!)
Topic: MIXvibes pro5 (15-10-2004 18:37:00)
En wist het alleen van max dat hij ook warfedale draaide
Zou dit nou echt toeval zijn of hebben jullie gewoon ook allemaal in de begintijd geshopt bij de radiobeurs in de heuvelstraat?
(wat ben ik dan toch blij met newline ,was laatst bij radiobeurs. Jeez wat zijn zij dan duur!)Bijdehand mode:
Of je ript gewoon je cds 1 maal en je kunt voortaan altijd mixvibes gebruiken
Topic: kwaliteit wharfedale (15-10-2004 18:33:00)Of je ript gewoon je cds 1 maal en je kunt voortaan altijd mixvibes gebruiken
Ook ik woon in tilburg en heb warfedales
maar wat oudere ,van het type Force 9 ,maar dat heb ik al eerder gevraagd op dit forum. Niemand maar dan ook niemand kent deze speaker
Maar ik ben er zeer tevreden over! Mijn speakers klinken toch wel beter als het grootste deel dap ,dat ik in mijn leven heb aangehoort
. Vooral het hoog van mijn speakers vind ik een voordeel omdat dit vrij zuiver is voor zijn prijsklasse. Alleen het typeplaatje is belachelijk. Geen rms belastbaarheid opgegeven terwijl dat toch het belangrijkste is op de gevoeligheid na wat je op een typeplaatje aantreft
Topic: numark cdn-30 vs numark cdn-35 (15-10-2004 18:01:00)
maar wat oudere ,van het type Force 9 ,maar dat heb ik al eerder gevraagd op dit forum. Niemand maar dan ook niemand kent deze speaker
Maar ik ben er zeer tevreden over! Mijn speakers klinken toch wel beter als het grootste deel dap ,dat ik in mijn leven heb aangehoort
. Vooral het hoog van mijn speakers vind ik een voordeel omdat dit vrij zuiver is voor zijn prijsklasse. Alleen het typeplaatje is belachelijk. Geen rms belastbaarheid opgegeven terwijl dat toch het belangrijkste is op de gevoeligheid na wat je op een typeplaatje aantreft
Dré schreef:
De beatcounter is een "jij tapt en ik pleur wel wat op m'n display" type counter. Mag dus geen naam hebben (je hebt er geen zak aan). Gelukkig zit de "feature" niet in de weg ;-)
. Ik ben van numark eigenlijk de beste beatcounters (keepers ,hoe je ze ook wilt noemen) op de markt gewend. De bpm counter is dus ook niet automatisch? staat bij de product omschrijving maar hoop toch stiekem dat hij het wel is
Maakt de beatcounter stuk meer bruikbaar.Ik wacht ook nog even. Zou zoieso eerst de speler onder handen willen hebben om even mee te pielen ,voor ik hem koop. Ik vind wel dat numark een overdreve sprong naar futuristisch ontwerp heeft gemaakt (hij is van de ene kant wel stoer ,maar van andere kant ook een beetje overdreven ontworpen). Foto's/filmpjes wat dan ook zijn hier ook welkom want ik ben meer dan benieuwd