Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 14 van 20)
Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (26-10-2005 14:09:00)Zoals ik dus kan lezen: Eens je een paar jaar ervaring hebt, het gewoon over is, dus vrij normaal dat je het hebt
.Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 21:30:00)Gezellig
.Topic: Heb jij "plankenkoorts"? (25-10-2005 19:01:00)
wel aan te raden met 2e te stapelen...
en volgens mij zijn ze idd eerst onder de naam master-blaster verkocht, daarna als axys, setje wat wij met carnaval hadden bestond uit enkele axys en enkele master-blaster kasten... van voren geen verschil enkel typeplaatje achterop...Ik heb het toch gezegt !!
De componenten zijn zowat gelijk gebleven (beyma 18" enz...)
Ze zijn inderdaad loeizwaar , vooral die toppen !
Toch nog een leuk systeem uit de jaren 80' !!
Wel goed voor mekaar gekregen en niet te vergeten " ze worden nog steeds gebruikt Bij de Voormalige VRT
ikke
sisZe zijn inderdaad erg zwaar! Hier op de wijkfeesten hebben ze 1 per 1 in de vrachtwagen moeten stapelen
. En bestaan er grotere woofers dan 18"?Topic: Axys luidsprekers (31-8-2005 00:50:00)Iig op de wijkfeesten hier klonk het zekers niet slecht!Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 22:32:00)Misschien met EQ dat je dat wat kan wegwerken dat zanderig gedoe
.Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 17:03:00)
Ik vind deze systemen heel mooi helder en sprankelend in het hoog, maar ook het laag klinkt mooi strak vind ik. Heeft uiteraard ook weer alles te maken met de geluidstech zoals bij elk systeem. Beetje EQ-en doet namelijk al wonderen soms.Een tevreden klant blijkbaar
.Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 12:58:00)
Alleen serieus wennen de eerste keer ==> geen toonregeling per kanaal, geen switch per kanaal, dus line = gain potmeter naar links draaien en PU = gain potmeter naar rechts draaien, geen master fader (tenzij je de combinatie van de bass en treble faders als master kan beschouwen
)
Maar al bij al: eens je het gewend bent toch wel fijn om mee te spelen. En wat robuustheid betreft: volgens mij absoluut een Rodec of Dateq beater: staat intussen 23 jaar in die disco, en is in die tijd 1x binnen geweest om te reviseren (was niet eens stuk)
Lekker duur apparaat in die tijd dan
.
roberto schreef:
Vroeger was ik wel vaak zenuwachtig. Nu ik minimaal 1x per week draai heb ik daar echt geen last meer van. Ik ga juist dingen proberen die ik thuis nooit zou doen, of waar ik thuis nooit op zou komen...
.Sylvia schreef:
Ik schijt wel. Soms zelfs twee keer, récht voordat ik moet draaien, puur van de zenuwen. Dit heeft iets van 8 jaar geduurd, nu is het over.
.Heb jij "plankenkoorts"?
In het begin kan ik eens af en toe wat verlegen zijn (dus als ik er net ben bv.) maar eens we effe aan het draaien zijn is het gedaan. 
Hoe zit het bij jullie? Ooit "plankenkoortst" gehad? Of nog last van?
Vertel
.
Topic: Axys luidsprekers (9-10-2005 22:14:00)
In het begin kan ik eens af en toe wat verlegen zijn (dus als ik er net ben bv.) maar eens we effe aan het draaien zijn is het gedaan. 
Hoe zit het bij jullie? Ooit "plankenkoortst" gehad? Of nog last van?
Vertel
.sis schreef:
Roeltje schreef:
vind die source kasten anders loeizwaar :pwel aan te raden met 2e te stapelen...
en volgens mij zijn ze idd eerst onder de naam master-blaster verkocht, daarna als axys, setje wat wij met carnaval hadden bestond uit enkele axys en enkele master-blaster kasten... van voren geen verschil enkel typeplaatje achterop...
De componenten zijn zowat gelijk gebleven (beyma 18" enz...)
Ze zijn inderdaad loeizwaar , vooral die toppen !
Toch nog een leuk systeem uit de jaren 80' !!
Wel goed voor mekaar gekregen en niet te vergeten " ze worden nog steeds gebruikt Bij de Voormalige VRT
ikke
sis
. En bestaan er grotere woofers dan 18"?dynafan schreef:
ja, maar dan zouden ze dat toch wel gedaan hebben, dus ik vermoed dat het niet beter kandynafan schreef:
Ja, klopt volledig, klinkt veel te zanderig! Voor de prijs mocht het beter
.Joost schreef:
Herman van Veen tourde ermee, heb zowel Source, Arena als Target gehoord. Over Source niet echt te spreken, maar wel helemaal onder de indruk van Arena en Target.Ik vind deze systemen heel mooi helder en sprankelend in het hoog, maar ook het laag klinkt mooi strak vind ik. Heeft uiteraard ook weer alles te maken met de geluidstech zoals bij elk systeem. Beetje EQ-en doet namelijk al wonderen soms.
.Als je nu op de website kijkt vind ik dat ze toch al kleiner zijn geworden....
Topic: Axys luidsprekers (30-8-2005 02:56:00)Hoi, wie kent dit Belgische merk en wie heeft ze al zien spelen?
Klik voor website.
Wel, afgelopen weekend was het hier weer wijkfeesten en daar stonden er 6x Axys actieve luidsprekers (watt weet ik niet spijtig genoeg).
Ik denk niet dat ze zo bekend zijn, maar ik denk wel dat het zeker geen slechte luidpsrekers zijn, (zoals ik ze kon horen toch).
Het waren al wat oudere luidsprekers maar werkten nog uitstekend!
Topic: Foto's zeer oud mengpaneel (4-7-2005 10:57:00)Klik voor website.
Wel, afgelopen weekend was het hier weer wijkfeesten en daar stonden er 6x Axys actieve luidsprekers (watt weet ik niet spijtig genoeg).
Ik denk niet dat ze zo bekend zijn, maar ik denk wel dat het zeker geen slechte luidpsrekers zijn, (zoals ik ze kon horen toch).
Het waren al wat oudere luidsprekers maar werkten nog uitstekend!
Break The Silence schreef:
In een discotheekje waar ik een tijdje terug gedraaid heb staat er zo nog eentje ... Klinkt heerlijk ...Alleen serieus wennen de eerste keer ==> geen toonregeling per kanaal, geen switch per kanaal, dus line = gain potmeter naar links draaien en PU = gain potmeter naar rechts draaien, geen master fader (tenzij je de combinatie van de bass en treble faders als master kan beschouwen
)Maar al bij al: eens je het gewend bent toch wel fijn om mee te spelen. En wat robuustheid betreft: volgens mij absoluut een Rodec of Dateq beater: staat intussen 23 jaar in die disco, en is in die tijd 1x binnen geweest om te reviseren (was niet eens stuk)
.