Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hurricane
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hurricane (Pagina: 14 van 20)
Topic: ideen eigen lichtsysteem (14-2-2004 14:22:00)
parren preheaten heeft minder zin dan een 2 kW profieltje preheaten.
Raylights? Dat is wel lekker als je die op preheat hebt staan.Topic: Hoe zelf (pop)liedjes te mixen? (13-2-2004 22:43:00)
correctie:
Een preheat is verdomde handig! weet niet of je weet wat preheat inhoud maar voor je lampen is het wel zo handig omdat ze niet meteen van koud naar warm hoeven te springen en dus sneller op 100 % staanBullshit. Preheat is puur ter bevordering van de levensduur van je lampen. Hoe snel je lampen op 100% branden hangt af hoe snel jij je fader openschuift en hoe je fadetime staat ingesteld.
Oftewel. Hoe snel je lampen van koud naar warm gaanTopic: ideen eigen lichtsysteem (7-2-2004 19:24:00)
correctie:
Een preheat is verdomde handig! weet niet of je weet wat preheat inhoud maar voor je lampen is het wel zo handig omdat ze niet meteen van koud naar warm hoeven te springen en dus sneller op 100 % staanTopic: ideen eigen lichtsysteem (6-2-2004 18:45:00)
Jij zit wel altijd te adfiseren dat je een T4 moet nemen maar zelf heb je multidims?
?So what? Enige verschil met T4's is de vorm en dat er op de T4 pre-heat zit. Ik werk zelf ook met multidims en vind het leuke dingetjes. net een slagje goedkoper dan een T4 maar vrijwel dezelfde functies en mogelijkheden.Topic: Luister mijn rap! (6-2-2004 15:52:00)
Hardcore-vocals zijn voornamelijk on-liners, die voornamelijk uit films en dergelijke komen en daarmee bekend zijn geraakt.
Of je het nu hebt over oldschool of newstyle of terror het is meestal stoere/duistere kretologie.
(Behalve happy-hardcore, maar dat zou verboden moeten worden
)Dat bedoel ik. Af en toe een kreet uit een film, En dan heb ik het vooral over terror etc. Bij MoH Wordt bijna niet gezongen. af en toe een oneliner zoals rademakers al zegt maar dat noem ik geen zingen.
Maar goed, back on topicTopic: bubbling beats (5-2-2004 23:08:00)
Mezz schreef:
hoeveel procent wil je preheaten dan?! preheat zie je niet, zelfs als een lamp 500 graden is zie je em amper licht geven.(alleen als he precies in het hart kijkt zie je een heel klein puntje)parren preheaten heeft minder zin dan een 2 kW profieltje preheaten.
Er zijn diverse gratis trials te vinden op internet. wel allemaal naar 30 minuten een kleine stop
PCDJ RED www.pcdj.com
Atomix MP3 www.atomixmp3.com
Mixvibes www.mixvibes.com
Traktor DJ www.traktor-dj.com/
De simpelste te bedienen is Atomix. Deze heeft een aantal functies waardoor hij automatisch kan mixen. Ook zitten er een aantal effecten in zoals brakes, wat geluiden zoals toeters en luchtalarmen etc.
Topic: New-Line chatbox [test] (11-2-2004 13:24:00)PCDJ RED www.pcdj.com
Atomix MP3 www.atomixmp3.com
Mixvibes www.mixvibes.com
Traktor DJ www.traktor-dj.com/
De simpelste te bedienen is Atomix. Deze heeft een aantal functies waardoor hij automatisch kan mixen. Ook zitten er een aantal effecten in zoals brakes, wat geluiden zoals toeters en luchtalarmen etc.
nou uh. das een mooi grijs scherm!
Ik zal wel weer iets moeten downloaden
Topic: ideen eigen lichtsysteem (9-2-2004 21:27:00)
Ik zal wel weer iets moeten downloaden
BENjpt schreef:
Hurricane schreef:
maurice schreef:
als je multiidms heb heb je meestal ook een controller en dus geen standaart preheat meer nodig
Een preheat is verdomde handig! weet niet of je weet wat preheat inhoud maar voor je lampen is het wel zo handig omdat ze niet meteen van koud naar warm hoeven te springen en dus sneller op 100 % staan
maurice schreef:
als je multiidms heb heb je meestal ook een controller en dus geen standaart preheat meer nodig
Een preheat is verdomde handig! weet niet of je weet wat preheat inhoud maar voor je lampen is het wel zo handig omdat ze niet meteen van koud naar warm hoeven te springen en dus sneller op 100 % staan
LJ DaAn schreef:
Martijn,Jij zit wel altijd te adfiseren dat je een T4 moet nemen maar zelf heb je multidims?
?Rademakers schreef:
er weinig producties zijn waar geen zang in voorkomt
Er zit toch wel een heel groot verschil tussen zang en hardcore-vocals. Hardcore-vocals zijn voornamelijk on-liners, die voornamelijk uit films en dergelijke komen en daarmee bekend zijn geraakt.
Of je het nu hebt over oldschool of newstyle of terror het is meestal stoere/duistere kretologie.
(Behalve happy-hardcore, maar dat zou verboden moeten worden
)Maar goed, back on topic
www.flashfreaks.nl
Aanmelden en naar sounds gaan, daar staan een aantal kleine bubbling loops, kun je vast wel gebruiken
Topic: Luister mijn rap! (5-2-2004 14:10:00)Aanmelden en naar sounds gaan, daar staan een aantal kleine bubbling loops, kun je vast wel gebruiken
Jak mag ik een emmer! Foute muziek, niet te verstaan en foute teksten. Klinkt eentonig en de de zang is gewoon te "dof" (zie uitleg dre)
Das het voordeel van hardcore, geen zang en zooi, puur stampen met die handel
Topic: Janet Jackson bij Superbowl (3-2-2004 19:18:00)Das het voordeel van hardcore, geen zang en zooi, puur stampen met die handel
MTV, which like CBS is owned by Viacom, said: "The tearing of Janet Jackson's costume was unrehearsed, unplanned, completely unintentional and was inconsistent with assurances we had about the content of the performance."
But MTV's web site before the show had promised "shocking moments" during Jackson's performance. And its first reports of the Super Bowl display proclaimed: "Janet gets nasty".
Allemaal lulkoek, dit was dus geplandBut MTV's web site before the show had promised "shocking moments" during Jackson's performance. And its first reports of the Super Bowl display proclaimed: "Janet gets nasty".