Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Massive
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Massive (Pagina: 14 van 20)
Topic: Het Ecler Nuo5-topic (10-11-2004 20:31:00)
Aan het begin van dit topic word er ook al wat over gewtijfeld, maar volgens mij zit er toch echt een strobosje binnen in de bol. Als je kijkt op het filmpje schijnt het ook alleen boven de bol tegen de muur, dus lijkt me sterk dat er dan ergens anders een lamp staat.Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (7-11-2004 22:58:00)
Als je er alleen maar over droomt hoeft er geen flightcase om hoor Sylvia
Maar ik heb al een fabriekscase voor de NUO5 gezien in duitsland.
Heb echter niet op het merk/type gelet.
Enneh.. een fc'tje bestellen in duitsland kan niet zo verdacht veel mee misgaan dacht ik zo
Als je NUO5-droom werkelijkheid dreigt te worden mail ik je desbetreffende Shop-adres wel even (indien belangstelling)
Mark.
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (8-11-2004 10:24:00)
Maar ik heb al een fabriekscase voor de NUO5 gezien in duitsland.
Heb echter niet op het merk/type gelet.
Enneh.. een fc'tje bestellen in duitsland kan niet zo verdacht veel mee misgaan dacht ik zo
Als je NUO5-droom werkelijkheid dreigt te worden mail ik je desbetreffende Shop-adres wel even (indien belangstelling)
Mark.
.com is 14 euro per jaar. Ook goed te doen dus!
Topic: vervelend publiek? (7-11-2004 23:21:00)Ik zorg er altijd voor dat er een tafeltje in de buurt staat,
en iemand die constant alle glazen die in de buurt van de booth
terechtkomen daar mooi heensleept.
Feestgangers hebben gelukkig de neiging achter hun drankjes aan te gaan.
Maar hoe drukker het word, hoe lastiger je dat handhaafd. Lege glazen zijn dan ook een ergernis, die vind je echt terug op de gekste plekken (tussen 2 flightcases in, verschuif je 1 van de 2, hele booth weer onder de glassplinters
)
Op zo'n moment is een 'afgesloten' meubel heel erg welkom!
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (7-11-2004 23:12:00)en iemand die constant alle glazen die in de buurt van de booth
terechtkomen daar mooi heensleept.
Feestgangers hebben gelukkig de neiging achter hun drankjes aan te gaan.
Maar hoe drukker het word, hoe lastiger je dat handhaafd. Lege glazen zijn dan ook een ergernis, die vind je echt terug op de gekste plekken (tussen 2 flightcases in, verschuif je 1 van de 2, hele booth weer onder de glassplinters
)Op zo'n moment is een 'afgesloten' meubel heel erg welkom!
Er zitten 2 gekrulde flitsbuizen in,
img54.exs.cx/img54/4788/DSC01085.jpg
Zou dat het niet zijn?img54.exs.cx/img54/4788/DSC01085.jpg
Aan het begin van dit topic word er ook al wat over gewtijfeld, maar volgens mij zit er toch echt een strobosje binnen in de bol. Als je kijkt op het filmpje schijnt het ook alleen boven de bol tegen de muur, dus lijkt me sterk dat er dan ergens anders een lamp staat.
Stuk goedkoper en "n00b-vriendelijker" is PaintShop Pro.
Maar Photoshop is inderdaad een heel mooi semi-proffesioneel pakket. Betaal je echter ook voor, en het is zeker in het begin niet erg makkelijk.
@Next: een .net domein kost 11 euro per jaar (zelfde tarrief als .nl)
En ik vind www.spectrum.net persoonlijk een stuk mooier dan www.spectrumdrivein.nl
ook een .net adres komt proffesioneel over hoor!
Met streepjes moet je inderdaad ook niet gaan werken, vraag maar aan Dré
Topic: Volledig vernieuwde drive-in show (7-11-2004 18:02:00)Maar Photoshop is inderdaad een heel mooi semi-proffesioneel pakket. Betaal je echter ook voor, en het is zeker in het begin niet erg makkelijk.
@Next: een .net domein kost 11 euro per jaar (zelfde tarrief als .nl)
En ik vind www.spectrum.net persoonlijk een stuk mooier dan www.spectrumdrivein.nl
ook een .net adres komt proffesioneel over hoor!
Met streepjes moet je inderdaad ook niet gaan werken, vraag maar aan Dré
Aangezien je het domein nog niet aangevraagd hebt, zou ik daar ook nog eens over nadenken.
Vertel op een feestje eens wat je domeinnaam is, en kijk hoeveel het goed onthouden..
Vrees dat dat aantal niet hoog zal scoren.
en het lijkt zo ook nog eens meer op spectrumDrieFijn dan drive-in.
Kijk eens of er nog een andere extensie vrij is, bijvoorbeeld spectrum.nu , spectrum.net of spectrum.info . Maakt qua prijs weinig uit (alleen voor .info registratie moet je per 2 jaar betalen) En je hoeft niet zo belachelijk veel documentatie in te vullen als voor een .nl adres.
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (7-11-2004 15:16:00)Vertel op een feestje eens wat je domeinnaam is, en kijk hoeveel het goed onthouden..
Vrees dat dat aantal niet hoog zal scoren.
en het lijkt zo ook nog eens meer op spectrumDrieFijn dan drive-in.
Kijk eens of er nog een andere extensie vrij is, bijvoorbeeld spectrum.nu , spectrum.net of spectrum.info . Maakt qua prijs weinig uit (alleen voor .info registratie moet je per 2 jaar betalen) En je hoeft niet zo belachelijk veel documentatie in te vullen als voor een .nl adres.
Prachtig apparaat zeg, ook leuk om het gehele topic nu eens terug te lezen, compleet 'restauratie-dagboek'
Topic: Jows - Stop It! (4-11-2004 18:49:00)
Isaac en hoogwaardig in 1 zin, prachtig
De eerste de beste keer dat Isaac een nummer produceert die niet voor 80% uit gejatte samples voorafgaand met wat schokkerige stemmetjes en een futloze hardstylebeat die niet onder de 100hz komt mag je me wakker bellen
Dat hij geheel perongeluk wat hitjes op z'n naam heeft staan betekend niet meteen dat hij een genie is
Als DJ vind ik hem wel ongelofelijk goed trouwens, dat terzijde!
Luister vooral eens naar ZIJN debuut 'Bad Dreams'. Lachwekkend slecht!
Nee, dan vind ik Jows productie wel wat meer kwaliteit bevatten
Topic: JB-Systems iMove 5S (4-11-2004 14:02:00)
De eerste de beste keer dat Isaac een nummer produceert die niet voor 80% uit gejatte samples voorafgaand met wat schokkerige stemmetjes en een futloze hardstylebeat die niet onder de 100hz komt mag je me wakker bellen
Dat hij geheel perongeluk wat hitjes op z'n naam heeft staan betekend niet meteen dat hij een genie is
Als DJ vind ik hem wel ongelofelijk goed trouwens, dat terzijde!
Luister vooral eens naar ZIJN debuut 'Bad Dreams'. Lachwekkend slecht!
Nee, dan vind ik Jows productie wel wat meer kwaliteit bevatten
Wat heeft voor jou/jullie nou uiteindelijk de doorslag geven om
ze toch aan te schaffen? (ondanks het hier gegeven advies)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (2-11-2004 11:53:00)ze toch aan te schaffen? (ondanks het hier gegeven advies)
Mijn eerste ervaring met Thijs Verwest was 'Dj Michel - when i was a sperm'
Toen had hij de naam Tiësto nog niet bedacht, en deed een poging tot het produceren van hardcore.
Sinds die plaat kan ik 'm gewoon niet meer serieus nemen
Toen had hij de naam Tiësto nog niet bedacht, en deed een poging tot het produceren van hardcore.
Sinds die plaat kan ik 'm gewoon niet meer serieus nemen