Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Chuckie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 14 van 20)
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-8-2004 18:51:00)
dat is bijna een olimpisch record
Euhm is het zowieso niet een record?Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (29-8-2004 17:23:00)wat voor speakers gaat het dan? want 2X500 watt zegt eigenlijk niet zo veel meer tegenwoordig.
En moet het keihard klinken of als achtergrond muziekje?Topic: computer gebruiken om te draaien (24-8-2004 22:29:00)
ja, feest van een kennis van hem die 50 word. hij doet het wel goed trouwens, hij heeft al eerder voor 50/60 man gedraaid ook van iemand die 50 word (ook kennis
)
hij vraagt nu ook aan mij of zo'n 2x500 watt voor een tent 5x15 wel genoeg is.Laat hem dan eens kennis maken met de zoekmachine van dit forum. dat zal een hoop gerotzooi schelen namelijk.Topic: computer gebruiken om te draaien (24-8-2004 22:23:00)
een vriend(nouwjah..vriendje kan je beter zeggen, hij is 13) moet binnenkort draaien op een feest van zo'n 100 man. afijn, hij wil zijn computer gebruiken maar hij wil van jullie weten of dit gaat werken? omdat hij dacht dat je misschien vervorming zou krijgen als je het gaat uit versterken van zo'n zwak stroompje uit een computer naar zo'n 2x 500 watt.
mijn vraag aan jullie: krijg je ook die vervorming of niet?euhm. hij draait voor het eerst hij is 13 en draait meteen voor 100 man? 
euhm vervorming krijg je niet.
en of het gaat werken hangt van zijn pc/geluidskaart/programma's en driver's af.
maar met welk programma gaat hij dan draaien?Topic: Problemen met Syrincs set (24-8-2004 18:19:00)
I agree.Topic: TEAMSPEAK 2 (22-8-2004 23:21:00)
En vaak zijn er hier nogal wat verhitte discussies dus ik weet niet of het wel zo'n succes is.
Maar we kunnen het allicht proberen.Och ja alleen ook de echte die hards komen er dagelijks (of ze zijn op vakantie)
Het is indd geen 2de forum waar 100den mensen op 1 dag komen.Topic: Jows - Stop It! (14-8-2004 13:11:00)NP en veel plezier ermee.
Patrick van Vugt schreef:
555 kaartjes per min.
dat is bijna een olimpisch record
binnen 1,5 uur was het uitverkocht.
Topic: computer gebruiken om te draaien (24-8-2004 22:49:00)pietje schreef:
ik kan niks vinden (en hij ook niet)En moet het keihard klinken of als achtergrond muziekje?
pietje schreef:
uh...SAM2 party djja, feest van een kennis van hem die 50 word. hij doet het wel goed trouwens, hij heeft al eerder voor 50/60 man gedraaid ook van iemand die 50 word (ook kennis
)hij vraagt nu ook aan mij of zo'n 2x500 watt voor een tent 5x15 wel genoeg is.
pietje schreef:
hoi,een vriend(nouwjah..vriendje kan je beter zeggen, hij is 13) moet binnenkort draaien op een feest van zo'n 100 man. afijn, hij wil zijn computer gebruiken maar hij wil van jullie weten of dit gaat werken? omdat hij dacht dat je misschien vervorming zou krijgen als je het gaat uit versterken van zo'n zwak stroompje uit een computer naar zo'n 2x 500 watt.
mijn vraag aan jullie: krijg je ook die vervorming of niet?

euhm vervorming krijg je niet.
en of het gaat werken hangt van zijn pc/geluidskaart/programma's en driver's af.
maar met welk programma gaat hij dan draaien?
Dacide schreef:
En anders geven ze maar een gratis setje aan alle forumleden
GoeieGast schreef:
Ik gebruik het vaak zat, het programma is prima maar die chat sloeg ook niet echt aan dus tjah.En vaak zijn er hier nogal wat verhitte discussies dus ik weet niet of het wel zo'n succes is.
Maar we kunnen het allicht proberen.
Het is indd geen 2de forum waar 100den mensen op 1 dag komen.
De beat opzich is heel erg goed.
Alleen zit het wat tegen in het begin en einde.
Topic: Jows - Stop It! (14-8-2004 12:32:00)Alleen zit het wat tegen in het begin en einde.
Ik heb heb nu ook maar ff beluisterd en ik vind hem goed.
in het begin had ik wel het idee wat heb ik nu weer voor shit gedownload...
maar toen het nummer wat verder kwam dan werd ie wel errug lekker.
misschien een idee om dat begin (en einde) anders te maken qua beat? want dat vind ik een groot minpunt van het nummer.
voor de rest knap gemaakt en lekker doordreunend wat ik wel mag.
Just keep on going and you will see a good result.
Topic: Vraag over Botex T-4 DMX T-Bar (12-8-2004 14:11:00)in het begin had ik wel het idee wat heb ik nu weer voor shit gedownload...
maar toen het nummer wat verder kwam dan werd ie wel errug lekker.
misschien een idee om dat begin (en einde) anders te maken qua beat? want dat vind ik een groot minpunt van het nummer.
voor de rest knap gemaakt en lekker doordreunend wat ik wel mag.
Just keep on going and you will see a good result.
LJ-n00b schreef:
Ok, bedankt! Dan kan ik zsm die Botex T-4 Bar aanschaffen.