Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 14 van 20)

Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:13:00)

tds schreef:

H. schreef:

Watt zat laugh :D vette uitspraak
Dat is zelfs de naam van die carnavalsgroep, 3x raden wat er achter dat doek stond laugh :D
dat was TE voorspelbaar laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 21:07:00)
Watt zat laugh :D vette uitspraak
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 16:45:00)

dj beat schreef:

Mvg.
@t H. wat vond je van het geluid van die wagen.
het was inderdaad 1 van de betere... waarom... omdat ze netjes met het volume omgingen, het was niet snoeihard, maar wel mooi.
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (15-2-2005 16:27:00)

dj beat schreef:

heyla,

Is er iemand naar Bocholt(belgië) stoet geweest? Daar was een wagen (met een vlag van cafe de buis) Het geluid van deze wagen was uitermate lekker en heel zuiver. Ik kan niet zeggen welk merk het was. Er stonden 4baskasten en 4topkasten op. Het was een soort saloon.

Groetjes
ik denk dat ik die wagen ken, die reedt hier in simpelveld en landgraaf ook mee, was dat een saloon/café met 2 etages? het geluid daarop was van lem (volgens mij niet alles boxen, er stonden verschillende merken op, maar ik heb niet alles kunnen zien)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (13-2-2005 10:04:00)
zo, dat is netjes laugh :D
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (11-2-2005 15:38:00)

Wesley vd H schreef:

De wagen word inderdaad door ons zelf getrokken, bij ons is het zelfs verboden een tractor of ander gemotoriseerd voertuig voor de wagen te zetten. Zogenaamde "zuipwagens" zijn bij onze optocht verboden. Tijdens de optocht geen mens op de wagen, zowel meteen gediskwalificeerd. Deze regels zijn er allen om de reputatie van de optocht hoog te houden.
ik geloof niet dat zo'n optocht hier een hoge reputatie zou hebben happy :)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (11-2-2005 10:49:00)

dewazige schreef:

...Dan zorgen we er wel voor dat ze het na afloop helemaal niet meer kunnen?
is hun eigen verantwoordelijkheid... ze weten hoe ze het zachter moeten zetten, ik zit er dus helemaal niet mee happy :)
Topic: Genoeg voor Carnavalswagen? (11-2-2005 10:46:00)

Webbie schreef:

ZO HARD, een bass-dreun kwam zo hard binnen dat mijn oor er zeer van deed. Nou vraag ik je toch, als het ZO hard staat is het toch niet gezond meer. Die mensen die op die wagen stonden moeten toch op het eind van de middag een behoorlijke gehoorbeschadiging hebben opgelopen.
die mensen op die wagen waar onze geluidsset op stond waren na carnaval ook allemaal bezig dat ze een piep in hun oren hadden enzo... ik had ze nog gezegt dat het hard was... maar als ze niet willen luisteren laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (10-2-2005 13:40:00)

Timmiej schreef:

Neon onder de bus moet kunnen, het is en blijft een lichtengeluidsbedrijfsbus. wink ;)
ik denk, dat de politie denkt, dat jij fout denkt laugh :D
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (10-2-2005 11:56:00)

Viero schreef:

H. schreef:

https://img152.exs.cx/img152/1861/bustuning6iv.jpg laugh :D
ik heb wel de bedoeling om er echt zoeen te maken razz :p maar dan wel niet té extreem wink ;)
zoveel veranderd is hij niet op die foto, zo ziet hij er uit:

https://img167.exs.cx/img167/3406/bus6cd.jpg

maar ik was niet van plan om er siervelgen ofzo onder te leggen, het blijft een bedrijfswagen happy :)