Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 14 van 20)
Topic: Dateq XTC / Pioneer DJM600 / A&H Xone:32 ?? (16-12-2004 13:48:00)Lezen is ook niet makkelijk
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (9-11-2004 22:28:00)Ik denk dat je beter eerst een bassis setje kan kopen,
dus 8 par 56 en 2x t4 (dmx)
en 2 flowers oid.Topic: laten we het eens hebben over... (30-9-2004 14:43:00)
Ik heb de eerste keer ook in een scheur gelegen bij dat verhaal met bassie, heerlijkTopic: totale newbie zoekt kennis (18-8-2004 16:26:00)Ja dit kan.Topic: Welke PA speakers voor 3000 euro? (7-7-2004 20:42:00)
Nou heb je hem wel door toch?
heerlijk die sarcastische humor ;-)
Kijk naar wat jij belangrijker vind, persoonlijk denk ik dat je eerst beter de draaitafels kan kopen omdat met je huidige draaitafels heel kut draaien is en je met je vmx300 nog wel gewoon kan mixen.
Denk niet dat de OEMS in bedrag zullen dalen, dit omdat er net een prijsdaling is geweest, maar niemand weet dit zeker natuurlijk.
Dus gewoon zelf kiezen
Topic: Gemini Cdj-20 kapot? (14-11-2004 18:41:00)Denk niet dat de OEMS in bedrag zullen dalen, dit omdat er net een prijsdaling is geweest, maar niemand weet dit zeker natuurlijk.
Dus gewoon zelf kiezen
Dré schreef:
Het loopwerkje is iets van 40-50 euro inclusief BTW (
Nee, die staat uit.
Als ik een bestaand liedje afspeel in Audacity of cep Dan heb ik het niet, morgen toch maar even kabel nakijken, en gewoon 2 om 1ntje gebruiken i.p.v 2 tulp = 2 tulp + verloopje naar 3.5 jack
Topic: hol geluid......HELP ME!!!!!! (8-11-2004 16:35:00)Als ik een bestaand liedje afspeel in Audacity of cep Dan heb ik het niet, morgen toch maar even kabel nakijken, en gewoon 2 om 1ntje gebruiken i.p.v 2 tulp = 2 tulp + verloopje naar 3.5 jack
Even kicken.
Ik wilde ook wat platen gaan digitaliseren, alleen kreeg ook ik een hol geluid.
maar via de speakers op de comp. krijg ik wel normaal geluid, neem ik echter op: in cool edit pro of Audacity, is het hol.
De computer is geaard.
de tulp stekkertjes zitten er ook zo ver mogelijk in
Heeft iemand ideeen?
Topic: De DYNAMO VAN JB (4-11-2004 13:44:00)Ik wilde ook wat platen gaan digitaliseren, alleen kreeg ook ik een hol geluid.
maar via de speakers op de comp. krijg ik wel normaal geluid, neem ik echter op: in cool edit pro of Audacity, is het hol.
De computer is geaard.
de tulp stekkertjes zitten er ook zo ver mogelijk in
Heeft iemand ideeen?
Tom. V schreef:
Aangezien mijn "licht-installatie" nu bestaat uit 4 PAR-46 (100WATT) 2 PAR-36 (voor spiegelbol en eventueel mee uitlichten,...) een LIGHT-splash II en 2 bouwlampen als blinderdus 8 par 56 en 2x t4 (dmx)
en 2 flowers oid.
tds schreef:
Op www.jensenindemiddag.nl kun je de imitaties van Rinus Michiels, Rene Froger en Bassie downloaden ! Humor
Als je nou, zoals Dre zegt, eerst je boxen + versterker vervangt, Mixer is voldoende, Draaitafels zijn ook niet slecht, naalden zijn niet slecht , alleen je boxen + versterker.
Zoiezo zul je neit veel met 3 platen tegelijk draaien. Beetje aan je post te zien,
Topic: pure trance en techno klassiekers (1-8-2004 10:27:00)Zoiezo zul je neit veel met 3 platen tegelijk draaien. Beetje aan je post te zien,
De enige trance klassiekers die ik weet:
push - universal nation
Ik heb een vriend die trance draait, ik heb hem gevraagd naar wat klassiekers, zodra ik ze heb, post ik ze
Topic: sorry hoor, maar welke mixer... (11-7-2004 19:46:00)push - universal nation
Ik heb een vriend die trance draait, ik heb hem gevraagd naar wat klassiekers, zodra ik ze heb, post ik ze
Geiz schreef:
Overigens zag ik op een plaatje van de achterkant van de smx501 maar 2 ground schroeven, bij kanaal 1 en 3..kan je gewoon de groundwires van 2 tafels onder 1 schroef doen?Dré schreef:
OK, wat jij wilt... Marquant dan!Nou heb je hem wel door toch?