Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Rutger

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 196 bijdrage(n) van Rutger (Pagina: 14 van 20)

Topic: K112 of vibe 12 (28-10-2005 19:33:00)
he ben nu aan het kijken naar de sx 300 van EV, maar heb ook de m 12 van dynacord gezien.

De Dynacords zijn 50 E ( per stuk ) goedkoper , en heb al f8 subs van dynacord.

Maar over de EVs heb ik al heel veel goede verhalen gehoord en ik weet dat ze ook goed passen bij de f8 sub..

Weet mischien iemand wat van deze boxen en welke ik het beste zou kunnen kopen.
Topic: K112 of vibe 12 (27-10-2005 11:38:00)
denk dat ik dat maar doe inderdaad.
in iedergeval iedereen bedankt!
Topic: K112 of vibe 12 (25-10-2005 16:12:00)
ok tnks spider.

zit nu te twijfelen.....

- Doorsparen voor f115 dynacord ( past ideaal op f8 sub )
- nexo ps toppen
- sx 300 ( passen ook erg goed bij f8 sub )
Topic: K112 of vibe 12 (25-10-2005 14:23:00)
het probleem zit hem inderdaad in het geld op dit moment. kan nu 2 tweedehands f115 dyncord toppen kopen maar dat moet 1400 e gaan kosten.. en dat heb ik gewoon niet.

de f8 heb ik goedkoop op de kop kunnen tikken...

Heb nu op internet 2 sx300 gevonden voor 330 ex btw\ ong. 400 incl btw per stuk ( tweedehands ), is dit een redelijke prijs?

groeten,
Rutger
Topic: K112 of vibe 12 (24-10-2005 13:04:00)
is 300 man niet wat veel, wat denkt de rest.....???

gr,

Rutger
Topic: K112 of vibe 12 (23-10-2005 13:11:00)
Wij hebben zelf ook twee ps 10 namaak toppen met bc + beyma er in.
Gaan echt extreem hard, 1 per kant samen met 2 sm-115 gaat nog makkelijk.
En er komt heel duidelijk geluid uit. Alleen zit er geen bas in, maar dat is logies wink ;)
he dj spider of iemand anders..,

tot hoeveel man denken jullie dat deze set aan kan ( dus: 4 of 2 dynacord f8 subs en 2 ps-10 namaak)

groeten,
Rutger