Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Martyndegraaf

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 159 bijdrage(n) van Martyndegraaf (Pagina: 14 van 16)

Topic: probleem: Firestorm vreet lampjes. (18-4-2004 22:32:00)
Als je meer dan 24 volt meet, wat heb je dan gemeten? Zo uit de fitting? Dat is dan onbelast en is altijd een volt of wat hoger.

Vaak is het een combinatie van idd naamloze bocht, niet genoeg af laten koelen en schokken met afbreken, vervoer ed.

Neem bijv GE lampen, laat scans altijd nog een half uurtje naadraaien (breek daarom ook eerst je geluid, dan je licht) en ga uiteraard voorzichtig om met de kasten.... vooral als ze een hele avond gedraait hebben. de gloeidraad is dan zo bros als kroepoek happy :)
Topic: TMF Awards 2003 (13-4-2004 20:08:00)
@Rene:

aangezien je magazijn medewerker van APR bent kun jij vast wel voor ons een mooi opsommetje geven van wat er naartoe gegaan is ?! wink ;)

Btw, ken jij Koert van den Bosch?
Topic: Verstopt verwarmingselement antari f-80 (11-4-2004 14:54:00)
geDEMINERALISEERD water: de naam zegt t al, er zitten geen minelralen meer in.

Kalk is ook een mineraal. Dus is gewoon t zelfde.

Men noemt het ook wel s demiwater, gedestilleerdwater of accuwater, is allemaal (ook letterlijk happy :) ) 1pot nat
Topic: Kabels Kabels en nog eens kabels (9-4-2004 16:08:00)
ik ben rechtshandig, dus begin met links vasthouden, plug van je af richten en dan met je rechterhand tussen duim en wijsvinger netjes in een rol rollen....

het belangrijkste is dat de rest van de kabels "zijn eigen gang kan gaan". Als je de kans hebt gewoon de kabel in zn geheel uit leggen zodat ie zn twist kwijt kan.

Sjezus, denk er nooit zo over na eigenlijk shocked 8O
gewoon een gewoonte, net als fietsen, denk je toch ook niet bij naar laugh :D
Topic: Truss & Moving Head (9-4-2004 15:53:00)
hehe rede te meer om het op deze manier af te sluien laugh :D

Feestze!!
Topic: Truss & Moving Head (9-4-2004 15:25:00)
Kun je proberen wat foto's te maken, klink allemaal veelbelovend!! laugh :D

Succes eej wink ;)

(wanneer is het eigenlijk?)
Topic: Kabels Kabels en nog eens kabels (9-4-2004 13:33:00)
Ik kon eens een keer aan een hele partij van die draadhaspeltjes komen waar normaal iets van 200 meter lasdraad opzit. Werkt best handig maarja...moet je die wel hebben happy :)

Verder doe ik signaalkabel altijd met de hand oprollen ong net zo als in dat filmpje, dan bundelen met bandjes en in aparte kisten.
Topic: T-4 Eurolite (7-4-2004 17:13:00)
Uiteraard, daar zeg ik ook nix over wink ;)
Topic: T-4 Eurolite (6-4-2004 19:48:00)
zozo Snelle reactie laugh :D

Maar die Botex waar ik wel eens mee gewerkt heb die moest echt gewoon om het half uur gerestet worden, deet ie ineens nie meer reageren op de DMX of idd zoals Dre zei: staat ie ineens op een of ander vaag DMX adres shocked 8O sad :(
Topic: T-4 Eurolite (6-4-2004 19:43:00)
Ik heb er zelf van Showtec, werken iig beter dan die waardeloze dingen van Botex, had toch verwacht dat die wel beter zouden zijn sad :(

maar die Showtec met Powercon werkt wel lekker, alleen moet ik helaas nog wel s de reset functie gebruiken als ie op een of andere vage manier vastloopt :s

Heeft hier iemand anders ook wel eens last van?!?!