Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 14 van 20)

Topic: Het bouwen van een case (15-1-2005 10:54:00)

Reemski schreef:

DJJD,

Je gebruikt vast een kleine popnageltang. Je hebt ook grotere (~60cm lang), daarmee gaat het al stukken makkelijker. Kost een stuk minder dan een luchtpopnageltang.
ahh bedankt happy :)
ik heb een gesipa NTX (https://www.rivetwise.co.uk/productrange/gesipa/gesipaNTX.asp) maar die is dus iets van 30 cm ofzo..
Ik zag ook ergens een soort harmonica poptang in dat ene J&H topic, zal anders even navraag doen bij de gamma.
Topic: Het bouwen van een case (14-1-2005 22:35:00)

Tom schreef:

een bolhoek heeft 6 gaatjes te poppen, x 8 is geen 25 maar 48 laugh :D
ja dat is waar... maar ik was ook zo slim om per stuk profiel 4 popnagels te stoppen... even rekenen... 8*4 + 8*4 + 8*4 + 8*4 = 128 shocked 8O
jezus ik ga toch maar even kijken voor een luchtding...
Topic: Het bouwen van een case (14-1-2005 22:28:00)

Dj Noiz schreef:

8 bolhoeken is toch zo logisch als maar zijn kan (tenzij je een piramide-case of iets dergelijks gaat maken laugh :D )
Een kubus heeft toch 8 hoeken (2 keer 4 hoeken van 2 overeenliggende vierkanten verbonden met 4 ribben) ...
Dat maakt dus 8 bolhoeken ...
Moeilijk? shocked 8O
sorry zat even krom te denken...
Topic: Het bouwen van een case (14-1-2005 22:22:00)

DJ Chris schreef:

Heey,
Ik kijk het ''hoe een flightcase maken'' van Tom nog door, en ik zie dat hij 8 bolhoeken gebruikt,
8 bolhoeken voor 1 case? shocked 8O

Ik heb trouwens net even ong 25 keer gepopt en m'n klauwen zijn echt helemaal naar de klote.. Hoe duur is een pneumatische? [Edit] zie net op J&H forum heel topic erover happy :) , https://www.snuffelsite.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5558 [/Edit]
Topic: Het bouwen van een case (14-1-2005 19:13:00)

Tom schreef:

ga nou eens naar het begin van dit topic en lees eens rustig!
al 2 keer gedaan.. maar zal wel nog een keer kijken ashamed :$

Tom schreef:

en de meeste schalen kan je gewoon kant en klaar met D gaten kopen.
yep maar de mijne niet, zoals ik al eerder in het topic vermeld had wink ;)
Topic: Het bouwen van een case (14-1-2005 18:38:00)
Hallo,
ik heb nu eindelijk al het materiaal, behalve de schotels want daar worden nog D holes in geboord, met dank aan protect cases.
Ik wil dus nu een beetje beginnen met poppen, maar moet je nou overal waar je een popnagel in wilt een gaatje boren en dan zo'n ding ertussen en keihard op je tang drukken? En hoe zit het eigenlijk met de "lagen"?
Het is toch:
helemaal onder insteekprofiel,
daarover eventueel hoekprofiel,
en dan daarover eventueel schotels / hoeken / overzethoekjes / vlindersluiting.
Topic: waarom geen Dre's choice voor? (12-1-2005 14:41:00)
Waarom heeft de DAP palladium reeks eigenlijk geen labeltje?
Er zijn alleen maar goede ervaringen over te lezen en de prijs ligt ook aanzienlijk laag.
Topic: Vestax CDX-05 (10-1-2005 19:50:00)

Victor Junior schreef:

Scratch werkt ruk, jog is in zekere zin "touch-sensitive" maar dan moet je hem flink indrukken man, echt druk uitoefenen voordat ie reageerd. Je ziet letterlijk de jog "indrukken" als je de scratch activeert. Backspin lukte me ook niet, want dan moet je m weer loslaten, enja dan reageert ie als pitch bend... Rest van de functies heb ik niet echt aan gezeten.
Volgens mij heb ik deze ook even gezien maar is dat niet in te stellen (scratch mode oid)
Topic: Het bouwen van een case (10-1-2005 19:08:00)
Wat bedoelen jullie trouwens met "zaagblad"?
Bij ijzerzagen is er toch meestal een soort strip?
Topic: Het bouwen van een case (9-1-2005 20:22:00)

martijn schreef:

je kan een electrische afkortzaag met geschikt zaagblad pakken. zorg wel dat je je vingers een beetje uit de buurt houdt van het zaagblad, zou toch zonde zijn...

sluitprofielen met een verstekbakje zagen werkt slecht. doordat er zo veel speling op zit (brede sleuven en een dun zaagblad van de ijzerzaag) krijg je nooit een strakke 45 graden hoek. een fatsoenlijke afkortzaag werkt daarvoor dan weer wel uitstekend.
dank u happy :) deze verkopen ze gewoon bij de gamma ofzo? En aan wat voor prijs moet ik denken?