Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Klaaske

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 173 bijdrage(n) van Klaaske (Pagina: 14 van 18)

Topic: Voor Dre en andere boxfanaten (4-10-2004 15:12:00)
Ik zou ook zeggen Manifolds, zoals in de M-serie kasten van EV. Een 6de order bandpass heeft toch altijd een gesloten achterkamer.
Topic: SUB-meeting (4-10-2004 11:49:00)
Allen,

De 1e genodigden (dus mensen die iets inbrengen) heb ik gecontacteerd. Gezien hoeveel in de mogelijkheid komen langs te komen zal ik zien hoeveel 'overige' er langs kunnen komen.
Topic: SUB-meeting (2-10-2004 19:58:00)
Vanndaag bezig geweest aan mijn labtop, ik ben er klaar voor :)) Genodigden krijgen alle informatie via mail happy :)
Topic: SUB-meeting (2-10-2004 12:37:00)
Locatie geregeld ! 21 November 11.00u - 19.00u
Topic: laten we het eens hebben over... (30-9-2004 10:54:00)
1.) Jan Papparazzi (imitaties bassie & rene froger, check jensenindemiddag.nl
2.) Bert Visser
3.) Robert Jensen

Op www.jensenindemiddag.nl kun je de imitaties van Rinus Michiels, Rene Froger en Bassie downloaden ! Humor laugh :D
Topic: SUB-meeting (30-9-2004 09:48:00)
Draaiboek komt zo snel mogelijk ! Kan daar eigenlijk pas aan beginnen daaraan als ik weet wat er komt

Qua topgeweld komt het ook wel goed, SPL-750 van Nicolas, mijn LC-3 (2x 12" 8" 1" 1500wrms per kast), JanBo zijn LC-2 (15,10,1 1kwrms) en als Remco komt kunnen we deze testen tegen Funktion One RES kasten. De ampmatch is idd een beetje...afstandelijk van de SUB test. Mensen kunnen tegelijkertijd wel wat amps aan elkaar meten d.m.v weerstandenbank, qua beveiliging e.d. 15 Man kunnen toch niet tegelijk bezig zijn met subs aansluiten, opstellen, testen, luisteren en meningen delen. Ampracks zijn altijd handig happy :)

Eten is zo te zien wel ambience voor. Dat kan op die dag zelf nog voor gekozen worden, Friet/Chinees/Pizza/Grieks. Qua tijd vind ik van 11.00 uur aanvang tot 19.00 uur wel netjes. Dus mocht je afkomen, mail me.
Topic: SUB-meeting (29-9-2004 14:04:00)
Mooi, mooi. 21 November, ik ga het zaterdag afspreken met de eigenaar van de loods/terrein. Degene die dan komen met subs/amps graag mail (check profiel) naar mij, met WAARMEE je komt en het aantal (incl bekabeling vanaf het amprack svp) Nader zal ik een mail rondsturen met OF het enigzins iets zal kosten (zal laag blijven als het überhaupt iets zal kosten) en of je zou willen blijven eten
Topic: SUB-meeting (29-9-2004 12:11:00)
Tl's...dat is meer HiFi, diepgang is leuk, maar dan moet het ook wel luid en straks blijven !

Qua testreport komt dat goed, als er iemand Praxis (of andere) shoutout-meeting-software kan regelen zal dat heel mooi zijn, anders zo'n behringer geval, RTA kan vanuit hier. Nicolas kan zijn PAA ook wel meenemen (hoop ik) happy :)

Zal een mooi sheetje oid fixen en een laptop (niet te verwarren met LABtop :grin: ) meenemen

Amptest : Hang de amp aan een dikke weerstandenbank, zodat we niet vanalles door mekaar krijgen. Qua 'agendapunten' zou het zijn :

- LAB vs Punishers
- BR's vs Hoorns
- Losse shootout's
- Tops op de LABs/Punishers
- Wall of Sound 'Full Pull'
- Amptesting
- Bijlullen, happen en wat drinken happy :)

Mits er genoeg gegadigden zijn kan ik ook zorgen dat er een avondeten is wink ;)
Topic: SUB-meeting (29-9-2004 09:27:00)
Hoi,

Qua kosten zal ik dat wel zien, er is een kantine + koffieautomaat aanwezig. Zal laag blijven hoor (of niks), Stroom hebben we genoeg, 2x CEE16-380~. 21 November lijkt mij OK! Even zien of ik mijn baas dan van huis kan sturen, lijkt me niet prettig om daar bij te zijn happy :) Stalling e.d van vrachtwagens/bussen/bakfietsen oid is geen probleem, plaats voor ong. 25 auto's. Een happie komt van mijn kant happy :)

Dirk, neem dan ook de KF930 mee ! Serieus kastje om naast een lab te zetten, zeker qua kick. En de FP zou helemaal prachtig zijn om op alle kasten te proberen.

Even iets voor de mensen met BR'en, het zijn er zo wel genoeg hoor, het ging in eerste instantie over hoornsubs. Qua BR'en is het nu dus 'gesloten'. Hoornsubs zijn altijd welkom !

We hebben dan dus al :

Labhoorns (mij)
L12 BP-lasten (mij)
PB B18s (Roel)
Punishers (Remy/Walter)
EV RX serie (Joost)
AG Audio Pro (Nicolas)
Beyma 2x15" (Tom)
18Sound 18WL13/1400 (Remy/Davy)

Niels, jou Carverrack(s) ?

Test cd's kan ik meenemen, een paar hele goede, DJ-set spreken we onderling wel af, 2 stuks zou het handigste zijn happy :)

Davy, 8 stuks zou een leuke SPL-match zijn tegen wat labs
Topic: Links naar speaker ontwerpen (28-9-2004 22:27:00)
Oh Sorry, ik had je post niet gezien. Had anders een mail gestuurd, had je meteen antwoord gehad. De 186 Hoorn is echt een serieuze kast ! Ding is gelijk aan de Loony Bin van Rog Mogale