Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj Jasper

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 14 van 20)

Topic: Wat doen met je ouders? (27-6-2004 12:14:00)
Als je ouders interesse tonen, en jij ze een beetje wegwijs maakt, mooie setjes laten zien, vertellen wat je ermee kan, dan denk ik dat ze het juist ook leuk gaan vinden! En daardoor mee toestaan
Topic: Wat doen met je ouders? (25-6-2004 08:01:00)
Mijn ouders waren eerst ook tegen, maar toch wat er door kunnen wrikken. Dat is helemaal omgeslagen toen ik hiermee wat "verdiende", al was het maar een schijntje van wat ik uitgegeven had. Toen vonden ze het niet zo meer erg, en vinden het nu mijn geld.
Topic: Tas? (24-6-2004 12:51:00)
Nee, het is puur bij de hitzones enzo. Dank voor je uitleg, ik maak wel even een tracklist.
Topic: Tas? (24-6-2004 12:47:00)
Owkee, bedankt.
Topic: Wat kosten jullie nou? (24-6-2004 12:45:00)
Ik denk dat je nog wat aan je geluid moet doen, je licht is piekfijn in orde!
Misschien een sub eronder, en een andere cd speler, en wellicht ook een ander mengpaneel?
Topic: Tas? (24-6-2004 11:12:00)

Dré schreef:

Ik knip(te) ze altijd op maat.
Ik heb het over het hoesje waar alle nummers opstaan, dus dat papiertje aan de achterkant van de originele jewelcase. Is dat niet erg zonde om op maar te knippen?
Topic: Wat kosten jullie nou? (23-6-2004 22:21:00)
Max, vraag ook gewoon 200 euro, dat komt echt wel goed hoor!
Topic: Tas? (23-6-2004 21:34:00)
Even een kickje wink ;)

Ik heb ook wat van die plastic hoesjes gekocht, omdat mijn koffer wat te vol werd. Maar hoe doen jullie dat met de originele hoesjes. De voorkant past precies, maar de achterkant niet. Vouwen jullie die?
Topic: html-tips voor het maken van je site (23-6-2004 21:33:00)
Ik heb dus ook een formulier gemaakt, maar bij de meeste mensen doet ie het, en verzend ie m ook gewoon, maar bij anderen verzend ie dan een leeg emailtje shocked 8O . Zou iemand weten hoe dat komt?
Topic: Spiegelen van scanner spiegel (20-6-2004 16:47:00)
Heb je ook ff geen 5 euro, of kan je dat niet even lenen voor een voorgemaakte terminator dan? Of voor een xlr dat je hem zelf maakt?