Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MickeyMick

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 180 bijdrage(n) van MickeyMick (Pagina: 14 van 18)

Topic: Eurolite Kls Serie (2-6-2011 11:34:00)
Hoe zit het met de Kls vergleken met de ShowTec Compact Power Lightset.
Dré zei dat deze erg netjes was.
Topic: Eurolite Kls Serie (26-5-2011 11:56:00)
Is eurolite een OEM product? Of maken zij alles zelf?
Topic: Eurolite Kls Serie (19-5-2011 11:18:00)
Edit: Topictitel aanpassen naar Eurolite Kls Serie?
Edit Mod: Dré: Done
Topic: Eurolite Kls Serie (17-5-2011 19:41:00)

djbirdie schreef:

Hoe verhoudt de KLS-800/801 zich met een fourbar PAR56 300W?
En heeft er al iemand ervaring met de KLS-1001?
Dit zou ik ook wel willen weten omdat ik wel geintresseerd ben in een 1001.

Hier wel een filmpje van de 1001 in actie:
www.youtube.com/watch?v=lz5-XA8rHwI

Rond de prijs van 600 euro. Zijn er dan nog meer intressante Ledsetjes?
Want JB systems heeft er ook 1 die heet: JB Systems LED DJ-Bar promo pack.
deze heeft: 212 hoogvermogen LEDs van 5 mm. Is dat veel beter dan de 1001?
Topic: Djm 800 Syncen met traktor delay (4-5-2011 21:19:00)
Hallo allemaal,

Gebruik nu sinds een tijdje traktor, werkt goed zeker ivm de x1 maar nu wil ik via een midi kabel de bpm gesynched hebben.
Deze gaat vanaf mijn djm 800 naar mijn laptop. De bpm word zo goed als nauwkeurig met schommelingen doorgeven.
Maar als ik op sync druk terwijl hij van een cd afspeelt, gaat traktor er altijd naast ook met de meest simpele beats.
Hoe los ik dit op?
Topic: virtual dj (29-4-2011 17:15:00)
Eventueel de knop dubbel toewijzen.
Voorbeeld: Knop A, stopt deck 1, en laat tegelijk deck 2 beginnen.
Topic: Eurolite Kls Serie (29-4-2011 14:25:00)
Eurolite KLS-801 is de nieuwe lijn, iemand al ervaring hiermee?
Ben namelijk opzoek naar een klein simpel lichtsetje.
Topic: Het Pioneer DDJ-T1 topic (9-3-2011 13:35:00)

pietje schreef:

Inderdaad; of je gebruikt een DJM800 met CDJ1000's oid of dit spul. Lijkt me wel leuk om eens mee te spelen, apparaat ziet er mooi uit. Of ik het on-the-road zou gebruiken durf ik niet te zeggen, maar voor thuis zou ik dit wel praktisch vinden! Stuk goedkoper ook als een fatsoenlijke draaiset.
Hmm sowieso zie ik clubs al niet overstappen naar dit(zeker niet als dit een vervanger moet zijn van), voor drive ins is die te groot en veel drive ins werken nog met compacte sets zoals cdj's of dubbele cd spelers(Die ook meer te vertrouwen zijn voor mijn gevoel)(Drive ins gebruiken de pc toch altijd voor verzoekjes en niet voor het hele mix gebeuren?) Ik denk niet dat dit ding een gat in de markt is voor pioneer.

Maar waarom een extra line in(rca) als het een vervanger is van de cdjs + mixer. Wie gaat dan die line in gebruiken?
Topic: Het Pioneer DDJ-T1 topic (4-3-2011 15:38:00)

pietje schreef:

Een drive in met een mixer en twee cd-spelers zal dit ding er niet naast zetten.
Dit is toch een midi controlller(hi end), drive ins maken juist gebruik van midicontrollers
Topic: Het Pioneer DDJ-T1 topic (4-3-2011 14:30:00)
Ligt het aan mij of is het gewoon een groot lomp ding. Zeker een drive in die al 2 cdj's heeft, een mixer en eventueel een lichttafel, waar moeten zij dat ding kwijt kunnen?