Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 14 van 20)
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (16-10-2010 11:18:00)
klein tipje van de sluier om op te lichten wat wij zullen gaan zeerzetten...
en zo kan ik nog wel even doorgaan.. heb je wensen ? laat ze me weten !Hey space,
Toevallig nog wat 2e hands pluggen, dmx kabels en een kant en klaar connector panneeltje?
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (12-10-2010 18:22:00)
Ik was inderdaad ook vanplan om alles op hondjes te zetten inderdaad, het meeste staat al op wielen zoals amprek/dj case/kabelkratjes enzo. speakers moeten nog een hondje krijgen.
Ik heb inderdaad ngo 6 par 64's over ik zal eens proberen die boven de deur te hangen anders is dat ook een beetje zonde voor de ruimte om ze op de grond te zetten terwijl er nog geen lamp inzit.
Gr Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (15-10-2010 19:56:00)Ik heb inderdaad ngo 6 par 64's over ik zal eens proberen die boven de deur te hangen anders is dat ook een beetje zonde voor de ruimte om ze op de grond te zetten terwijl er nog geen lamp inzit.
Gr Stijn
Hoi Allemaal,
Vandaag bij de bouwmarkt 2 haken gehaalt voor de t4's en heeft mijn vader de ruimte opgemeten,
Ik schrok een beetje toen ik de maten hoorde maar opzich groot genoeg als je gaat tetrissen
Maten zijn als volgt, 1,5 bij 1,85 bij 2,5 (opslag is eigenlijk 3 meter diep maar de deur gaat naar binnen open dus verlies ik ongeveer een meter
Ik heb in mijnalbum (link 2 posts terug) een nieuw ontwerpje geplaatst. het is gewoon even creatief stapelen en dan heb ik nog opzich heel wat ruimte over om alles eruit te rijden enzo.
Misschien morgen aan de slag?..
Groeten Stijn
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (15-10-2010 08:44:00)Vandaag bij de bouwmarkt 2 haken gehaalt voor de t4's en heeft mijn vader de ruimte opgemeten,
Ik schrok een beetje toen ik de maten hoorde maar opzich groot genoeg als je gaat tetrissen
Maten zijn als volgt, 1,5 bij 1,85 bij 2,5 (opslag is eigenlijk 3 meter diep maar de deur gaat naar binnen open dus verlies ik ongeveer een meter
Ik heb in mijnalbum (link 2 posts terug) een nieuw ontwerpje geplaatst. het is gewoon even creatief stapelen en dan heb ik nog opzich heel wat ruimte over om alles eruit te rijden enzo.
Misschien morgen aan de slag?..
Groeten Stijn
Toevallig nog een simpel dmx controllertje voor weinig? ben ik al een tijd naar opzoek.
Groet Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (14-10-2010 20:41:00)Groet Stijn
Ideetje!!
Bij de bouwmarkt 2 grote muurhaken kopen die in een ''u'' lopen zegmaar alleen de voorkant wat lager is, die tegen de achterwand hangen en daar de t4's aanhangen, je hebt grote modellen voor een paar euro en kunnen er 2 tegelijk op!
lijkt me de beste oplossing :)
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (14-10-2010 19:14:00)
Bij de bouwmarkt 2 grote muurhaken kopen die in een ''u'' lopen zegmaar alleen de voorkant wat lager is, die tegen de achterwand hangen en daar de t4's aanhangen, je hebt grote modellen voor een paar euro en kunnen er 2 tegelijk op!
lijkt me de beste oplossing :)
Hee jongens,
het probleempje is dat het plafond gewoon van die platen zijn die je ook in de meeste kantoren/werk ruimtes tegen komt, daar kan ik moeilijk een balk aan hangen, Hoorde net van mijn vader dat de ruimte maar iets van 150/175 breed is, opzich moet het lukken maar me tekening zal ook niet echt meer werken dan. verder gaat de deur naar binnen open, iemand daar nog tips voor? of heeft iemand een betere indeling? ik zou er ook nog graag een stelling in willen plaatsen, zn praxis geval, (hier nog liggen)
Hoor graag van jullie, ik ga denk ik al van het weekend beginnen !
Verder de grote cases die ik op de tekening had staan komen er niet in. die gaan of gratis weg of ik sloop ze en bouw er kleinere cases van voor effecten, zijn nu nogal nutteloos
Groetjes Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-10-2010 23:20:00)het probleempje is dat het plafond gewoon van die platen zijn die je ook in de meeste kantoren/werk ruimtes tegen komt, daar kan ik moeilijk een balk aan hangen, Hoorde net van mijn vader dat de ruimte maar iets van 150/175 breed is, opzich moet het lukken maar me tekening zal ook niet echt meer werken dan. verder gaat de deur naar binnen open, iemand daar nog tips voor? of heeft iemand een betere indeling? ik zou er ook nog graag een stelling in willen plaatsen, zn praxis geval, (hier nog liggen)
Hoor graag van jullie, ik ga denk ik al van het weekend beginnen !
Verder de grote cases die ik op de tekening had staan komen er niet in. die gaan of gratis weg of ik sloop ze en bouw er kleinere cases van voor effecten, zijn nu nogal nutteloos
Groetjes Stijn
het is iig groter als mijn ruimte in de schuur nu, staat tot het plafond haha!
Heb net met paint een leuk ontwerpje gemaakt hoe ik het ongeveer wil in gaan delen, zal vast niet op schaal zijn maar hier een ideetje.
https://www.mijnalbum.nl/Album=U3SS3ONY
Als jullie ideen hebben graag!
Dit was het 1e wat in me opkwam en leek mij het handigst. zit alleen nog een beetje met de t4's die had ik eerst aan een stijgerpijp hangen in de schuur, moet eens kijken hoe het op de nieuwe locatie gaat!
Gr Stijn
Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (13-10-2010 22:52:00)Heb net met paint een leuk ontwerpje gemaakt hoe ik het ongeveer wil in gaan delen, zal vast niet op schaal zijn maar hier een ideetje.
https://www.mijnalbum.nl/Album=U3SS3ONY
Als jullie ideen hebben graag!
Dit was het 1e wat in me opkwam en leek mij het handigst. zit alleen nog een beetje met de t4's die had ik eerst aan een stijgerpijp hangen in de schuur, moet eens kijken hoe het op de nieuwe locatie gaat!
Gr Stijn
Heb over een weekje ook mijn eigen opslag,
Eerst was het altijd ons eigen schuurtje, maar heb nu een mooie ruimte via mijn vaders werk kunnen regelen, een ruimte van 3,5 bij 2. licht,stroom en verwarmd
zit zelfs alarm op in verbinding met politie e.d hahaha
is een voormalig opslag hok van spullen, van binnen helemaal betegeld..
Ik kan het gratis krijgen en is hier een paar km vandaan dus sta ik het niet af aangezien het schuurtje nogal koud was en onbeveiligd
volgende week er na verhuizen en dan zal ik foto's maken dan zullen jullie het zien
nu nog hopen dat het past.
Greetz Stijn
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (13-10-2010 18:14:00)Eerst was het altijd ons eigen schuurtje, maar heb nu een mooie ruimte via mijn vaders werk kunnen regelen, een ruimte van 3,5 bij 2. licht,stroom en verwarmd
zit zelfs alarm op in verbinding met politie e.d hahaha
is een voormalig opslag hok van spullen, van binnen helemaal betegeld..
Ik kan het gratis krijgen en is hier een paar km vandaan dus sta ik het niet af aangezien het schuurtje nogal koud was en onbeveiligd
volgende week er na verhuizen en dan zal ik foto's maken dan zullen jullie het zien
nu nog hopen dat het past.Greetz Stijn
Hehe nog steeds veel plezier van je oude collectie tasker kabels met je 2e hands neutrik's
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (13-10-2010 15:24:00)
SpaceyDeeJ schreef:
Ok,klein tipje van de sluier om op te lichten wat wij zullen gaan zeerzetten...
en zo kan ik nog wel even doorgaan.. heb je wensen ? laat ze me weten !
Toevallig nog wat 2e hands pluggen, dmx kabels en een kant en klaar connector panneeltje?
Je zou ook nog een Toyota Hiace kunnen nemen? of een VW Transporter. ken meerdere mensen die erin rijden en is een echt fijne auto. bij de Toyota staat 5 ton op de teller. nog niets mee aan de hand. alleen een keer de accu vervangen
Succes met je keuze ! ben benieuwd wat het wordt.
Wil je trouwens een dubbele cabine? of voor 3 stoelen?
Succes met je keuze ! ben benieuwd wat het wordt.Wil je trouwens een dubbele cabine? of voor 3 stoelen?