Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van John_voof
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 14 van 20)
Topic: Beatmixen (20-10-2004 19:17:00)
Is nie goed nie.Snel, stop hem terug erin!!
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (13-10-2004 21:41:00)
Ja die kun je mooi als aanhangertje achter je scooter hangen, er zitten toch al wielen op die sub
.Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:40:00)Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:36:00)
, gewoon een nette site, niet alleen qua ontwerp maar ook qua inhoud en afwerking.Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:33:00)
:
Powerbass Sound & Light
www.powerbass.nl
Gelderland
.Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:27:00)
Jou site komt natuurlijk op mijn site
www.air-wave.tk
MVGIk krijg een melding dat je domeinnaam niet is geregistreerd...Topic: hoe haal jij je moeder over? (5-10-2004 21:12:00)
Ik denk dat je in een kerk de muziek niet goed zal kunnen verstaan door al de echo...
Nou, vier keer verschillende uitleg over hetzelfde begrip moet genoeg zijn denk ik zo
.
Topic: Beatmixen (20-10-2004 17:16:00)
.Met overgangen wordt denk ik bedoeld wanneer de twee faders alle twee open staan.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (20-10-2004 16:25:00)sylvia schreef:
nou heeft-ie 'm uitgespuugd!Is nie goed nie.
Voor €89,- heb je de stanton, misschien het kijken waard??
Topic: Welke actieve luidsprekers? (13-10-2004 17:09:00)fredje schreef:
Die past op mn scooter
.Ja, maar toch
Ik heb toch liever dat je een mooie site laat maken dan dat je zelf een r#k site maakt, dus dat vind ik helemaal niet erg.
Ja dus? Mag ik niet iemand anders inschakelen om een site te ontwerpen? Tenminste niet zo'n cheap template...
Was helemaal niet zo bedoeld hoor
, gewoon een nette site, niet alleen qua ontwerp maar ook qua inhoud en afwerking.DJ Bastisito schreef:
Nu er toch een megakick heeft plaatsgevonden
:Powerbass Sound & Light
www.powerbass.nl
Gelderland
©Fossalta webdesign
Mooie site
.DJ AroZ schreef:
Wilt er alstublieft iemand mij site toevoegen?Jou site komt natuurlijk op mijn site
www.air-wave.tk
MVG
stefano schreef:
2*85 is in een kerk genoeg hoor