Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van John_voof

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 198 bijdrage(n) van John_voof (Pagina: 14 van 20)

Topic: Beatmixen (20-10-2004 19:17:00)
Nou, vier keer verschillende uitleg over hetzelfde begrip moet genoeg zijn denk ik zo wink ;) .
Topic: Beatmixen (20-10-2004 17:16:00)
Met overgangen wordt denk ik bedoeld wanneer de twee faders alle twee open staan.
Topic: Cd zit vast in CDJ-800 (20-10-2004 16:25:00)

sylvia schreef:

nou heeft-ie 'm uitgespuugd!

Is nie goed nie.
Snel, stop hem terug erin!! laugh :D
Topic: Welke Gemini koptelefoon?? (13-10-2004 21:41:00)
Voor €89,- heb je de stanton, misschien het kijken waard??
Topic: Welke actieve luidsprekers? (13-10-2004 17:09:00)

fredje schreef:

Die past op mn scooter laugh :D
Ja die kun je mooi als aanhangertje achter je scooter hangen, er zitten toch al wielen op die sub razz :p .
Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:40:00)
Ja, maar toch sneaky :V
Ik heb toch liever dat je een mooie site laat maken dan dat je zelf een r#k site maakt, dus dat vind ik helemaal niet erg.
Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:36:00)
Ja dus? Mag ik niet iemand anders inschakelen om een site te ontwerpen? Tenminste niet zo'n cheap template...
Was helemaal niet zo bedoeld hoor shocked 8O ashamed :$ , gewoon een nette site, niet alleen qua ontwerp maar ook qua inhoud en afwerking.
Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:33:00)

DJ Bastisito schreef:

Nu er toch een megakick heeft plaatsgevonden wink ;) :

Powerbass Sound & Light
www.powerbass.nl
Gelderland
©Fossalta webdesign
Mooie site wink ;) .
Topic: reclame voor andere drive-ins (5-10-2004 21:27:00)

DJ AroZ schreef:

Wilt er alstublieft iemand mij site toevoegen?

Jou site komt natuurlijk op mijn site

www.air-wave.tk

MVG
Ik krijg een melding dat je domeinnaam niet is geregistreerd...
Topic: hoe haal jij je moeder over? (5-10-2004 21:12:00)

stefano schreef:

2*85 is in een kerk genoeg hoor razz :p
Ik denk dat je in een kerk de muziek niet goed zal kunnen verstaan door al de echo...