Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Rdreiers
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Rdreiers (Pagina: 14 van 20)
Topic: LEM p12 (15-3-2014 11:31:00)
www.heuff.nl
Deze was de importeur, zij hebben voor een en ander een alternatief.
Lem is helaas niet meer
Topic: processorsettings uitlezen (21-2-2014 10:55:00)Deze was de importeur, zij hebben voor een en ander een alternatief.
Lem is helaas niet meer
Met AD een afspraak maken moet ook kunnen. Daar moet denk ik ook iemand zijn die kan inmeten.
Ze hebben er een tijd terug een smaart cursus gegeven.
En een kort blikje over de settings, idd het ziet raar uit.
Richard
Topic: processorsettings uitlezen (19-2-2014 12:43:00)Ze hebben er een tijd terug een smaart cursus gegeven.
En een kort blikje over de settings, idd het ziet raar uit.
Richard
Helaas is er met de intelli-x2 48 ff een kleinigheidje aan de hand.
Richard
Topic: processorsettings uitlezen (19-2-2014 12:05:00)Richard
Als ik het zo beluister kun je denk ik beter een afspraak maken om daar te laten meten.
Ze hebben een tijd terug een smaart cursus gegevens dus ze zullen zelf wel een techneut in huis hebben om te meten.
Kan ook nog zo zijn dat er in de originele processor het een en ander dynamisch verloopt, dan ga je er een harde aan krijgen.
Richard
Topic: processorsettings uitlezen (18-2-2014 09:30:00)Ze hebben een tijd terug een smaart cursus gegevens dus ze zullen zelf wel een techneut in huis hebben om te meten.
Kan ook nog zo zijn dat er in de originele processor het een en ander dynamisch verloopt, dan ga je er een harde aan krijgen.
Richard
JBL zit op 1300-1400, zo raar is dit niet.
Veel peq punten, dat verbaast mij niets als ik die set's af en toe hoor.
Het gaat hard, heel hard. Maar mooi?
nb ik zou die settings ook graag willen hebben.
Richard
Topic: Volume regulering nu ook in Holland (17-2-2014 12:25:00)Veel peq punten, dat verbaast mij niets als ik die set's af en toe hoor.
Het gaat hard, heel hard. Maar mooi?
nb ik zou die settings ook graag willen hebben.
Richard
Vloer van de booth uitvoeren als klapluik.
Drie keer te hard......... Volgende.
Als er drie dj's verdwenen zijn houd de volgende zich wel in.
Richard
Topic: processorsettings uitlezen (17-2-2014 12:17:00)Drie keer te hard......... Volgende.
Als er drie dj's verdwenen zijn houd de volgende zich wel in.
Richard
Dan wordt het toch kijken om een bijpassende processor te krijgen.
Topic: processorsettings uitlezen (13-2-2014 12:07:00)Heb je al eens met Bert Smijts van American DJ gebeld?
Hij is de man van ad systems.
Richard
Topic: Showtec Power Bricks (12-6-2013 13:00:00)Topic: Showtec Power Bricks (11-6-2013 12:39:00)Hij is de man van ad systems.
Richard
Als je voor de echt wilt gaan, scroller kabel.
Deze heeft twee dikere voedingsaders en een dmx paar.
Richard
Deze heeft twee dikere voedingsaders en een dmx paar.
Richard