Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj_mvandis
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj_mvandis (Pagina: 14 van 20)
Topic: BR118, welke houtsoort? (31-8-2010 23:10:00)
Gereedschap slijt áltijd, is als je even nadenkt toch eigenlijk ook wel logisch?
Topic: Logo's ontwerpen. (19-8-2010 21:02:00)
Linkse vind ik redelijk, hoe zeg je dat, een beetje kinderlijk, de middelste vind ik de letters niet zo mooi van, en de rechtste vind ik er strak uit zien, en zou ik (persoonlijk) leuk vinden op shirts / als logo!
Topic: Logo's ontwerpen. (19-8-2010 18:25:00)
De rechtse!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (18-8-2010 23:52:00)Als bedankje gewoon een keer terug geven met wieldoppen
Topic: rca - rca remote (17-8-2010 00:02:00)
't gaat z'n mengpaneel in, en vervolgens naar een mooie KRK set, ik denk dat we het wel door de vingers kunnen zien dan 
Wat dacht je van een digitale tv kastje kopen? En dan gewoon het basis abbonnement (kost je dus niks extra's), en met die afstandsbediening kan je de output wel regelen richting de tv
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (12-8-2010 18:05:00)
Wat dacht je van een digitale tv kastje kopen? En dan gewoon het basis abbonnement (kost je dus niks extra's), en met die afstandsbediening kan je de output wel regelen richting de tv
Dat stond toch ook al in de advertentie?
Topic: Mackie SRM 450 / B1520 Pro + B1800X Pro / Peavey UL15 + UL118 / Soundmate 2 MKII / anders (12-8-2010 09:18:00)
Je gaat 1000E uitgeven, en dan wil je niet even weten wat je nou eigenlijk hebt gekocht
Daarnaast is Nederland echt niet zo groot hoor, en hoor je (ook los van elkaar) echt wel wat wel goed klinkt, en wat niet!
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (31-7-2010 21:09:00)
Daarnaast is Nederland echt niet zo groot hoor, en hoor je (ook los van elkaar) echt wel wat wel goed klinkt, en wat niet!
Ben je verzekerd van je eigen luchtje!
Topic: Het bouwen van een case (27-7-2010 17:59:00)
Aah jammer, volgens de website is ie al niet meer leverbaar
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (23-7-2010 09:15:00)
Langs de snelweg zijn ze toch gewoon 24/7 open?