Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sjoerdiej
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 176 bijdrage(n) van Sjoerdiej (Pagina: 14 van 18)
Topic: kabels labelen (1-4-2009 07:29:00)
Met de orginele vraagprijzen in m'n achterhoofd, moeten ze aan het eind wel gezakt zijn.Flashlight vroeg eerst rond de 50 euro voor 1 backdropje... ik heb om half 5 2 backdrops voor 25 euro bij hun gekocht, en een blacklight gun met gasontladingslamp voor 20 euro.Topic: PA markt 2009 (23-3-2009 18:59:00)Bij jullie stand heb ik dan me stroboscoop gekocht voor 25 euro
Topic: PA markt 2009 (16-3-2009 09:52:00)Toch gebeurt dat wel hoor, hier in Noordwijk staat er voor de Albert Hein bij al die kinderen die om voetbalplaatjes zeuren een student die folders uitdeeld voor een supermarkt 10km van de AH vandaan......
Topic: Stroboscoop op geluid via DMX (20-1-2009 20:06:00)
Als je alleen draait kan het heel handig zijn.
Je hebt dan niet de tijd om veel met het licht bezig te zijn
maar je kunt toch een beetje inspelen op de muziek.Dan zou die bij iedere harde beat gaan knipperen, heel de avond de strobo aan. Dat is toch ook niet mooi?Topic: PA markt 2009 (4-1-2009 19:25:00)
Beter te veel dan te weinig
Topic: De beste blacklight, waarom? (2-1-2009 09:31:00)
geen 0.00r
maar 0.03 is ook behoorlijk leven loos :P
als je je adres stuurt krijg je je kaartje ;)Haha ik wist dat toch iemand het ging doen
De kleurcodering dat spreekt wel voor zich, maar ik heb een jaar geleden wat van die stickers besteld bij vistaprint en die zijn er na 2 dagen gelijk al weer af. Toch zie je veel verhuur bedrijven die gewoon goede stickers hebben. Waar kan je deze bestellen?
Topic: PA markt 2009 (24-3-2009 07:18:00)Douwe schreef:
Ik hoorde vandaag dat de stand van Flashlight, bijna helemaal uiverkocht was.Met de orginele vraagprijzen in m'n achterhoofd, moeten ze aan het eind wel gezakt zijn.
larzzzie schreef:
Bij ons op de stand goede zaken gedaan en vooral veel, heel veel gelachen! Prima beurs.
Ik ga met een peugeot expert, en dakdragers voor trussen ( 4x 2 meter stukken )
Kisten, wind ups etc. kunnen natuurlijk gewoon achterin.
Sjoerd
Topic: Suggestie webshop en forum (1-3-2009 11:59:00)Kisten, wind ups etc. kunnen natuurlijk gewoon achterin.
Sjoerd
En dan gaan mensen ook minder snel gewoon alleen de link in de post zetten, want niet iedereen kijkt bij help!
Topic: Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line! (18-2-2009 17:31:00)Dré schreef:
Ik zie niemand van de C&A rondlopen in de V&D op zoek naar klanten en snap niet waarom dat op internet wel geaccepteerd zou moeten worden.
revha schreef:
Bedankt voor de reactie, zijn er nog meer mogelijkheden?Als je alleen draait kan het heel handig zijn.
Je hebt dan niet de tijd om veel met het licht bezig te zijn
maar je kunt toch een beetje inspelen op de muziek.
DJ Bartje schreef:
heb weer zin in de PA-markt, zal weer met een hoop XLR's thuiskomen zoals vorig jaar, want die speel je altijd kwijt. Ik teminste toch
Maar wel een nadeel van die kanonnen is dat ze even 10 minuten moeten opwarmen voordat het echt op ze felst is. Dus om het in een chase te doen is het niet geschikt.
Topic: Alvast prettige kerstdagen! (1-1-2009 10:40:00)watje schreef:
zo ook ik ben teruggeen 0.00r
maar 0.03 is ook behoorlijk leven loos :P
als je je adres stuurt krijg je je kaartje ;)