Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van StijnS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 14 van 20)

Topic: Rookmachine op DMX Laten werken (2-12-2009 14:20:00)
Bij mijn Z800 zat er op de DIN stekker 12V.
Voor een 10 euro een schakelingetje met een microcontroller en een relais in mekaar gebokst en dat werkt prima.
Als je een beetje handig bent met elektronica is dat prima zelf te doen! happy :)
Topic: Verzekeringen (1-12-2009 10:22:00)
Installeer zo een systeempje in je bus. Daarna zullen ze zich wel eens goed bedenken voor ze nog iets proberen te stelen! sneaky :V
Topic: Lichtontwerp Kerstgala (22-11-2009 22:20:00)
Bah... Led tube achtige dingen in poten van een carré... Ik steek liever een LED par bovenaan in de poot, geeft een veel mooier uitzicht dan zo'n lelijke led tube...

Als je trouwens je sub alle richtingen uit gaat blazen in het midden van een zaal heb ik zo het gevoel dat het voor geen meter gaat klinken als het niet deftig afgeregeld is...
Topic: PA-markt in België (14-10-2009 22:19:00)
Ik ben nog aan het onderhandelen om de cammionette mee te krijgen... laugh :D
Topic: Dubbele geluidskaart in plaats van 4-channel? (6-9-2009 22:27:00)
Dat hangt af van de gebruikte software.
BPM Studio kan slechts 1 geluidskaart, Virtual DJ kan met 2 verschillende geluidskaarten werken.
Topic: Wat voor werk doe je in de vakantie? (28-7-2009 00:27:00)
Ik heb een jobje als postbode weten te versieren. Fijn werk, alleen zijn de uren niet echt top. Ik moet om 4:30 beginnen. Kan rechtstreeks doorgaan van feest naar werk... sneaky :V
Topic: cd spelers en mixer om te beginnen (16-7-2009 15:18:00)

YourLiVe schreef:

gezoek met cd's
Mwa, als je door een CD bak bladert kom je vaak toffe plaatjes tegen waarvan je denkt "heee, daar had ik nog niet aan gedacht, die ga ik dadelijk opzetten"...
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (9-7-2009 16:01:00)

Twinscan schreef:

Dat is persoonlijke smaak. Maar zoals het er nu naar uitziet wordt dat idd de zomerhit hier in België. Nummer wordt PLAT gedraaid in de discotheken en op tv/radio. Doet het érg goed hier.
Welke radio heb jij op staan? shut up :X
Topic: Geslaagd?!?! (26-6-2009 19:12:00)
Jeej, geslaagd in de opleiding Industriële Informatica. Hoe goed geslaagd weet ik jullie dinsdag wel te vertellen... happy :)

Volgend jaar Elektronica-ICT
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (19-6-2009 18:10:00)

Ronny B schreef:

kun je boven in tijdens de show nu gewoon praten onderling?
Lijkt me dat ze voor volgspotters best wel een ASL (intercom) setje kunnen betalen... wink ;)