Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 14 van 15)
Topic: Lichtshow ontwerpen (24-11-2008 01:40:00)Wat bedoel je hiermee? En inderdaad martijn dat kost echt te veel tijd. Ik heb het nu zo opgelost dat ik een transparant folie erop heb geplakt en daaroverheen met een marker de teksten heb gezet.. Zo ziet het er prima uit.Topic: Het bouwen van een case (14-5-2008 23:29:00)Dat het slecht 2 doosjes zijn ben ik dus nog nooi tegengekomen. Het grootste aantal in 1 doosje was misschien 200. Maargoed ik zal opzoek gaan naar een bedrijf die voor een mooie deal mij verder kan helpen.
Hej,
Ik zoek een programmatje waarmee ik met de computer een lichtshow kan ontwerpen.. Nou heb ik het volgende hier gevonden:
Hey mensen, ga eens naar www.flyingpig.com/support/hog2/downloads/ en dan naar Hog PC, als je dan de ''Martin Showdesinger demo'' download en de ''Latest Official Release: V3.3, Build 177'' download, dan moet je na ze allebij geinstaleert te hebben eerst de showdesinger openen en dan dat Hog PC en dan heb je lichtbesturing voor het progamma en dan kan je een hele lichtshow maken
Nou heb ik dat dus gedaan, maar mijn pc loopt steeds vast als ik hem installeer (nee hij doet het verder gewoon normaal
), het is een demootje en ik krijg hem niet aan de praat.
Heeft iemand hier een oplossing/programma voor?
Topic: Geslaagd?!?! (12-6-2008 18:05:00)Ik zoek een programmatje waarmee ik met de computer een lichtshow kan ontwerpen.. Nou heb ik het volgende hier gevonden:
Hey mensen, ga eens naar www.flyingpig.com/support/hog2/downloads/ en dan naar Hog PC, als je dan de ''Martin Showdesinger demo'' download en de ''Latest Official Release: V3.3, Build 177'' download, dan moet je na ze allebij geinstaleert te hebben eerst de showdesinger openen en dan dat Hog PC en dan heb je lichtbesturing voor het progamma en dan kan je een hele lichtshow maken
Nou heb ik dat dus gedaan, maar mijn pc loopt steeds vast als ik hem installeer (nee hij doet het verder gewoon normaal
), het is een demootje en ik krijg hem niet aan de praat.Heeft iemand hier een oplossing/programma voor?
Ik ben in ieder geval geslaagd
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (28-5-2008 12:46:00)
Naja ik neem aan dat jij het wel beter weet dan ik,
Maar ik heb hier in een folder staan:
19 inch dubbele CD speler met USB functies. Naast de twee CD spelers kun je ook bijna alle USB media afspelen, of je favoriete software aansturen. Alles duidelijk via het grote kleuren display. Kom hem uitproberen!
En van de SEP C1:
USB en computercontroller met 2 jogwheels, dubbele CD functies en groot kleuren dislay bekend van de MEP 7000. Door middel van MIDI mapping kun je alle bekende software aansturen.
Dus ik dacht ze zullen hem daar al wel hebben.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (28-5-2008 12:26:00)
Maar ik heb hier in een folder staan:19 inch dubbele CD speler met USB functies. Naast de twee CD spelers kun je ook bijna alle USB media afspelen, of je favoriete software aansturen. Alles duidelijk via het grote kleuren display. Kom hem uitproberen!
En van de SEP C1:
USB en computercontroller met 2 jogwheels, dubbele CD functies en groot kleuren dislay bekend van de MEP 7000. Door middel van MIDI mapping kun je alle bekende software aansturen.
Dus ik dacht ze zullen hem daar al wel hebben.
Hij is al wel leverbaar voor €1549,- compleet en voor €899,- alleen het controle paneel.
Topic: Het bouwen van een case (16-5-2008 00:07:00)
alleznet schreef:
Stukje eruit frezen wellicht?Een vraagje,
Ik heb flightcases gebouwt van betontriplex. Nou heb ik het probleem dat ik lettersjablonen en een white maker heb gekocht zonder er bij na te denken dat dat heel slecht hecht op deze ondergrond. Weten jullie misschien hoe ik dit moet aanpakken?
Alvast bedankt.
Gr. Jeroen
Topic: Drive in show meubel (9-4-2008 21:11:00)Ik heb flightcases gebouwt van betontriplex. Nou heb ik het probleem dat ik lettersjablonen en een white maker heb gekocht zonder er bij na te denken dat dat heel slecht hecht op deze ondergrond. Weten jullie misschien hoe ik dit moet aanpakken?
Alvast bedankt.
Gr. Jeroen
Bart, echt een zeer mooi meubel! maarja dat road proef.. Maargoed wat ik altijd vind, je kunt toch wel gewoon een beetje netjes mee omgaan? Ik zou er zelf trots op zijn in ieder geval
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-4-2008 20:31:00)
Ik heb een keer flink in de stress gezeten toen ik bij een feest achter me een cd aan het zoeken was (mijn koptelefoon om mijn nek) en dat er iemand van het licht tussen de dj-booth en mij liep en het kabeltje van de hoofdtelefoon niet zag.. Hopa een jackverloopje naar de knoppen, opzich niet erg. Een groter probleem was 1. om de rest van het verloopje uit het mengpaneel te frutten (is nog een tangetje aan de pas moeten komen) en 2. om een nieuw verloopje te zoeken. Dit alles in zo'n 40 sec..
Gelukkig had ik een koffertjebij de dj-booth staan waar een tangetjes en allerlei verloopjes inzaten, maar het was wel even stressen. Het resultaat, een k*tmix
Topic: Stem vervormer (6-4-2008 18:00:00)Gelukkig had ik een koffertjebij de dj-booth staan waar een tangetjes en allerlei verloopjes inzaten, maar het was wel even stressen. Het resultaat, een k*tmix
Je kunt ook gewoon bij een muziekwinkel een effectbak voor een gitaar kopen waar je dit ook allemaal mee kunt doen, stem verhogen, verlagen, delay, ja alles zeg maar.. Er is 1 'probleem' dat het ding meestal alleen maar jack-ingangen heeft
Topic: Het bouwen van een case (5-3-2008 23:41:00)KVM schreef:
2000 popnagels is niet echt een aantal (het zijn slechts 2 doosjes)