Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 13 van 20)
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (6-5-2008 21:09:00)
?Hij geeft alleen maar een paar erg goede tips erbij!Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (5-5-2008 22:40:00)
2) Komt Buma ook bij kleinere feestjes?
3) De 'besloten' feesten, telt een personeelsfeest daar ook bij?
4) Bij 'besloten' feesten hoef je dus die bijdrage voor een zaal niet te doen maar kunnen ze wel je muziek controleren?
5) Kan je als DJ de inhuurder dmv een contract verantwoordelijk laten zijn voor eventuele boetes agv illegale downloads?1) Ik dacht €400 per cd.
2) Bedoel je controleren? Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ie is gecontroleert.
3) Wanneer jij op een besloten feest wordt uitgenodigt, krijg jij een uitnodiging. Bij een personeelsfeest dus ook. En dat feest is niet toegankelijk voor anderen.
4) Ligt dacht ik aan de locatie. Wanneer jij dat doet in een kroeg, dan betaald de kroegbaas de rechten.
5) Als de opdrachtgever daar een handtekening onder zet; Ja. Alleen weet ik niet of dit juridisch haalbaar is.
Correct me if i'm wr....Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (4-5-2008 18:30:00)
Ben bang dat je met een beetje goed Hifi spul beter uit bent dan met een Skytec achtig ding.
Topic: Irritante brom op rechterkanaal mengpaneel (24-4-2008 18:14:00)
Als er een noob award was .....
Topic: In het rood draaien en clippen (20-4-2008 19:16:00)Waar moest je aan de gang? Mooi feestje? Kijk eens op mijn site, heb er foto's van een veel te mooi schuimfeest op staan.
CiaoIn Groningen bij een jeugdsoos. Was wel leuk feest! Stonden daar met 4x RCF 8001 en 2 RCF 322 A topjes. We gebruikte maar 25 % van wat de set aankon.
Op mijn site staat ook 1 foto;)Topic: Inhoud van een flyer. (15-4-2008 19:54:00)
djspiky schreef:
Natuurlijk heb je aan alleen hitzone's niet genoeg. Dat heb ik ook niet gezegd, ik zei dat je er al een heel eind mee komt. Uiteraard moet je dat nog uitbreiden met verzamelaars. Of was je post niet op mij gericht
?Je moet ook vooral de koopjes bij langs lopen. Ik heb hier ik weet niet hoeveel cd's van €2,50 en 7,50 etc. liggen waar de meest bruikbare nummers op staan.
Let wel op dat je wel cd's koopt van een bekende uitgever. Anders heb je echt flut kwaliteit.
En als je kvk hebt, kan je proberen om de btw terug te vragen!
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (5-5-2008 12:52:00)Let wel op dat je wel cd's koopt van een bekende uitgever. Anders heb je echt flut kwaliteit.
En als je kvk hebt, kan je proberen om de btw terug te vragen!
MiKeZZa schreef:
1) Wat kost een overtreding ongeveer? Gaat dit per nummer of hoe moet ik dat zien?2) Komt Buma ook bij kleinere feestjes?
3) De 'besloten' feesten, telt een personeelsfeest daar ook bij?
4) Bij 'besloten' feesten hoef je dus die bijdrage voor een zaal niet te doen maar kunnen ze wel je muziek controleren?
5) Kan je als DJ de inhuurder dmv een contract verantwoordelijk laten zijn voor eventuele boetes agv illegale downloads?
2) Bedoel je controleren? Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ie is gecontroleert.
3) Wanneer jij op een besloten feest wordt uitgenodigt, krijg jij een uitnodiging. Bij een personeelsfeest dus ook. En dat feest is niet toegankelijk voor anderen.
4) Ligt dacht ik aan de locatie. Wanneer jij dat doet in een kroeg, dan betaald de kroegbaas de rechten.
5) Als de opdrachtgever daar een handtekening onder zet; Ja. Alleen weet ik niet of dit juridisch haalbaar is.
Correct me if i'm wr....
Ziet er leuk uit!
Kan je die achterkant er af halen, of kan hij functioneren als laadklep??
Topic: Mijn eerste spulletjes (24-4-2008 22:07:00)Kan je die achterkant er af halen, of kan hij functioneren als laadklep??
Decibel Drive-in schreef:
Goh.. ben ik nou de enige die de HiFi spullen heeft overgeslagen en gelijk een echt Skytec Home Mix Systeem heeft aangeschaft?
Decibel Drive-in schreef:
Gebruik ik andere kabels, dan heb ik geen last van deze storing.
Nieuwe kabels gebruiken en probleem opgelost?
Of t geluid goed te horen is regelt hij zelf niet. Ergens zit een gozer met een dikke mengtafel die t geluid bijsteld.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (18-4-2008 10:44:00)abnpranger@home.nl schreef:
Mathijs_promix schreef:
Dat is wel t voordeel met zo'n 'kleinere' auto. Laatst ging ik op stap met de aanhanger van de buren (heb er zelf geen) maar die gaat bij ons niet door de garage deur, te hoog. Dus om 6 uur 's ochtends helemaal moe de kar leeggehaald. Meubel gewoon laten staan in de kar.Ciao
Op mijn site staat ook 1 foto;)
Kijk even naar de datum!!
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-4-2008 19:52:00)Dat is wel t voordeel met zo'n 'kleinere' auto. Laatst ging ik op stap met de aanhanger van de buren (heb er zelf geen) maar die gaat bij ons niet door de garage deur, te hoog. Dus om 6 uur 's ochtends helemaal moe de kar leeggehaald. Meubel gewoon laten staan in de kar.