Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 13 van 20)

Topic: Drive in show meubel (28-9-2007 13:24:00)
Nu nog zwart spuiten en een doek eromheen.

https://img490.imageshack.us/img490/2128/dsc01853hc5.th.jpg
Topic: Hoe ver gaan jullie met promotie? (24-9-2007 13:01:00)
Het is een kleine moeite om even te mailen dat ze die rommel weghalen. Ik denk niet dat ze daar moeilijk over doen.
Topic: Het bouwen van een case (13-9-2007 23:31:00)
Je kunt ook eens bij Overtoom kijken.
Topic: Drive in show meubel (12-9-2007 23:20:00)
Volgens mij gaat dat best meevallen. Het is maar 6mm trespa op 9 of 12 mm multiplex. Ik heb hiervoor gekozen omdat ik hiervan nog een volle plaat van 3,7m heb staan en omdat het gewoon echt heel erg krasvast is. Zwart geverfd multiplex vind ik niet mooi, dat krast al snel bij het vervoeren en het schuiven van kisten erover. Ik heb het er wel voor over om daarvoor wat meer te tillen. In vergelijking met een volle kabelcase zal het gewicht reuze meevallen, dus dat zal niet zo'n probleem worden.
Topic: Drive in show meubel (12-9-2007 18:21:00)
Als het goed is is binnenkort mijn eenvoudige schraagmeubel met krasvast Trespa blad klaar (buitenmaten 790 x 1400 x 650 mm)

https://img510.imageshack.us/img510/7091/schraagmeubelnl2.th.jpg
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (3-9-2007 19:13:00)

YourLiVe schreef:

Ach, in veel gevallen zit het publiek ook niet te wachten op rook... vinden alleen de dj's zelf gaaf
Het publiek zal het niet opvallen als er geen rook is, maar als de lichtbundels goed gezien worden door het publiek geeft dit onbewust wel een positieve 'draai' aan de beleving van het feest. Ik ben het er niet mee eens dat het alleen is om de DJ te entertainen. Ook op goed (!) genomen foto's staat het veel mooier.
Topic: Martin Mac 500 (28-8-2007 23:38:00)
Ik weet genoeg. Mensen, bedankt.
Topic: Martin Mac 500 (28-8-2007 20:57:00)
Wie zegt dat ik wil kopen? 2x mac500 stand alone (ver)huren is goedkoper dan 2x mac 500 + controller + cables + technicus. Vandaar dat ik dat vraag happy :)

EDIT: uit de handleiding begrijp ik dat deze mac alleen stand alone te gebruiken is om hem technisch te testen. Kan iemand dit bevestigen?
Topic: Martin Mac 500 (28-8-2007 18:33:00)
Wat ik me even afvraag en wat ik niet zo snel op internet kan vinden.... is de Mac 500 ook als stand alone te gebruiken?
Topic: DAP concert series (22-8-2007 12:50:00)
Ik ben ook van de partij!